Classic 26: Feedback op instellingen

Deleted User - 487975191

Guest
Ik wil via deze weg even kenbaar maken dat ik het erg jammer vind dat maten van mij, die ik heb uitgenodigd om deel te nemen op deze wereld, niet in mijn omgeving hun dorpen hebben gekregen. Zij hebben wel gebruik gemaakt van de uitnodigingslink. Wat is nou nog het nut van een vriend uitnodigen als die aan de andere kant van de wereld wordt geplaatst...? Een 'verplaats dorp'-item zou op deze plek niet misstaan.
 
Reactiescore
1.150
Reactiescore
16
Ben ik de enige die echt vind dat die TS per edel super hard tegenvalt? Die edels zijn tantoe duur en als je dan met 4 edels loopt heb je kans dat je 1 doodloopt en indien je op een ander dorp loopt met 3 edels heb je hem niet...

Mijn mening: je moet 1 vd 2 kiezen. Of je doet duurdere paketten en je zorgt ervoor dat je 100%zekerheid hebt dat je dorp edelt met 3.

Of je doet de paketten zoals gewoonlijk en niet zo duur en je doet de TS zoals nu. Dus dat je onzekerheid hebt of je het dorp met 3 of 4 gaat hebben.
 
Reactiescore
1.753
Kom je nu mee af??? Waar was deze tip een paar dagen terug
 
Reactiescore
11
- OS buiten de stam: Support is enkel mogelijk binnen de stam. Het lid zijn van de stam wordt gecontroleerd bij 'aankomst'. Indien je op dat moment geen lid van de stam bent zal de ondersteuning teruggestuurd worden. Je moet 2 dagen lid zijn van de stam

Kan je hier eens duidelijk over zijn aub? Want volgens mijn interpretatie klopt dit dan niet vermoed ik.

Speler 1 is nog geen 2 dagen lid van de Stam X. De stam X kan dan toch ook nog geen os zetten bij dat nieuw lid?

Dat is toch wat ik lees uit deze zin, maar volgens mij is het in de praktijk anders.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.763
Als dit nog even scuffed als vroeger is wilt dit zeggen dat als je een stam joint dat dag 1 is; en de dag erna is dag 2 en dan kan je al OS ontvangen.

Dus in realiteit kunnen deze 2 dagen ook 2 minuten zijn.

Althans zo was het vroeger
 
Reactiescore
5.610
Bedankt voor deze verduidelijking en blik op vroegere tijden Robbert, Gr Tom
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.763
geen probleem lord-toms
 
Reactiescore
6
- Stamlimiet te hoog
- edels te duur-
- gs te laag
- kazerne etc te traag
- ben eerder fan van die seconden ipv ms bij aanvallen. Was je ook verplicht je edels aan het front te plaatsen.


Nu hebben Nieuwe spelers amper kans, er wordt meer geïnterned en spelers haken af opnieuw te beginnen.

PS: 30-35 moraalverlies is ook een afknapper.
 
Reactiescore
470
- Stamlimiet te hoog
- edels te duur-
- gs te laag
- kazerne etc te traag
- ben eerder fan van die seconden ipv ms bij aanvallen. Was je ook verplicht je edels aan het front te plaatsen.


Nu hebben Nieuwe spelers amper kans, er wordt meer geïnterned en spelers haken af opnieuw te beginnen.

PS: 30-35 moraalverlies is ook een afknapper.

ben het met je eens buiten de seconden instellingen. als nieuwe (solo) speler heb je met een seconde wereld veel minder kans omdat je minder tijd hebt om te corrigeren en je ziet ook gewoon vaak dat nieuwe spelers niet recappen etc.
 
Reactiescore
6
ben het met je eens buiten de seconden instellingen. als nieuwe (solo) speler heb je met een seconde wereld veel minder kans omdat je minder tijd hebt om te corrigeren en je ziet ook gewoon vaak dat nieuwe spelers niet recappen etc.


Vond het net makkelijker deffen en recappen, boerderijlimiet zorgt ervoor dat er nu ook maar 2 clears nofig zijn ipv de 5-6, 2 edities geleden. Dit maakt het ook moeilijker voor nieuwe spelers want die spelen vaak zelfs full deff.

Deze wereld gaat sneller gedaan zijn denk ik dan dat velen vermoeden.
 
Reactiescore
470
Vond het net makkelijker deffen en recappen, boerderijlimiet zorgt ervoor dat er nu ook maar 2 clears nofig zijn ipv de 5-6, 2 edities geleden. Dit maakt het ook moeilijker voor nieuwe spelers want die spelen vaak zelfs full deff.

Deze wereld gaat sneller gedaan zijn denk ik dan dat velen vermoeden.
met een seconde wereld moet je sneller anticiperen met deffen, iets wat nieuwe spelers niet altijd kunnen. (gebrek aan ervaring etc, ook niet altijd co's hebben) met een ms wereld kan je nog corrigeren, bv snipen etc.

Voor de rest ben ik het met je eens, maar ik vermoed dat jij dan ook wat meer ervaring hebt als de doorsnee "nieuwe" speler. daarom dat ik aanhaalde dat nieuwelingen nog te weinig recappen etc. en liever voor (onnodig) block ok gaan waardoor al hun def er doorheen gebrand wordt.

en goh geen idee, wereld is traag het zal er op afkomen welke accs/stammen er zullen breken en opgeven.
 
Bovenaan