Classic 25 - Voorstel

Reactiescore
277
50.000 is ook wel leuk. moet je met deze productie factor toch nog wel flink afwegen of je beter troops kan rushen of gwn standaard gsjes uppen.
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
50.000 is ook wel leuk. moet je met deze productie factor toch nog wel flink afwegen of je beter troops kan rushen of gwn standaard gsjes uppen.
Limit haul toch?
 
Reactiescore
420
Kun je volgende keer een voorstel doen met tegenstand?
 
Reactiescore
420
Wanneer won jij voor het laatste? Niet nu! Dacht het al hé hé hé
 

DeletedUser84257

Guest
Ga ergens anders janken over Pim die zogezegd timebot.
Moest het zo zijn had support er al lang iets aan gedaan... Kan me ook niet voorstellen dat je nog geen wanhoopssupportje hebt ingediend, dus daaruit zal wel blijken dat hij al langer TW speelt dan vandaag en gewoon de juist feeling en steady internet heeft.
 
Reactiescore
22
Ga ergens anders janken over Pim die zogezegd timebot.
Moest het zo zijn had support er al lang iets aan gedaan... Kan me ook niet voorstellen dat je nog geen wanhoopssupportje hebt ingediend, dus daaruit zal wel blijken dat hij al langer TW speelt dan vandaag en gewoon de juist feeling en steady internet heeft.
We praten gewoon dat we met een seconde wereld meer kans hebben, omdat die timings van jullie zo straks zijn. Wat lul je nou weer over dat we janken. Ga burgers eten ofzo
 
Reactiescore
108
Ga ergens anders janken over Pim die zogezegd timebot.
Moest het zo zijn had support er al lang iets aan gedaan... Kan me ook niet voorstellen dat je nog geen wanhoopssupportje hebt ingediend, dus daaruit zal wel blijken dat hij al langer TW speelt dan vandaag en gewoon de juist feeling en steady internet heeft.

Op welk bericht doel je? ik snap het niet helemaal?
 
Bovenaan