Classic 25~Verwachtingen

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.763
Ik vond de grap best meevallen fred
 
Reactiescore
21
Haha misschien moet ik me aanmelden maar weet niet goed bij welke Tax 1,2,3 of 4 of misschien bij 1 van hun Bg's?
Diepe Zucht...

Wat maakt het uit welke stamnaam we hanteren. Of het nu Tax 1-4 is of Tax 1-2, H6 & LQR. Veel soeps om niks...

Je weet ook helemaal niks van onze diplomatische betrekkingen af. Ga elders zuchten.
 
Reactiescore
1.753
Wat maakt het uit welke stamnaam we hanteren. Of het nu Tax 1-4 is of Tax 1-2, H6 & LQR. Veel soeps om niks...

Je weet ook helemaal niks van onze diplomatische betrekkingen af. Ga elders zuchten.
ZUCHT
 
Reactiescore
298
Kap toch eens met dat gemauw. Er wordt iedere classic geboost door een stel sneuneuzen. Heb je ze gevonden, nameshame en feut ze hier dan, maar van die domme retorische vragen wordt niemand wijzer en breng je de discussie niet echt verder.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.142
Tevens heeft tw er zelf voor gezorgd om boosten toe te laten. Het is niet leuk, het was een idiote beslissing maar ik lees het nu al werelden.. het boeit me niet meer
 
Reactiescore
53
Tevens heeft tw er zelf voor gezorgd om boosten toe te laten. Het is niet leuk, het was een idiote beslissing maar ik lees het nu al werelden.. het boeit me niet meer

En hoe zit het met je lengte?
Daar ook al vrede mee gevonden dat je maar 1M50 bent of
moet de mama jou nog steeds troosten daarvoor?
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.142
En hoe zit het met je lengte?
Daar ook al vrede mee gevonden dat je maar 1M50 bent of
moet de mama jou nog steeds troosten daarvoor?
Nee Eli. Maar ik mag hopen dat jouw moeder wel vrede heeft gevonden met je verschrikkelijke japanse rock en japanse shitmuziek.

Liever 1m50 groot dan naar zulke trash te luisteren. Kusjes
 
Reactiescore
53
Nee Eli. Maar ik mag hopen dat jouw moeder wel vrede heeft gevonden met je verschrikkelijke japanse rock en japanse shitmuziek.

Liever 1m50 groot dan naar zulke trash te luisteren. Kusjes

Eev2OrJWsAA6vAV.jpg
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.142
Nu word ik al uitgelachen door iemand die luistert naar wellicht het minst lange volk ter wereld.

Het gaat ver.
 
Reactiescore
2.303
Wow Eli on fire.
 
Bovenaan