Classic 25~Verwachtingen

Reactiescore
1.089
Als ik zie hoe makkelijk ik solo mensen eruit startte op CL21 geloof ik daar helemaal niks van
 
Reactiescore
2.303
Als ik zie hoe makkelijk ik solo mensen eruit startte op CL21 geloof ik daar helemaal niks van
Ja maar je boostte daar serieus hard!
 
Reactiescore
1.089
Ja volgens el proffessor had ik heel mijn stam geinternd!!!
 
Reactiescore
2.062
Sseg vieze booster
 
Reactiescore
2.303
Martijn, stel er wordt geboost door een oldgen speler die altijd tegen boosten is maar die ontkent het. Zou jij deze boeiende situatie eens willen inkijken? Ik heb bewust de naam van de speler weggelaten maar hij gaat onder de naam Patrick Gorbatsjov.
 
Reactiescore
1.089
Schuldig
 
Reactiescore
292
niet zo bescheiden, solo starten is idd niet mogelijk maar ik denk dat je met 50% nog een beetje te kort doet. Met een aantal als 90% kom je veel dichterbij

Als 90% hier boost doen ze iets gigantisch hard fout. Perfect mogelijk nu top 5 te staan zonder iets van boost.
 
Reactiescore
1
De verwachtingen?

Tja, wat kan ik zeggen? Klaarblijkelijk is deze wereld veranderd in een kata wereld, zelf kata's op mijn AH gekregen, spelers om mij heen waarvan de smederij naar beneden wordt gehaald.

Spijtig, spijtig, spijtig.

Als men het niet kan winnen, dan gaat men maar over op laag spel.
 
Reactiescore
2.062
Speer erg flop, naast de welgemeende stabs die keer op keer worden uitgevoerd, hebben ze nu ook 100 boostaccounts laten starten met waaronder zidan.

Erg jammer dit !
 
Reactiescore
2.433
Speer erg flop, naast de welgemeende stabs die keer op keer worden uitgevoerd, hebben ze nu ook 100 boostaccounts laten starten met waaronder zidan.

Erg jammer dit !
??????? wat
 
Reactiescore
2.062
Bovenaan