Classic 23 voorstel

Reactiescore
973
Klassieke wereld


  • Snelheid:
    - Bouwen: Bouwen, grondstoffen, smederij: 400%
    - Commando's: Aanvallen, ondersteunen, handelaren: 200%

  • Spelsysteem:
    - Boogschutters/bereden Boogschutters: Ja
    - Ridder/Standbeeld: Ja, normale items
    - Ridderitems (en nieuwe ridderfeatures): Normale items
    - Bonusdorpen: Ja
    - Kerk en geloof: Ja
    - Burgerwacht: Gedeactiveerd
    - Awards: Ja
    - Verlaten dorpen (en barbarendorpen): groeien mee tot 3.500 punten
    - Edelmanproductie: Pakketjes duur herbouwen
    - Technologieën: 3 tech systeem
    - Beginnersbescherming: 2 dagen
    - Beginnersbescherming ratio: Gedeactiveerd
    - Moraal: Gedeactiveerd

  • Instellingen:
    - Nachtmodus: van 01:00 tot 08:00 uur
    - Startdirectie kiezen: Niet mogelijk.
    - Aanvalstiming: Volle secondes
    - Minimum troepen per aanval: 7% van de dorpspunten
    - Edelmannen looplimiet: 15 velden
    - Ledenlimiet stam: 3

  • Extra (Anders dan anders):
    - OS buiten de stam: Uit, je kan pas support binnen de stam sturen als je 12 uur lid bent. (ontvangen kan wel) Waarden onder de dag zijn niet mogelijk, vanaf 25/9 is het dus 1 dag!
    - Haul: No Haul
    - Een edelman verlaagt de toestemming met 35 - 36.
    Dit betekent dus dat je met 3 edels een dorp kan overnemen
    - Aantal dorpen: Je start met 3 dorpen (26 punten) eveneens starten er 2 barbarendorpen.
    - Boerderijlimiet: 2.000 eenheden per boerderijlevel worden ondersteunt
    -
    Aantal mogelijke vakantievervangingen: 1 (Je kan dus slechts 1 account gelijktijdig in vakantievervanging beheren).


  • Overwinningsvoorwaarden:
    - Overwinningsvoorwaarden: 20% voor 10 dagen behouden, optie tot eerder sluiten/edelhalvering blijft mogelijk. Wanneer een stam met minder dan 5% afstand van de rank 1 stam staat in de laatste 10 dagen, kan deze stam een verlenging aanvragen die geaccepteerd moet worden zonder goedkeuring van de rank 1 stam. De Verlenging zal een 4% stijging van het percentage zijn waarop de rank 1 stam op dat moment staat. Dit kan meer dan 1x worden aangevraagt indien later de wereld alsnog niet beslist is.
  • Premium-Functies:
    - Premium Account: Geactiveerd
    - Account Manager: Geactiveerd
    - Farm-Assistent: Geactiveerd
    - Bouwtijdhalveringen: Gedeactiveerd
    - Direct afbouwen: Gedeactiveerd
    - Bouwkostreductie: Gedeactiveerd
    - +20% productie: Gedeactiveerd
    - Ruilen met de handelaar: Gedeactiveerd

Iets alternatievere classic.. Secondes, boerlimiet, ridder+ridderitems, 3 dorpen start, boog, 3 tech, stamlimiet van 3 leden, awards. Snap dat kerk niet heel gewild is, maar tis een vrij gebalanceerde instelling en heb het eigenlijk nog nooit gezien op een classic tot nu toe.

Voor wie wil, kan ook zelf een voorstel maken of bovenstaand verbeteren/aanpassen.
 
Laatst bewerkt:

Pedik

Casanova w23
Reactiescore
458
Groot fan van die 7%, zou van mij nog wel hoger mogen
 
Reactiescore
34
  • Snelheid:
    - Bouwen: Bouwen, grondstoffen, smederij: 300% (3)
    - Commando's: Aanvallen, ondersteunen, handelaren: 100% (0.75)

  • Spelsysteem:
    - Boogschutters/bereden Boogschutters: Nee
    - Ridder/Standbeeld: Ja, normale items
    - Ridderitems (en nieuwe ridderfeatures): Normale items
    - Bonusdorpen: Ja
    - Kerk en geloof: Nee
    - Burgerwacht: Gedeactiveerd
    - Awards: Ja
    - Verlaten dorpen (en barbarendorpen): Groeien mee tot 3.500 punten
    - Edelmanproductie: Pakketjes systeem
    - Technologieën: Simpel systeem
    - Beginnersbescherming: 3 dagen
    - Beginnersbescherming ratio: Gedeactiveerd
    - Moraal: Gedeactiveerd

  • Instellingen:
    - Nachtmodus: van 00:00 tot 08:00 uur
    - Startdirectie kiezen: Niet mogeijk.
    - Aanvalstiming: Milliseconden
    - Minimum troepen per aanval: 0% van de dorpspunten
    - Edelmannen looplimiet: 15 velden
    - Ledenlimiet stam: 15

  • Extra (Anders dan anders):
    - Ondersteuning sturen buiten de stam: Geactiveerd
    - Willekeurige bijtelling: Geactiveerd, maximaal 3 seconden
    Bij elke verstuurd commando zal een willekeurig aantal seconden af of bijgeteld worden. Dit is een getal tussen 0 - 5 seconden
    - Een edelman verlaagt de toestemming met 20 - 35.


  • Overwinningsvoorwaarden:
    - De stam die op ??? de grootste is zal Classic 23winnen.

  • Premium-Functies:
    - Premium Account: Geactiveerd
    - Account Manager: Geactiveerd
    - Farm-Assistent: Geactiveerd
    - Bouwtijdhalveringen: Gedeactiveerd
    - Direct afbouwen: Gedeactiveerd
    - Bouwkostreductie: Gedeactiveerd
    - +20% productie: Gedeactiveerd
    - Ruilen met de handelaar: Gedeactiveerd
 
Reactiescore
35
  • Snelheid:
    - Bouwen: Bouwen, grondstoffen, smederij: 300% (3)
    - Commando's: Aanvallen, ondersteunen, handelaren: 100% (0.75)

  • Spelsysteem:
    - Boogschutters/bereden Boogschutters: Nee
    - Ridder/Standbeeld: Ja, normale items
    - Ridderitems (en nieuwe ridderfeatures): Normale items
    - Bonusdorpen: Ja
    - Kerk en geloof: Nee
    - Burgerwacht: Gedeactiveerd
    - Awards: Ja
    - Verlaten dorpen (en barbarendorpen): Groeien mee tot 3.500 punten
    - Edelmanproductie: Pakketjes systeem
    - Technologieën: Simpel systeem
    - Beginnersbescherming: 3 dagen
    - Beginnersbescherming ratio: Gedeactiveerd
    - Moraal: Gedeactiveerd

  • Instellingen:
    - Nachtmodus: van 00:00 tot 08:00 uur
    - Startdirectie kiezen: Niet mogeijk.
    - Aanvalstiming: Milliseconden
    - Minimum troepen per aanval: 0% van de dorpspunten
    - Edelmannen looplimiet: 15 velden
    - Ledenlimiet stam: 15

  • Extra (Anders dan anders):
    - Ondersteuning sturen buiten de stam: Geactiveerd
    - Willekeurige bijtelling: Geactiveerd, maximaal 3 seconden
    Bij elke verstuurd commando zal een willekeurig aantal seconden af of bijgeteld worden. Dit is een getal tussen 0 - 5 seconden
    - Een edelman verlaagt de toestemming met 20 - 35.


  • Overwinningsvoorwaarden:
    - De stam die op ??? de grootste is zal Classic 23winnen.

  • Premium-Functies:
    - Premium Account: Geactiveerd
    - Account Manager: Geactiveerd
    - Farm-Assistent: Geactiveerd
    - Bouwtijdhalveringen: Gedeactiveerd
    - Direct afbouwen: Gedeactiveerd
    - Bouwkostreductie: Gedeactiveerd
    - +20% productie: Gedeactiveerd
    - Ruilen met de handelaar: Gedeactiveerd

0% fake? Nee dankje. Genoeg 1c spammers
 
Reactiescore
34
0% fake? Nee dankje. Genoeg 1c spammers

gaat mij niet eens zo zeer om die 0%, mijn key elementen in mijn optiek zijn de old school settings:

- geen boog.
- geen kerk.
- Ridder met items vind ik wel een toevoeging.
- Bonusdorpen geven een toevoeging.
- Geen burgerwacht.
- Simpel technologie systeem
- Pakketten systeem.
- Geen moraal.
- Nachtbonus van 00:00 / 08:00.
- Edelman die verlaagt tussen 20/35.
 
Reactiescore
2.303
gaat mij niet eens zo zeer om die 0%, mijn key elementen in mijn optiek zijn de old school settings:

- geen boog.
- geen kerk.
- Ridder met items vind ik wel een toevoeging.
- Bonusdorpen geven een toevoeging.
- Geen burgerwacht.
- Simpel technologie systeem
- Pakketten systeem.
- Geen moraal.
- Nachtbonus van 00:00 / 08:00.
- Edelman die verlaagt tussen 20/35.

Kerk is oldschool
Boog is oldschool

Je somt gewoon al de leuke dingen op :p
 

Deleted User - 487957763

Guest
De klassieke nachtbonus was toch ook maar tot 7?
 
Reactiescore
1.089
mijn key elementen in mijn optiek zijn de old school settings:


Edelman die verlaagt tussen 20/35.

Argument waarom dit niet gekozen wordt op cl meestal is feit dat dit echt puur luck based is of je 3,4 of 5 edels moet sturen
En classics beetje symbool staan/stonden voor werelden voor ervaren spelers, en dat luck based settings daar niet echt thuis horen.

Zou zelf ook niet voor 3x bonusdorpen achter elkaar gaan, maar he, ik ga toch niet meer spelen
Oude ridder items idd niet meer mogelijk

10 level systeem is overigens nog old-skoolerig dan simpel systeem, want dat is van de duitse w1 settings geloof ik
3 level systeem is ook al sinds jaar en dag op tw
 
Reactiescore
1.089
Ik houd me daar wel aan hoor, als je bedenkt dat ik cl21 yolo startte, en mijn laatste normale wereld w34 was, daarvoor cl13 laatste wereld
 
Reactiescore
973
Argument waarom dit niet gekozen wordt op cl meestal is feit dat dit echt puur luck based is of je 3,4 of 5 edels moet sturen
En classics beetje symbool staan/stonden voor werelden voor ervaren spelers, en dat luck based settings daar niet echt thuis horen.

Buiten dat met het duur herbouwen. Wanneer je je zelf overneemt met een trein of bij recappen, verlies je direct een edel door geluk. Vrij duur voor een geluksfactor.

Zou zelf ook niet voor 3x bonusdorpen achter elkaar gaan, maar he, ik ga toch niet meer spelen
Oude ridder items idd niet meer mogelijk

Wel of geen bonusdorpen boeit me niet zo enorm. Koos het weer doodat er gehoor was naar een iets meer alternatieve classic, en bonusdorpen is toch iets alternatiever dan een normale (classic) wereld ondanks het nu al 3x op rij is gebruikt.

10 level systeem is overigens nog old-skoolerig dan simpel systeem, want dat is van de duitse w1 settings geloof ik
3 level systeem is ook al sinds jaar en dag op tw

10 level systeem kan je alles alleen tot de max uppen, 3 tech moet je kiezen wat je max wil en wat niet. Daarbij is techs afbreken ook een optie, iets dat bij 10 lvl niet echt het geval is.
 
Reactiescore
89
Klassieke wereld


  • Snelheid:
    - Bouwen: Grondstoffen productie 15.000 op lvl 30 (Geen idee van de precentages)
    - Commando's: Aanvallen, ondersteunen, handelaren: 200% (Mag ook anders, maakt mij niet veel uit)

  • Spelsysteem:
    - Boogschutters/bereden Boogschutters: Ja
    - Ridder/Standbeeld: Nee
    - Ridderitems (en nieuwe ridderfeatures): Nee
    - Bonusdorpen: Ja
    - Kerk en geloof: Ja
    - Burgerwacht: Gedeactiveerd
    - Awards: Ja --> dag awards zijn altijd leuk toch?
    - Verlaten dorpen (en barbarendorpen): groeien mee tot 2.000 punten
    - Edelmanproductie: Pakketjes duur herbouwen
    - Technologieën: 3 tech systeem
    - Beginnersbescherming: 2 dagen
    - Beginnersbescherming ratio: Gedeactiveerd
    - Moraal: Gedeactiveerd

  • Instellingen:
    - Slaapmodus: van 01:00 tot 07:00 uur --> Ik zag deze instelling bij de quarantaine wereld voorbij komen en had er eigenlijk nog niet van gehoord. Deze instelling houdt (volgens mij) in dat er geen aanvallen tussen 01:00 - 07:00 kunnen worden gestuurd. Geen nachtelijk geouwehoer en misse tags bij massa's doordat er niemand om 05:00 online is.
    - Startdirectie kiezen: Niet mogelijk.
    - Aanvalstiming: 50 MS
    - Minimum troepen per aanval: 8% van de dorpspunten
    - Edelmannen looplimiet: 15 velden
    - Ledenlimiet stam: 4

  • Extra (Anders dan anders):
    - OS buiten de stam: Aan, ik vind dat deze regel weer eens aan mag staan. Maakt het voor de verdediger moeilijker aan het front ipv RECAP OK. Maakt het mogelijk moeilijker tegen stammen die def stammen als back up gebruiken, echter hebben we ook gezien dat def stammen worden gebruikt als het niet mogelijk is om OS buiten de stam te sturen: leaven en def stam joinen wat 2 classics geleden gebeurde.
    - Haul: Limited Haul, maakt het starten iets interessanter, wanneer is het precies rendabel om troepen te maken en te farmen? Reken het uit :) Haul moet niet te hoog zijn, zoek een leuk startbedrag idc.
    - Een edelman verlaagt de toestemming met 25 - 26.
    Gewoon treinen boys, lekker man
    - Aantal dorpen: Je start met 2 dorpen (26 punten) BB per speler: 2, dus voor elk spelersdorp 1 BB dorp
    - Boerderijlimiet: 2.000 eenheden per boerderijlevel worden ondersteunt, gewoon 3 def erin en niet moeilijk doen met 2,7 of 3,5 defjes
    -
    Aantal mogelijke vakantievervangingen: 1 (Je kan dus slechts 1 account gelijktijdig in vakantievervanging beheren).


  • Overwinningsvoorwaarden:
    - Overwinningsvoorwaarden: 25% voor 14 dagen behouden, optie tot eerder sluiten/edelhalvering blijft mogelijk. Wanneer een stam met minder dan 5% afstand van de rank 1 stam staat in de laatste 10 dagen, kan deze stam een verlenging aanvragen die geaccepteerd moet worden zonder goedkeuring van de rank 1 stam. De Verlenging zal een 4% stijging van het percentage zijn waarop de rank 1 stam op dat moment staat. Dit kan meer dan 1x worden aangevraagd indien later de wereld alsnog niet beslist is. -> leuke instelling @.Howlin , neem hem graag over
  • Premium-Functies:
    - Premium Account: Geactiveerd
    - Account Manager: Geactiveerd
    - Farm-Assistent: Geactiveerd
    - Bouwtijdhalveringen: Gedeactiveerd
    - Direct afbouwen: Gedeactiveerd
    - Bouwkostreductie: Gedeactiveerd
    - +20% productie: Gedeactiveerd
    - Ruilen met de handelaar: Gedeactiveerd

Dit is mijn idee voor een wat alternatieve classic. Start met 2 dorpen voor grotere wereld + stukje tactiek. Grondstofproductie 15.000 of vergelijkbaar dit betekent een iets tragere classic tov vorige classic. Lijkt me ook wel welkom door de quarantaine wereld. Ridder + items uit wat ik vind dat zelf gewoon helemaal niks maar als anderen het een leuke toevoeging vinden mag die ook aan staan, maakt mij niet super veel uit.

De slaapmodus en ondersteuning buiten de stam sturen vind ik wel interessant om eens (her)in te voeren. Gun mensen hun nachtrust of de mensen die vroeg beginnen met werk het gemak om rustig op te starten ipv direct TW te 'moeten' openen bij een massa. OS buiten de stam mag wel weer eens aan staan wat mij betreft. Vind het echt irritant wanneer accounts 70-80% def spelen en als je erdoor komt nog een lading recap edels klaar hebben staan. Geeft de aanvaller een extra optie door OS achter zijn edels te timen. Of dit fake of echte OS is mag de verdedigende partij uitzoeken :)
 
Reactiescore
35
Klassieke wereld


  • Snelheid:
    - Bouwen: Grondstoffen productie 15.000 op lvl 30 (Geen idee van de precentages)
    - Commando's: Aanvallen, ondersteunen, handelaren: 200% (Mag ook anders, maakt mij niet veel uit)

  • Spelsysteem:
    - Boogschutters/bereden Boogschutters: Ja
    - Ridder/Standbeeld: Nee
    - Ridderitems (en nieuwe ridderfeatures): Nee
    - Bonusdorpen: Ja
    - Kerk en geloof: Ja
    - Burgerwacht: Gedeactiveerd
    - Awards: Ja --> dag awards zijn altijd leuk toch?
    - Verlaten dorpen (en barbarendorpen): groeien mee tot 2.000 punten
    - Edelmanproductie: Pakketjes duur herbouwen
    - Technologieën: 3 tech systeem
    - Beginnersbescherming: 2 dagen
    - Beginnersbescherming ratio: Gedeactiveerd
    - Moraal: Gedeactiveerd

  • Instellingen:
    - Slaapmodus: van 01:00 tot 07:00 uur --> Ik zag deze instelling bij de quarantaine wereld voorbij komen en had er eigenlijk nog niet van gehoord. Deze instelling houdt (volgens mij) in dat er geen aanvallen tussen 01:00 - 07:00 kunnen worden gestuurd. Geen nachtelijk geouwehoer en misse tags bij massa's doordat er niemand om 05:00 online is.
    - Startdirectie kiezen: Niet mogelijk.
    - Aanvalstiming: 50 MS
    - Minimum troepen per aanval: 8% van de dorpspunten
    - Edelmannen looplimiet: 15 velden
    - Ledenlimiet stam: 4

  • Extra (Anders dan anders):
    - OS buiten de stam: Aan, ik vind dat deze regel weer eens aan mag staan. Maakt het voor de verdediger moeilijker aan het front ipv RECAP OK. Maakt het mogelijk moeilijker tegen stammen die def stammen als back up gebruiken, echter hebben we ook gezien dat def stammen worden gebruikt als het niet mogelijk is om OS buiten de stam te sturen: leaven en def stam joinen wat 2 classics geleden gebeurde.
    - Haul: Limited Haul, maakt het starten iets interessanter, wanneer is het precies rendabel om troepen te maken en te farmen? Reken het uit :) Haul moet niet te hoog zijn, zoek een leuk startbedrag idc.
    - Een edelman verlaagt de toestemming met 25 - 26.
    Gewoon treinen boys, lekker man
    - Aantal dorpen: Je start met 2 dorpen (26 punten) BB per speler: 2, dus voor elk spelersdorp 1 BB dorp
    - Boerderijlimiet: 2.000 eenheden per boerderijlevel worden ondersteunt, gewoon 3 def erin en niet moeilijk doen met 2,7 of 3,5 defjes
    -
    Aantal mogelijke vakantievervangingen: 1 (Je kan dus slechts 1 account gelijktijdig in vakantievervanging beheren).


  • Overwinningsvoorwaarden:
    - Overwinningsvoorwaarden: 25% voor 14 dagen behouden, optie tot eerder sluiten/edelhalvering blijft mogelijk. Wanneer een stam met minder dan 5% afstand van de rank 1 stam staat in de laatste 10 dagen, kan deze stam een verlenging aanvragen die geaccepteerd moet worden zonder goedkeuring van de rank 1 stam. De Verlenging zal een 4% stijging van het percentage zijn waarop de rank 1 stam op dat moment staat. Dit kan meer dan 1x worden aangevraagd indien later de wereld alsnog niet beslist is. -> leuke instelling @.Howlin , neem hem graag over
  • Premium-Functies:
    - Premium Account: Geactiveerd
    - Account Manager: Geactiveerd
    - Farm-Assistent: Geactiveerd
    - Bouwtijdhalveringen: Gedeactiveerd
    - Direct afbouwen: Gedeactiveerd
    - Bouwkostreductie: Gedeactiveerd
    - +20% productie: Gedeactiveerd
    - Ruilen met de handelaar: Gedeactiveerd

Dit is mijn idee voor een wat alternatieve classic. Start met 2 dorpen voor grotere wereld + stukje tactiek. Grondstofproductie 15.000 of vergelijkbaar dit betekent een iets tragere classic tov vorige classic. Lijkt me ook wel welkom door de quarantaine wereld. Ridder + items uit wat ik vind dat zelf gewoon helemaal niks maar als anderen het een leuke toevoeging vinden mag die ook aan staan, maakt mij niet super veel uit.

De slaapmodus en ondersteuning buiten de stam sturen vind ik wel interessant om eens (her)in te voeren. Gun mensen hun nachtrust of de mensen die vroeg beginnen met werk het gemak om rustig op te starten ipv direct TW te 'moeten' openen bij een massa. OS buiten de stam mag wel weer eens aan staan wat mij betreft. Vind het echt irritant wanneer accounts 70-80% def spelen en als je erdoor komt nog een lading recap edels klaar hebben staan. Geeft de aanvaller een extra optie door OS achter zijn edels te timen. Of dit fake of echte OS is mag de verdedigende partij uitzoeken :)

Interessante instellingen, en denk wel dat het iets kan worden. Zelf ben ik alleen fel tegen geloof/kerk maar dit is een persoonlijke mening.
De OS buiten stam regel zorgt ervoor dat de hele manier van verdedigen/offen op zijn kop weer gaat. Denk dat het wel weer leuk is om het aan te zetten. Dus ben daar wel mee eens :)

Zelf zou ik ook nog wel is een stamlimiet van 2 of 3 in een wereld willen zien. Maar dat heeft weinig nut met de OS buiten stam regel (als deze aan staat)
 
Reactiescore
89
Interessante instellingen, en denk wel dat het iets kan worden. Zelf ben ik alleen fel tegen geloof/kerk maar dit is een persoonlijke mening.
De OS buiten stam regel zorgt ervoor dat de hele manier van verdedigen/offen op zijn kop weer gaat. Denk dat het wel weer leuk is om het aan te zetten. Dus ben daar wel mee eens :)

Zelf zou ik ook nog wel is een stamlimiet van 2 of 3 in een wereld willen zien. Maar dat heeft weinig nut met de OS buiten stam regel (als deze aan staat)

Hoe kleiner de stam, hoe meer abuse er denk ik gaat plaatsvinden van het OS systeem. Dus met een stam van 2/3 bijv moet het dominantie percentage in mijn instellingen naar beneden en OS buiten de stam uit in mijn optiek.

Ben zelf ook niet zo'n kerk speler maar probeer een wat andere classic dan de quarantaine te maken.
 

Deleted User - 487694086

Guest

Of hier wordt wat mee gedaan, nog veel beter imo
 
Reactiescore
298
Snelheid:
- Bouwen: Bouwen, grondstoffen, smederij: 350% (3,5)
- Commando's: Aanvallen, ondersteunen, handelaren: 200% (0,57)
- Productiefactor: 70 (80*70*3,5*1= 19,6k p/u. Heb dit gekopieerd van eerder voorstel, moet iig zo afgesteld dat je troepen 24/7 kan laten draaien + gs overhouden voor pakketjes)

Spelsysteem:
- Boogschutters/bereden Boogschutters: Inactief
- Ridder/Standbeeld: Inactief
- Bonusdorpen: Inactief
- Kerk en geloof: Inactief
- Burgerwacht: Inactief
- Prestaties: Geactiveerd
- Verlaten dorpen (en barbarendorpen): Groeien mee tot 2000 punten
- Edelmanproductie: Pakketjes: Duur herbouwen
- Toestemmingsdaling per edelman: 35-40 (dus treinen met 3 edels)
- Technologieën: 3-level systeem
- Beginnersbescherming: 3 dagen
- Beginnersbescherming ratio: Inactief
- Moraal: Gedeactiveerd

Instellingen:
- Nachtmodus: van 01:00 tot 09:00 uur
- Startdirectie kiezen: Inactief
- Aanvalstiming: Volle seconden
- Minimum troepen per aanval: 7% van de dorpspunten #wegmet1Command
- Edelmannen looplimiet: 15 velden

Extra (Anders dan anders):
- Elke speler start met 3 dorpen (deels uitgebouwd)
- Overwinningsvoorwaarden: Dominantie: de stam die de 20% dominantie behaalt en deze kan vasthouden voor 30 dagen wint.
- Tribelock: actief vanaf 15 % dominantie
- Ledenlimiet Stam: 4
- Vlaggen: Inactief
- Boerderijlimiet: Geactiveerd, 1750 troepen per boerderij level.
- Ondersteuning buiten de stam: Inactief, tenzij de mogelijkheid komt tot wel OS kunnen sturen, maar die bounced als het dorp niet gecapped wordt.
- Farmen: No Haul
- Barbarendorpen: 2 per speler

Premium-Functies
- Premium Account: Geactiveerd
- Account Manager: Geactiveerd
- Farm-Assistent: Inactief
- Bouwtijdhalveringen: Inactief
- Direct afbouwen: Inactief
- Bouwkostreductie: Inactief
- +20% productie: Inactief
- Ruilen met de handelaar: Inactief
- Premium Beurs: Inactief


Paar instellingen wat anders dan anders gedaan. Voor mij is belangrijkste dat balans bewaard blijft qua instellingen. Dus hoe lager de wereldsnelheid, hoe lager boerlimiet, OS buiten stam uit bij volle seconden, 3 edels op pakketjeswereld.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan