Classic 22 Feedbacktopic

Reactiescore
2.039
Delete zetten als je genaaid wordt als stab zien is vrij apart. Dan het ww via omwegen van dat account regelen en het account kapen is dan wel een stab. Maargoed ik hou er ook over op want weet dat jullie toch wel stab zullen blijven roepen op 't af.

Was 100 katas per clear en je weet best Elko dat het vooral ging om je arrogante gedrag in elk gesprek in de chat, daar kwamen die andere zaken idd nog bij. Wel grappig dat ik hetzelfde over jou heb gezegd, vroeger prima gast maar is 't nu totaal kwijt.
Ah dus arrogantie valt ook al onder streken tegenwoordig. Frappant, heb je jezelf weleens horen praten dan?
 

Deleted User - 487694086

Guest
Alles valt bijzonder goed mee hoor, misschien kan je slechter tegen een stootje dan vroeger? Blijf het apart vinden dat je dan sommige acties vies spel vindt (bas willen recruiten en hem al in de stamchat laten), maar dan de streken van Zug kan goedpraten? Niet nodig alles terug boven te halen, maar als je zelf niet inziet dat dat zeker wel richting stabben leunt -en als stabben gezien kan worden-, dan zit er toch wel wa fout in je gedachtengang.

Het was verre van enkel delete zetten he Mats, als dat zo was dan was het niet nodig het account te "kapen" (door mensen van het account zelf?)
Nuja je zou juist zelf moeten zien dat een delete in reactie op verdorven spel wel geoorloofd is, net zoals ik katas gooi op pedik nadat hij mijn smid omlaag haalt. Bepaalde reacties zijn logisch.
Verre van? De stam leaven was inbegrepen bij het delete zetten inderdaad, dat is verder niet heel raar. Een account kapen is dan weer van een totaal andere orde.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
De stam leaven wat ervoor zorgt dat al je def onverwachts terug gehaald wordt van een account die genoeg incs kreeg, is dit proper spel?
Een account kapen is dan weer van een totaal andere orde.
Het was ook niet kapen, 2 spelers van het account zelf (3 als je Lars meetelt !!) stonden achter de keuzes? Wouden gerust heel het account clearen, maar uiteindelijk werd het altijd van delete gehaald om lichtjes te deffen ookal werd er gezegd dat dit niet zou gebeuren? Meer zelfs, er was ingestemd dat het account intern mocht worden. Maar ook hier werden als de edels toekwamen blocks gezet.

Probeer niet alles in je voordeel te draaien, als je wilt quitten doe dat dan, maar als je dan roept dat je quit en de resterende spelers maken een beslissing, neem er dan ook vrede mee ipv dat dan als stab af te schilderen. Lol
 
Reactiescore
24
Er zijn enkele goede aanvallen op Danny en Mac Duck geweest.

Zo goed was die aanval op ons ook weer niet. Dat jumpcluster ging verloren maar dat was toch onhoudbaar. Verder niets noemenswaardigs verloren, 2 dodgefouten gemaakt en 1 halve clear gezonden per ongeluk.

Eerste dag 6 dorpjes kan gebeuren, daarna moet je toch echt niet jammeren over inactiviteit van het account. Dat niemand binnen Lions dat account oppakte is vrij matig.

Er werd pas vv gevraagd door de bespelers van games voor smorgens (8-10) om 4 uur s nachts. Ik had gekund, maar ik lag te slapen om 4 uur s nachts, Toen ik om 8 uur overnam op mijn eigen acc waren ze er al niet meer en toen veel troepen verloren wat resulteerde in dorpverlies
 

Deleted User - 487694086

Guest
De stam leaven wat ervoor zorgt dat al je def onverwachts terug gehaald wordt van een account die genoeg incs kreeg, is dit proper spel?

Het was ook niet kapen, 2 spelers van het account zelf (3 als je Lars meetelt !!) stonden achter de keuzes? Wouden gerust heel het account clearen, maar uiteindelijk werd het altijd van delete gehaald om lichtjes te deffen ookal werd er gezegd dat dit niet zou gebeuren? Meer zelfs, er was ingestemd dat het account intern mocht worden. Maar ook hier werden als de edels toekwamen blocks gezet.

Probeer niet alles in je voordeel te draaien, als je wilt quitten doe dat dan, maar als je dan roept dat je quit en de resterende spelers maken een beslissing, neem er dan ook vrede mee ipv dat dan als stab af te schilderen. Lol
Sorry maar resterende spelers? Die hadden nog geen 1/10000e gedaan van wat Fred en ik hadden gedaan op het account, het was ons account en niet van iemand die er nog geen dag op gelogd had.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Lijkt me dan dat je niet het wachtwoord moet geven als ze niets mogen doen? Maar goed, jij vindt het geen stabben, anderen wel. Verbaast me enkel dat @Nowhere in the sun dat zo niet meer ervaart dan, zo proper zal hij het allemaal ook wel niet gevonden hebben denk ik dan
 

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
Lijkt me dan dat je niet het wachtwoord moet geven als ze niets mogen doen? Maar goed, jij vindt het geen stabben, anderen wel. Verbaast me enkel dat @Nowhere in the sun dat zo niet meer ervaart dan, zo proper zal hij het allemaal ook wel niet gevonden hebben denk ik dan
Mats zegt toch niet dat ze niets mochten doen? Als Lars vanaf het begin ook actief was geweest was hij zeker meegenomen in de keuze die uiteindelijk genomen is.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Op een bepaald moment heeft Mats me zelf gezegd dat het account op intern mocht, als dit dan gebeurt en het acc wordt leeg gezet om dit snel te laten verlopen is het account plots gekaapt en laag spel. Lijkt me dat ze uiteindelijk gewoon gedaan hebben wat er afgesproken is?

Maar als ik een dag later uit de chat gekickt ben waar dit besproken is, tellen die woorden niet meer?
 
Reactiescore
983
Wat een heerlijke drama :D

Leuk dagje geweest en prima gedeft imo. Het kon beter, er zijn dorpen verloren gegaan en waren veel dodgefouten maar dat lijkt me niet meer dan normaal met zo'n grote massa met zo veel incs.
Over de fakes heb ik alleen te zeggen dat het aan Inno is om eens die fakelimiet omhoog te gooien op classics, hoe die nog steeds maar 3% is op een classic kan er bij mij niet in.

Ik vind het leuk dat het forum weer wat actief aan het geraken is maar dat salt langs beide kanten is nergens voor nodig (dat wil veel zeggen als dit van mij komt).

Leuke strijd tussen Lions en N00bs moet ik zeggen, helaas baal ik als een stekker dat ik hier niet aan kan deelnemen vanwege geen front.
Gg aan beide partijen en ik hoop op meer van dit in de toekomst!!
 

Deleted User - 487694086

Guest
Op een bepaald moment heeft Mats me zelf gezegd dat het account op intern mocht, als dit dan gebeurt en het acc wordt leeg gezet om dit snel te laten verlopen is het account plots gekaapt en laag spel. Lijkt me dat ze uiteindelijk gewoon gedaan hebben wat er afgesproken is?

Maar als ik een dag later uit de chat gekickt ben waar dit besproken is, tellen die woorden niet meer?
Kwam een keer om 4 uur thuis en zei je mag vv hebben, toen ging men direct Noble boosten met het acc en toen was ik er ook meteen weer klaar mee ja.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Ja maar je zei ook dat het account intern mocht worden, en toen ik uitdrukkelijk zei dat ik er niet van ging edelen heb je dat niet meer veranderd die uitspraak. Zo gek nog niet dat er dan gedacht wordt dat ook Noble mocht edelen? Of dacht je dat het account die de vv in handen kreeg er van ging edelen :tongue:
 

Deleted User - 487694086

Guest
Ja maar je zei ook dat het account intern mocht worden, en toen ik uitdrukkelijk zei dat ik er niet van ging edelen heb je dat niet meer veranderd die uitspraak. Zo gek nog niet dat er dan gedacht wordt dat ook Noble mocht edelen? Of dacht je dat het account die de vv in handen kreeg er van ging edelen :tongue:
Enige wat ik dacht is ik ben lam, laat ik eens lief zijn voor Rob. 2 dagen later merk je dat er misbruik van wordt gemaakt en is het weer klaar. Fout was wel om die vv überhaupt te geven, had helemaal niet meer naar Lions moeten gaan, maarja was lam wat doe je er aan
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Minder drinken gvd, je hypet me helemaal en dan dat. Klootzak
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Gooi me maar in stamchat
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Wist wel dat je er niet kan geraken zonder DU
 
Reactiescore
89
Phil zei dat dus wel, aldus het punt dat die vrij hypocriet bezig is om te klagen over credits.

Zal nog even een laatste keer reageren want heb het gevoel dat we niet op dezelfde toonhoogte zitten. Dat ik Mats destijds te negatief heb afgeschilderd zal ongetwijfeld waar zijn en ben ook niet te beroerd om dat toe te geven. Dat hij bij 1 van de beste zo niet de beste classic spelers hoort gaat er bij mij niet helemaal in na de afgelopen classics. Ga het verhaaltje niet nog een keer typen want dat vind ik onnodig. Dat er een aantal dagen goed is gedefft op SoL zal je mij ook niet horen ontkennen want ik vind het altijd erg mooi om te zien als er defensief goed werk wordt geleverd. De zaken waar ik het wel over had kan je rustig nalezen in die desbetreffende posts.

Nog even terugkomend op dezelfde toonhoogte: ik zat zeker 'niet te klagen over credits'. Vind dit een raar fenomeen. Dat Red Hand mij een matige speler vind, vind ik prima en hij staat daar vrij in. Wanneer hij vervolgens zegt dat ik wordt gecarried omdat Lau op het account zit en toch alles deft, tja daar heb ik wel een beetje moeite mee. Ik was niet uit op 'credits voor het defwerk', vind ik nogal onzin. Een dergelijke massa kan je nooit in je eentje deffen en denk ik ook niet met 2 personen als je ook andere taken te doen hebt. Dat doe je met je team samen, afwisselend de 1 meer dan de ander imo. Een Joa en Emile die zo goed als de hele middag hebben gedefft zijn ook goud waard. Anders lag het hele account in puin. Neem ook aan dat niemand van Danny uit is op individuele 'credits', gaat ons veel meer om een goede samenwerking op het account. En als de samenwerking zo blijft als gister ben ik helemaal tevreden.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
2.303
Gast ik wil wel wa meer credits hoor, fuck jullie werk in de ochtend!
 
Bovenaan