Classic 22 Feedbacktopic

DeletedUser82201

Guest
Bwa weet niet of je salty was, vond het destijds sneu wat je deed. Ik maak een redelijk normale opmerking zonder verwijt of mensen persoonlijk aan te spreken/aan te vallen en krijg ineens van iemand die ik totaal niet ken een bak schijt over me heen wat helemaal nergens op slaat. Kan je me wel als salty afschilderen maar slaat nergens op wat je stamgenootje(?) deed.

Ik verwijt je tot matige speler, jij verwijtte Big Bang tot matige speler. Dat verdedigend het account vooral op Laurens staat is algemeen bekend, dus in hoeverre verschilt dit van hoe jij Big Bang beschuldigde gecarried te worden? Als je dit nergens op vind slaan, vind je je eigen woorden ook nergens op slaan. Dus niet zo huilen, als jij toegeeft dat je post destijds op niks sloeg, neem ik me woorden ook terug.

Buiten dat je gejank over fake aantallen, dat je nu heel tactische negeert. :)
 
Reactiescore
89
Ik verwijt je tot matige speler, jij verwijtte Big Bang tot matige speler. Dat verdedigend het account vooral op Laurens staat is algemeen bekend, dus in hoeverre verschilt dit van hoe jij Big Bang beschuldigde gecarried te worden? Als je dit nergens op vind slaan, vind je je eigen woorden ook nergens op slaan. Dus niet zo huilen, als jij toegeeft dat je post destijds op niks sloeg, neem ik me woorden ook terug.

Buiten dat je gejank over fake aantallen, dat je nu heel tactische negeert. :)

Knap dat je mij een matige speler vind terwijl je daarnet nog indirect een compliment gaf door te zeggen dat er goed is gedefft :)
Zat me hele ochtend met Lau prima te vermaken namelijk.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
Fil is defensief nog steeds beter dan Sagi bijvoorbeeld. Dan noem je je eigen stam dus ook middelmatig.
 

DeletedUser82201

Guest
Knap dat je mij een matige speler vind terwijl je daarnet nog indirect een compliment gaf door te zeggen dat er goed is gedefft :)
Zat me hele ochtend met Lau prima te vermaken namelijk.

Knap dat jij Mats een matige speler vond terwijl die nu al hoofdverantwoordelijke is voor het verlies bij Lions is. Buiten dat lijkt me dat Laurens zijn aandeel daar toch echt een grotere rol in speelde, of ontken je dat?

Fil is defensief nog steeds beter dan Sagi bijvoorbeeld. Dan noem je je eigen stam dus ook middelmatig.

Zo kan je blijven doorgaan hè, als ik hierboven al aangaf. ;)
 
Reactiescore
2.039
Knap dat jij Mats een matige speler vond terwijl die nu al hoofdverantwoordelijke is voor het verlies bij Lions is. Buiten dat lijkt me dat Laurens zijn aandeel daar toch echt een grotere rol in speelde, of ontken je dat?



Zo kan je blijven doorgaan hè, als ik hierboven al aangaf. ;)
Knap dat je daarvoor Mats een veer in z'n reet steekt terwijl het enige wat hij gedaan heeft is met voorkennis van een (voormalig) inactief account aangevallen heeft?
 
Reactiescore
89
Lau zat van 6:45 oid tot 12 via mobiel, ik van 7-12 op pc met half uurtje pauze. Grootste aandeel van Lau? Dat mogen mensen bepalen die er zicht op hadden maar ik denk niet eens dat zij zo redeneren ;)
De samenwerking met Lau was zeker goed, en wij beide hadden het solo zeker niet gered. Maar leef lekker in je eigen wereld verder als je denkt dat iemand via phone 80% van een 3k ochtend massa kan deffen.
 

Deleted User - 487694086

Guest
Knap dat je daarvoor Mats een veer in z'n reet steekt terwijl het enige wat hij gedaan heeft is met voorkennis van een (voormalig) inactief account aangevallen heeft?
Knap dat ik die voorkennis had en jullie niet, Games heeft toch echt Danny geinternd om front te maken..
 
Reactiescore
974
Knap dat je daarvoor Mats een veer in z'n reet steekt terwijl het enige wat hij gedaan heeft is met voorkennis van een (voormalig) inactief account aangevallen heeft?

Hm Elko? Mats heeft dezelfde voorkennis als ik, en Lennart beweerde gewoon als het moest 24/7 online te kunnen..
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
Wat een salty gedoe zeg. Jullie vinden dat er goed is gedeft, basta. Fil zijn aandeel was groter als het mijne ingaande dodgewerk. Qua edels lopen we gelijk.
 

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
Knap dat je daarvoor Mats een veer in z'n reet steekt terwijl het enige wat hij gedaan heeft is met voorkennis van een (voormalig) inactief account aangevallen heeft?
Neem aan dat je hier doelt op Games Continued? Toen ik over inactiviteit begon paar weken terug werd er mij snauwend verweten dat Games zich makkelijk staande zou kunnen houden qua activiteit? Dat 't niet nodig was dat ik toen kwam fronten met Pixel? Wat een bullshitargument om te proberen die verliezen goed te praten .
 

Deleted User - 487694086

Guest
Zullen t gaan zien, precies 100 dorpen achterstand voor Lions en co atm, zal een goeie ommekeer moeten worden.
 
Reactiescore
974
Lau zat van 6:45 oid tot 12 via mobiel, ik van 7-12 op pc met half uurtje pauze. Grootste aandeel van Lau? Dat mogen mensen bepalen die er zicht op hadden maar ik denk niet eens dat zij zo redeneren ;)
De samenwerking met Lau was zeker goed, en wij beide hadden het solo zeker niet gered. Maar leef lekker in je eigen wereld verder als je denkt dat iemand via phone 80% van een 3k ochtend massa kan deffen.

Je kan lastig klagen over iemand als je hetzelfde destijds hebt gepost. Mats een matige speler noemen terwijl die cl21 gewoon keihard verdedigend heeft gecarried op een front een stuk groter was dan destijds jullie front. Wat is jouw hele redenatie achter je eerdere post dan, of leef jij ook in je eigen wereld?
 
Reactiescore
89
Wat een salty gedoe zeg. Jullie vinden dat er goed is gedeft, basta. Fil zijn aandeel was groter als het mijne ingaande dodgewerk. Qua edels lopen we gelijk.
Snap ook niet dat iemand van buiten ons account probeert om de credits van het def werk op 1 persoon te schuiven. Zoals ik al zei goede samenwerking Lau, op naar de volgende massa.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
Tis maar een klessik. Speel hier zelfs niet eens actief dus mij boeit het niet zoveel.

Een front groter, maar wel met matige spelers niet te vergeten. Lukas en Pim waren alleen al 20x zo goed als al jullie frontspelers bij elkaar :p
 
Reactiescore
974
Een front groter, maar wel met matige spelers niet te vergeten. Lukas en Pim waren alleen al 20x zo goed als al jullie frontspelers bij elkaar :p

Behalve dat Lukas dus de vv had van één van onze frontspelers. Tevens herinner ik me ook nog dat Mats vv deed op jullie account in nood. Vind het persoonlijk beetje apart iemand weg te zetten als middelmatige speler terwijl dat gewoon verreweg de waarheid is. Als je dan zelf gaat janken dat je ook wordt weggezet als middelmatige speler, tja.. Wie is hier nu echt in de fout.
 
Reactiescore
2.039
Neem aan dat je hier doelt op Games Continued? Toen ik over inactiviteit begon paar weken terug werd er mij snauwend verweten dat Games zich makkelijk staande zou kunnen houden qua activiteit? Dat 't niet nodig was dat ik toen kwam fronten met Pixel? Wat een bullshitargument om te proberen die verliezen goed te praten .
Ik probeer nergens verliezen goed te praten hoor, ik reageer enkel op dat 'mats hoofdverantwoordelijk zou zijn voor de verliezen van Lions', wat nergens op slaat.

Waar je 2e stuk op slaat mag je eens uitleggen, want ten eerste was het moment dat je niet meer over games heen hoefde toen pixel inactief was. Bovendien was het enkel Yoshi die je afsnauwde, en was Lennart er sws al bijna nooit.
 
Reactiescore
974
Ik probeer nergens verliezen goed te praten hoor, ik reageer enkel op dat 'mats hoofdverantwoordelijk zou zijn voor de verliezen van Lions', wat nergens op slaat.

Dus degene die dorpen verliest, is hoofdverantwoordelijke voor de verliezen van Lions en niet degene die de edels stuurt? Dus je kan als vijand nooit hoofdverantwoordelijk zijn voor winsten, want de verliezer is altijd de verantwoordelijke?
 
Reactiescore
2.039
Dus degene die dorpen verliest, is hoofdverantwoordelijke voor de verliezen van Lions en niet degene die de edels stuurt? Dus je kan als vijand nooit hoofdverantwoordelijk zijn voor winsten, want de verliezer is altijd de verantwoordelijke?
Als iemand aanvalt op een account dat er niet is, is de aanvaller dan een goede aanvaller of de verdediger slecht omdat hij er niet was?
 
Reactiescore
510
Hm Elko? Mats heeft dezelfde voorkennis als ik, en Lennart beweerde gewoon als het moest 24/7 online te kunnen..
Ik kan ook zeker 24/7 online komen als het moet, ik kan dit alleen niet elke dag doen als ik andere verplichtingen als werk en temtamens heb.
Ja dat gaat bij mij helaas wel gewoon allemaal door. Afgelopen week nog ongeveer een hele dag lopen deffen terwijl ik in de tentamens zit, het houdt een keer op.
 
Bovenaan