Classic 22 Feedbacktopic

Pedik

Casanova w23
Reactiescore
458
Dat is dus een beetje het probleem. Je beseft nog niet dat dit meer dan een beetje roddelen is. Je was zowel bevriend met n00bs als lions. Aldus had je de keuze tussen stam A en stam B te kiezen, je koos stam B. Prima, maar om vervolgens skype gesprekken met de andere partij door te sturen is gewoon zwak en laf. Daar is niks overdreven aan, jij probeert je handen in onschuld te wassen door het af te doen alsof het niets was.

Je vergroot het weer enorm. Ik was geen vrienden met N00BS, alleen met Naccer. Er zijn 2 screenshots van in totaal 12 berichtjes ofzo gestuurd, that’s it. Doe niet alsof ik iemand vermoord heb aub. Ik vind het niet zo’n punt nee! Het is niet alsof jij een heilig boontje bent en alles nalaat wat God verboden heeft? Stop gewoon met zeuren man. Gebeurd is gebeurd, ik heb Mats al weken terug excuses gemaakt en nu kom jij als betweter mij nog even de les proberen te lezen. Geen behoefte aan, dankjewel.
 
Reactiescore
974
Je vergroot het weer enorm. Ik was geen vrienden met N00BS, alleen met Naccer. Er zijn 2 screenshots van in totaal 12 berichtjes ofzo gestuurd, that’s it. Doe niet alsof ik iemand vermoord heb aub. Ik vind het niet zo’n punt nee! Het is niet alsof jij een heilig boontje bent en alles nalaat wat God verboden heeft? Stop gewoon met zeuren man. Gebeurd is gebeurd, ik heb Mats al weken terug excuses gemaakt en nu kom jij als betweter mij nog even de les proberen te lezen. Geen behoefte aan, dankjewel.

Wat vergroot ik precies? Je stuurt privé gesprekken van iemand naar de vijand, en vervolgens ga je bagatelliseren dat het niet is wat het lijkt. Dat je die screenshots hebt gestuurd zegt genoeg toch. Om vervolgens te jammeren dat het vergroot wordt, vertelt eerder iets over je zelf. Tis namelijk geen normale actie dat je hebt gedaan, en dat je daarop aangekeken wordt is nu niet echt heel raar. Als je in de rechtszaal vermeld dat niemand een heilig boontje is, en daarop gebeurt is gebeurt, helpt je zaak ook niet. Probleem is meer dat je zelf een heilig boontje probeert te spelen, en nu je iets hebt gedaan dat niet de beugel kan, zit je in het nauw om je heen te springen. ;)
 

Pedik

Casanova w23
Reactiescore
458
Ik word er ook moe van. Praat tegen een cassetterecorder volgens mij.
 
Bovenaan