Classic #14 instellingen suggesties mogen hier

Reactiescore
660
Best wel retarded eigenlijk, wel 400% gs enzo, maar 100% aanvallen???? Doe dan gewoon 150% in plaats van 100%, want 100% hoort echt niet bij een classic, dat lijkt net een normale wereld met enorme gs boosts, ik vraag mij oprecht af waarom mensen zoiets willen.
Ik denk trouwens dat het ook de wereld weer een stuk gaat vertragen, niet alleen op het moment zelf maar de levensduur verlengen. Of zie ik dat verkeerd?
 

DeletedUser75558

Guest
Goed gedaan, dit hoort echt veel meer ook bij een classic dan 100%.

Ik denk trouwens dat het ook de wereld weer een stuk gaat vertragen, niet alleen op het moment zelf maar de levensduur verlengen. Of zie ik dat verkeerd?
Het is niet de bedoeling dat een classic een half jaar hoort te duren, dus vandaar dat die loopsnelheid echt omhoog moet. Anders moet je maar gewoon 10% dominatie doen en 100% en dan is het hele classic idee naar mijn mening wel echt weg.
 

DeletedUser59375

Guest
Best wel retarded eigenlijk, wel 400% gs enzo, maar 100% aanvallen???? Doe dan gewoon 150% in plaats van 100%, want 100% hoort echt niet bij een classic, dat lijkt net een normale wereld met enorme gs boosts, ik vraag mij oprecht af waarom mensen zoiets willen.

Is al veranderd naar 200%
 
Reactiescore
1.149
Nu al rip classic
 
Reactiescore
2.489
We kijken het na, we zagen dat er dorpen op vreemde locaties stonden en hebben veiligheidsgewijs de wereld even gesloten ;)
 
Reactiescore
1.149
We kijken het na, we zagen dat er dorpen op vreemde locaties stonden en hebben veiligheidsgewijs de wereld even gesloten ;)

Verwacht wel een vergoeding ;) Niet voor niets een wekker gezet!
 
Reactiescore
1.149
Reactiescore
30
Heb zo vaak een wekker gezet voor TW :p
 
Bovenaan