Classic 11

Status
Niet open voor verdere reacties.

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Ja vond ik 1 van de leukste;)
 
Reactiescore
1.140
Maar das op limited haul ook niet echt nodig. Weet niet of de gs productie bij no haul nog meer verhoogt word dan bij limited dat zou wel chill zijn dan ^^
Overigens mogen ze van mij die 20% verhoogde gs productie ook wel aan laten. 450 pp per maand kan iedereen in de top tegenwoordig wel missen door de premium beurs, de functie is verder ook niet uit te buiten. en hoe hoger de productie hoe beter, wat mij betreft ^^
En verdienen ze ook nog wat bij aan de classic misschien dat ze dan is een normale wereld zonder extra premium functies en een beetje classic achtige instellingen kunnen doen maar dan op speed 2 of zo. Niet dat ik liever speed 2 heb maar er zijn nu eenmaal veel spelers die wel graag classic willen spelen maar voor wie deze snelheid toch net te hoog ligt.
 
Reactiescore
2.039
Maar das op limited haul ook niet echt nodig. Weet niet of de gs productie bij no haul nog meer verhoogd wordt dan bij limited dat zou wel chill zijn dan ^^
Overigens mogen ze van mij die 20% verhoogde gs productie ook wel aan laten. 450 pp per maand kan iedereen in de top tegenwoordig wel missen door de premium beurs, de functie is verder ook niet uit te buiten. en hoe hoger de productie hoe beter, wat mij betreft ^^
En verdienen ze ook nog wat bij aan de classic misschien dat ze dan is een normale wereld zonder extra premium functies en een beetje classic achtige instellingen kunnen doen maar dan op speed 2 of zo. Niet dat ik liever speed 2 heb maar er zijn nu eenmaal veel spelers die wel graag classic willen spelen maar voor wie deze snelheid toch net te hoog ligt.

Is idd hoger maar dat idee van 20% extra slaat nergens op. Het is niet voor niets een klessik, waar alles voor iedereen gelijk hoort te zijn.
 
Reactiescore
1.140
Mwa het zal waarschijnlijk toch niet gebeuren maar am en pa geven een veel groter voordeel dan die 20% gs bonus.
De 20% gs bonus is ook maar gelimiteerd te gebruiken dus het idee van iets kunnen kopen klinkt misschien oneerlijk maar het valt reuze mee. Een beter optie is altijd nog gewoon de spel snelheid verhogen zonder dat de loopsnelheid nog hoger word.
Tis me iig niet te doen om een voordeel tegenover andere tis gewoon dat ik graag een snellere wereld zie en 20% gs bonus zou dat in zekere zin veroorzaken.
 
Reactiescore
660
Zonder am valt nog wel te leven idd maar ik weet vrij zeker dat iedereen voor pa zou kiezen als ze moesten kiezen of ze pa of 20% gs bonus konden krijgen.
Maar goed misschien een optie om de 20% gs bonus voor iedereen gratis te laten draaien lijkt me ook wel prima als dat mogelijk zou zijn.

Dan is het toch geen bonus meer?
 
Reactiescore
660
Ja maar gaat ook niet om de bonus gaat me er om dat de wereld sneller word.
Of het nu met pp is of dat het gratis aan staat maakt me dan niet zo uit :)

Dus eigenlijk het voorstel om no haul te doen met lekker hoge mijnenopbrengst?
Ja lijkt me zeker goed!
 

DeletedUser

Guest
Ja maar gaat ook niet om de bonus gaat me er om dat de wereld sneller word.
Of het nu met pp is of dat het gratis aan staat maakt me dan niet zo uit :)

Nohauls en limited hauls hebben al een dikke productie boost + een hoge snelheid. Je krijgt al bakken met edels per dag, naar mijn smaak genoeg. En waar blijft de aankondiging?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan