Classic 11

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser71618

Guest
Ms niet, geen zin om tegen timebots te spelen.

+ MS is veel meer 'actie-reactie' spelen, als in, afwachten wat er gebeurt en dan snipen/"deffen", met nog wat geluk of het inderdaad in de goede MS valt. Dat kan iedere simpele ziel.

Volle sec moet je veel meer spelen vanuit een tactiek en vooraf inschattingen maken wat je tegenstander zal doen en dat uitspelen. Als je een beetje normaal wil deffen tegen een goede aanvaller tenminste :p
 
Reactiescore
974
+ MS is veel meer 'actie-reactie' spelen, als in, afwachten wat er gebeurt en dan snipen/"deffen", met nog wat geluk of het inderdaad in de goede MS valt. Dat kan iedere simpele ziel.

Volle sec moet je veel meer spelen vanuit een tactiek en vooraf inschattingen maken wat je tegenstander zal doen en dat uitspelen. Als je een beetje normaal wil deffen tegen een goede aanvaller tenminste :p

Precies, maakt het deffen stukken leuker (indien je een redelijke stam hebt althans).
 
Reactiescore
660
Ok, maar is toch een stuk moeilijker die volle sec. Kan begrijpen dat pro's als jullie daar voor opteren.
Ik kan me vinden in ms, maar dan met een goede bot detector.
 
Reactiescore
660
Jonge, jouw uren?
Of toevallig vrijdag pintje gaan pakken?
 

DeletedUser

Guest
Ms is niet volledig no skill. Je kan btw gewoon zo zien of iemand een timebot of niet gebruikt, want niemand op heel tw timed 30 aanvallen zonder enige fout en aarzeling op 20ms, dat is gewoon onmogelijk zonder timebot
 
Reactiescore
660
Ms is niet volledig no skill. Je kan btw gewoon zo zien of iemand een timebot of niet gebruikt, want niemand op heel tw timed 30 aanvallen zonder enige fout en aarzeling op 20ms, dat is gewoon onmogelijk zonder timebot

Nja, toon het maar eens aan he?
Daar gaat het om he Paul, iedereen weet dat het niet kan maar je moet het zwart op wit kunnen aantonen.
 

DeletedUser

Guest
Nja, toon het maar eens aan he?
Daar gaat het om he Paul, iedereen weet dat het niet kan maar je moet het zwart op wit kunnen aantonen.

Ik begrijp je btw wel hoor! Soms denk ik ook echt van is dit wel legit handmatig? Of is het gewoon een timebotje. TW zou hier eens iets aan moeten doen, want ms hoort er wel gewoon bij. Bv een goed voorbeeld was, onzichtbare ms? Lijkt me ook eens leuk dat niet alles afhangt van een snipe dan
 
Reactiescore
1.075
mwha met wat geluk lukt alles :D
 
Reactiescore
1.140
Ik begrijp je btw wel hoor! Soms denk ik ook echt van is dit wel legit handmatig? Of is het gewoon een timebotje. TW zou hier eens iets aan moeten doen, want ms hoort er wel gewoon bij. Bv een goed voorbeeld was, onzichtbare ms? Lijkt me ook eens leuk dat niet alles afhangt van een snipe dan

Misschien een soort tussen weg dat je wel nog ms hebt maar dat ze elke 25ms zijn dus 025 050 075 100 .... 975 1000
weet niet zeker of dat leuk is maar biedt zowel mogelijkheden voor timers als voor mensen die de tactieken van hele seconden willen gebruiken.
 

DeletedUser10875

Guest
Random een paar 100 ms per aanval er bij. Kan je helemaal niet meer time.
 
Reactiescore
660
Random een paar 100 ms per aanval er bij. Kan je helemaal niet meer time.

Ook een goeike, lijkt sterk op mijn manier van timen, ik bedoel dan, ...,


Lang geleden amigo, leuk je te zien.
Ik spreek je wel eens op Skype.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan