CL26: Golden awards

Reactiescore
130
Ja soms heb je ook nog iets van persoonlijk leven wat ertussen kan zitten, moet je is proberen een vriendin zoeken of werk vinden, zal je goed doen.
Ik ben een maand niet gelogd tot gisteren hoor :p
Nu pakken we ineens 2 dagen dorpen en lijkt het dat jullie zo goed als runnen zijn dus dan kan ik na 2 dagen loggen ook weer rustig afsluiten...
 
Reactiescore
14
Heei joh! Niet op de man spelen nou he! Ik kan uit persoonlijke ervaring spelen dat de vriendin van Mathijs me al vaak genoeg slapeloze nachten en dagen heeft opgeleverd door verplichtingen! Dik onder het plak die gast!
 
Reactiescore
130
Heei joh! Niet op de man spelen nou he! Ik kan uit persoonlijke ervaring spelen dat de vriendin van Mathijs me al vaak genoeg slapeloze nachten en dagen heeft opgeleverd door verplichtingen! Dik onder het plak die gast!
Kunnen we mijn onder de plak liggen hier even buiten laten aub...
 
Reactiescore
2.062
Reactiescore
10
Dan is het niet tegen jou maar bijvoorbeeld van Sabbie kregen we in 8 aanvallen op ons dorp, 5 aanvallen op dezelfde ms :D, 1x uit de losse pols mkkay, maar 5x kan niet.

Dat noem ik skills en die gave heb ik vanaf mijn geboorte meegekregen. Niet iedereen kan dat hebben.
 
Reactiescore
10
Hierbij mijn lijstje ook nog, aangezien dit topic daarvoor bedoeld is.
Beste speler:

OnlyFrans. Heeft geen toelichting nodig lijkt mij.

Beste stam:
IQ

De beste stam speler:
@sosabowski, door zijn komst op OF is het account gered.

Het grootste ego:
Voor mij ook @EquinoxDR . Grote praatjes, als hij er is. En anders hoor je hem niet. ;)

Beste leider:
De enige echte @et Murus Magnificum. Zeer meelevende leider.

Slechtste leider:
Ook @et Murus Magnificum , welke leider gast er nu een lang weekend weg tijdens de ontknoping van de wereld.

Meest onderschatte stam:
Astra Broekhoest (AB), ze pakken dorpen van Astra terwijl hun broek hoest.

Meest overschatte stam:
Astra, zoals al vaker gezegd jammer van dat internen en fuseren. Moet wel zeggen, er spelen ook een aantal goede spelers.

Meest overschatte speler:
Nick, heeft iemand hem gezien?

Meest onderschatte speler:
Imper. hij heeft veel bijgeleerd deze wereld en we gaan nog veel van hem zien. Daar ben ik van overtuigd.
En vind dat ook Vision hier benoemd moet worden. Met z'n groot front zo lang standhouden. Eerste massa kwamen wij er niet doorheen. Toen moesten ook wij de speelstijl aanpassen, omdat blijkbaar Astra aanvallen en daardoor edels verliezen de duur bleek te zijn.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Geen idee wie er op vision speelt. Maar altijd handig om oneindig deff te hebben in een stam.
En natuurlijk met heel IQ. Altijd gezellig in de discord.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Jurrien, met hem in de stamdiscord kom je nooit eerste te staan.:)

Mooiste spelers naam:
Natuurlijk ons eigen OnlyFrans. accountje. Hoef volgens mij niet uit te leggen waarom.

Mooiste stam naam:
Dan ga ik toch voor de naam van onze concurrent Astra Trainica. Leuke en actuele naam.

Het tofste topic:
Topic opgericht door @BaconChips (heeft iemand hem inmiddels ook gezien?) Jammer dat niet alle berichten op dat topic toegestaan worden. Hoe snel mensen toch op hun teentjes getrapt zijn, blijft lachen.

Het domste topic:
Classic 26: Feedback op instellingen - Er is zoveel om de instellingen aan te merken dat een topic hier niet voldoende voor is. Zelfs de overwinningsvoorwaarde zijn nog niet bekend.

Favoriete forum poster:
@et Murus Magnificum
probeert altijd goed leven in het forum te houden.

Minst favoriete forum poster:
Ikzelf - post veel te weinig.

Dikste wannabe op het forum:
-

Dikste wannabe in het spel:
-

Mooiste profiel foto van spelers:
De profielfoto van Troybal Wars - Aangezien ik op de foto sta.

Mooiste profiel foto van stammen:
Zero [IQ], ik kan uren naar die bewegende ogen blijven kijken.

Mooiste actie van de wereld:
Blijf het wel mooi vinden hoe duur er is gedeft aan beide kanten. Zolang die edels maar geblockt worden.


Meest belovende speler voor de toekomst:
Imper - Zoals hierboven ook al aangegeven

Meest belovende stam voor de toekomst:
Geen

Grootste blunder:
Ik dacht tijdens de eerst massa op vision, dat hij echt ziek duur aan het deffen was. Maar dat bleek achteraf gewoon normaal te zijn op deze wereld. Wat zijn nou echt de blunders. Het niet dodge, dat hebben we vaak genoeg gezien. Edels sturen na de 2de clear, is ook wel iets wat ik vaak tegen kwam.
Maar misschien de grootste blunder zijn de wereldinstellingen. Dat het uiteindelijk weer is neergekomen op maximaal interen en er misschien geen echte eindstrijd gaat komen.

Voor wie heb je nu echt respect:
Voor Geralt en Myrmidonen . Het is net of wij 2 Dumfriezen hebben. 1 op oost en een andere op west. Die lekker aan het opstomen zijn.

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:
Choppie floppie joppie (of hoe je ook heet;)) en Rico, laatst lekker met zijn drieën aan het deffen geweest tegen astra op mijn vrije vrijdag en zaterdag.

Ik wil graag nog meedelen dat:
Dat ik genoten heb op deze wereld en graag mijn vader en moeder wil bedanken voor het niet storen tijdens tw'en en jullie zien mij over een maand of 6 wel weer terug. Oh wacht, moet wereld 78 ook nog even winnen.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
864
Hierbij mijn lijstje ook nog, aangezien dit topic daarvoor bedoeld is.
Beste speler:

OnlyFrans. Heeft geen toelichting nodig lijkt mij.

Beste stam:
IQ

De beste stam speler:
@sosabowski, door zijn komst op OF is het account gered.

Het grootste ego:
Voor mij ook @EquinoxDR . Grote praatjes, als hij er is. En anders hoor je hem niet. ;)

Beste leider:
De enige echte @et Murus Magnificum. Zeer meelevende leider.

Slechtste leider:
Ook @et Murus Magnificum , welke leider gast er nu een lang weekend weg tijdens de ontknoping van de wereld.

Meest onderschatte stam:
Astra Broekhoest (AB), ze pakken dorpen van Astra terwijl hun broek hoest.

Meest overschatte stam:
Astra, zoals al vaker gezegd jammer van dat internen en fuseren. Moet wel zeggen, er spelen ook een aantal goede spelers.

Meest overschatte speler:
Nick, heeft iemand hem gezien?

Meest onderschatte speler:
Imper. hij heeft veel bijgeleerd deze wereld en we gaan nog veel van hem zien. Daar ben ik van overtuigd.
En vind dat ook Vision hier benoemd moet worden. Met z'n groot front zo lang standhouden. Eerste massa kwamen wij er niet doorheen. Toen moesten ook wij de speelstijl aanpassen, omdat blijkbaar Astra aanvallen en daardoor edels verliezen de duur bleek te zijn.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Geen idee wie er op vision speelt. Maar altijd handig om oneindig deff te hebben in een stam.
En natuurlijk met heel IQ. Altijd gezellig in de discord.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Jurrien, met hem in de stamdiscord kom je nooit eerste te staan.:)

Mooiste spelers naam:
Natuurlijk ons eigen OnlyFrans. accountje. Hoef volgens mij niet uit te leggen waarom.

Mooiste stam naam:
Dan ga ik toch voor de naam van onze concurrent Astra Trainica. Leuke en actuele naam.

Het tofste topic:
Topic opgericht door @BaconChips (heeft iemand hem inmiddels ook gezien?) Jammer dat niet alle berichten op dat topic toegestaan worden. Hoe snel mensen toch op hun teentjes getrapt zijn, blijft lachen.

Het domste topic:
Classic 26: Feedback op instellingen - Er is zoveel om de instellingen aan te merken dat een topic hier niet voldoende voor is. Zelfs de overwinningsvoorwaarde zijn nog niet bekend.

Favoriete forum poster:
@et Murus Magnificum
probeert altijd goed leven in het forum te houden.

Minst favoriete forum poster:
Ikzelf - post veel te weinig.

Dikste wannabe op het forum:
-

Dikste wannabe in het spel:
-

Mooiste profiel foto van spelers:
De profielfoto van Troybal Wars - Aangezien ik op de foto sta.

Mooiste profiel foto van stammen:
Zero [IQ], ik kan uren naar die bewegende ogen blijven kijken.

Mooiste actie van de wereld:
Blijf het wel mooi vinden hoe duur er is gedeft aan beide kanten. Zolang die edels maar geblockt worden.


Meest belovende speler voor de toekomst:
Imper - Zoals hierboven ook al aangegeven

Meest belovende stam voor de toekomst:
Geen

Grootste blunder:
Ik dacht tijdens de eerst massa op vision, dat hij echt ziek duur aan het deffen was. Maar dat bleek achteraf gewoon normaal te zijn op deze wereld. Wat zijn nou echt de blunders. Het niet dodge, dat hebben we vaak genoeg gezien. Edels sturen na de 2de clear, is ook wel iets wat ik vaak tegen kwam.
Maar misschien de grootste blunder zijn de wereldinstellingen. Dat het uiteindelijk weer is neergekomen op maximaal interen en er misschien geen echte eindstrijd gaat komen.

Voor wie heb je nu echt respect:
Voor Geralt en Myrmidonen . Het is net of wij 2 Dumfriezen hebben. 1 op oost en een andere op west. Die lekker aan het opstomen zijn.

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:
Choppie floppie joppie (of hoe je ook heet;)) en Rico, laatst lekker met zijn drieën aan het deffen geweest tegen astra op mijn vrije vrijdag en zaterdag.

Ik wil graag nog meedelen dat:
Dat ik genoten heb op deze wereld en graag mijn vader en moeder wil bedanken voor het niet storen tijdens tw'en en jullie zien mij over een maand of 6 wel weer terug. Oh wacht, moet wereld 78 ook nog even winnen.

Hee rustig aan he Bassie ouwe snoeperd"!!
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.761
stoer doen over een snipe met zo een gap met een timetool ernaast, oh god
 
Reactiescore
736
Ik wil graag 1 ding mededelen.

Mooiste spelers naam: Astra Trainica

Legends wie deze naam hebben bedacht.

Daarnaast wil ik graag Sean benoemen, top leider, wel een vieze galbak. Laat mij niet meer toe in de IQ discord.. :(
 
Reactiescore
864
Ik wil graag 1 ding mededelen.

Mooiste spelers naam: Astra Trainica

Legends wie deze naam hebben bedacht.

Daarnaast wil ik graag Sean benoemen, top leider, wel een vieze galbak. Laat mij niet meer toe in de IQ discord.. :(

Zwaar terecht, ik wil geen Polen in mijn Discord!!
Ga maar lekker litertje Vodka drinken smeerlap
 
Reactiescore
2.062
Reactiescore
1.752
Reactiescore
1.918
Die Renéé van de Ambulanciers lijkt me wel een vies mannetje?
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.761
ik zou ook graag een ga lijstje maken maar ik heb geleerd dat als je niets positiefs te zeggen hebt je beter zwijgt
 
Reactiescore
864
Je kunt mij positief benoemen?

Fred the legend wie kwam floaten wanneer het moest, en opstond wanneer we DE ECHTE P&P koning nodig hadden.

Gr.
 
Reactiescore
487
Mijn bericht word verwijderd want is off topic?

jezus, hierboven gaat het over snipes zetten onder een golden awards topic??

is dat niet offtopic

laat mij gewoon lekker leuke screens neerzetten. Kinderachtig gedoe
 
Bovenaan