CL26: Golden awards

Reactiescore
864
Goedenavond heren en dames,

Het is wellicht al iets te laat maar toch zou ik via deze weg eens het GA-topic willen inluiden voor CL26. Jullie kennen allemaal het standaard riedeltje.. veelal zal deze zin niet eens lezen.. Het gaat uiteraard om deze lijst:

Beste speler:

Beste stam:

De beste stam speler:

Het grootste ego:

Beste leider:

Slechtste leider:

Meest onderschatte stam:

Meest overschatte stam:

Meest overschatte speler:

Meest onderschatte speler:

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:

Mooiste spelers naam:

Mooiste stam naam:

Het tofste topic:

Het domste topic:

Favoriete forum poster:

Minst favoriete forum poster:

Dikste wannabe op het forum:

Dikste wannabe in het spel:

Mooiste profiel foto van spelers:

Mooiste profiel foto van stammen:

Mooiste actie van de wereld:

Meest belovende speler voor de toekomst:

Meest belovende stam voor de toekomst:

Grootste blunder:

Voor wie heb je nu echt respect:

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:

Ik wil graag nog meedelen dat:

Ik zal zelf morgen ook een lijstje hier posten om het topic te introduceren, maar be my guest als jij je al geroepen voelt om dit eerder te doen!

De groeten,
 
Reactiescore
1.752
Je bent vergeten je lijstje in te vullen maar niet erg dat kan iedereen overkomen
 
Reactiescore
449
Astra is een grote flop stam, nuf said over de wereld.
 
Reactiescore
38
Beste speler: Myrmidonen

Beste stam: IQ

De beste stam speler: .Geralt of Rivia

Het grootste ego: King Ragnar

Beste leider: Reign Of Chaos

Slechtste leider: King Ragnar

Meest onderschatte stam: Astra Broekhoest

Meest overschatte stam: Astra

Meest overschatte speler: King Ragnar

Meest onderschatte speler: Leonarmy

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Bierweg

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Sagalilo Jamma

Mooiste spelers naam: OmfgGocry

Mooiste stam naam: Astra Broekhoest

Het tofste topic: /

Het domste topic: /

Favoriete forum poster: Jvds

Minst favoriete forum poster: /

Dikste wannabe op het forum: /

Dikste wannabe in het spel: King Ragnar

Mooiste profiel foto van spelers: Angry Panda

Mooiste profiel foto van stammen:

Mooiste actie van de wereld: Geralt speelt solo Boys kapot

Meest belovende speler voor de toekomst: Myrmidonen

Meest belovende stam voor de toekomst: IQ

Grootste blunder: Blijven internen en Bb dorpen edelen maar het levert niks op

Voor wie heb je nu echt respect: Volledige Stam IQ en Leonarmy en Bierweg

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Wij zijn gewoon slecht dus niemand

Ik wil graag nog meedelen dat: Tim deze ochtend in de file stond
 

Bijlagen

  • memes_2.png
    memes_2.png
    477,7 KB · Weergaven: 19
  • final_5bf89f4d3a4f090013ac5fcf_389342.jpg
    final_5bf89f4d3a4f090013ac5fcf_389342.jpg
    62,2 KB · Weergaven: 20
Reactiescore
14
Beste speler: Mannen van OF en RoC/THO met hun mooie timings

Beste stam: IQ

De beste stam speler: RoC / Myrmidonen - altijd in voor een VV of clears mikken

Het grootste ego: King Ragnar

Beste leider: RoC

Slechtste leider: Ik ken de spelers van de overige stammen niet, maar het is toch wel een faal als je een plan voor I2W opzet en dan nog faalt.

Meest onderschatte stam: Zijn er niet

Meest overschatte stam: Zijn er niet, ieder weet zijn plaats

Meest overschatte speler: King Ragnar denk ik dan toch wel. Lang aan de top gezeten, maar verdedigend laat hij niet veel zien, zonde.

Meest onderschatte speler:
Myrmidonen. Heeft enorm veel van zich laten zien.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Alle leden van IQ, stuk voor stuk.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Aan het begin van de wereld waren er wel een paar ego trippers. Gelukkig ben ik de namen al lang vergeten van de mensen in die stam.

Mooiste spelers naam: Kan er maar een zijn toch? OnlyFrans

Mooiste stam naam: IQ. Was volgens mij niet eens gepland, gewoon zo gebleven.

Het tofste topic: -

Het domste topic: -

Favoriete forum poster: et Murus Magnificum

Minst favoriete forum poster: -

Dikste wannabe op het forum: -

Dikste wannabe in het spel:
King Ragnar

Mooiste profiel foto van spelers: AngryPanda

Mooiste profiel foto van stammen: IQ, of course

Mooiste actie van de wereld: Beginfase van het spel toen Team finaal werd weggespeeld, ondanks de grote mond.

Meest belovende speler voor de toekomst: Toekomst is er niet echt meer voor deze wereld

Meest belovende stam voor de toekomst: Toekomst is er niet echt meer voor deze wereld

Grootste blunder: Grootste blunder is denk ik toch wel het opzetten van de I2W, waardoor een enorm saaie wereld ontstond

Voor wie heb je nu echt respect:
Team RoC met de inzet voor de stam!

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Team OF, lekker dagje deffen of offen in een call, heerlijk

Ik wil graag nog meedelen dat: Flopperpack voor de win. But what do I know in the end... I got zero IQ..
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
487
Beste speler: OnlyFrans

Beste stam: IQ

De beste stam speler: Myrmidonen

Het grootste ego:
OnlyFrans

Beste leider: Reign of Chaos, doet die goed

Slechtste leider: Ik zou hier King Ragnar. willen neerzetten, maar kan hem ook weer niet betrappen op echt grote fouten of slechte dingen.

Meest onderschatte stam: Dat kan er maar een zijn: ASTRA Broekhoest

Meest overschatte stam: ASTRA

Meest overschatte speler: King ragnar.

Meest onderschatte speler: Ik denk dat: vision is key aardig is onderschat early door IQ

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Rico van The Chronicles of Chaos. Toffe gozer, vaak online, doet geen rare dingen. Zeker iemand waarmee ik graag in een stam zit.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Nick van OnlyFrans. Aan deze jongen heb je helemaal niks. je kan niet op hem rekenen. Elke keer als er gedeft moet worden is die werken. En als die niet is werken dan zegt die dat hij een date heeft (met zijn rechterhand).

Mooiste spelers naam: The Chronicles of Chaos.

Mooiste stam naam:
Er is geen mooie stam naam te bekennen.

Het tofste topic: -

Het domste topic: -

Favoriete forum poster:
@Combino Pastasaus alleen niet aanwezig hier<3

Minst favoriete forum poster: -

Dikste wannabe op het forum: -

Dikste wannabe in het spel: -

Mooiste profiel foto van spelers:

Mooiste profiel foto van stammen:
Ambulance Broeders (niet perse mooiste, maar wel de tofste)

Mooiste actie van de wereld: internen.

Meest belovende speler voor de toekomst: -

Meest belovende stam voor de toekomst: -

Grootste blunder: -

Voor wie heb je nu echt respect:
.Geralt Of Rivia altijd online die pikkebaasjes

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Niemand hierzo

Ik wil graag nog meedelen dat: Ik heb de naam OnlyFrans verzonnen en ben er trots op. Daarna tijd lang niet gelogt, maar nu ben ik weer helemaal terug.

Groetjes William
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
864
Beste speler:
Het leek mij leuk om hier vanuit beide top stammen een speler te benoemen wie naar mijn ogen als "beste speler" benoemd kan worden. Laat ik beginnen met mijn eigen stam:

Zero [IQ]: In onze stam hebben we veel kwalitatief goede spelers maar één speler sprong er toch wel bovenuit gezien hij alles ook alleen heeft gedaan: Myrmidonen. In de afgelopen weken pakte Imper zonder gezeik of geklaag VV's op binnen de stam waarbij hij tegelijk met zijn eigen offensief (of defensief) vs. Ragnar en j.jansen bezig was. Het resultaat? Meerdere dorpen in de + vs Ragnar en een zeer sterk front in de oost rim van Zero [IQ].

Astra:
Binnen de stam Astra is het voor mij lastig om iemand aan te wijzen omdat ik natuurlijk niet actief heb meegespeeld binnen deze stam. Als ik kijk naar de defensieve prestaties binnen deze stam springt voor mij AngryPanda hier toch wel eruit. Steven heeft meermaals VV's gedraaid op buur accounts omdat deze accounts er zelf niet waren en daarbij was hij verdedigend ook zeer sterk. Het helpt natuurlijk ook wel dat je zo defensief speelde maar dat kon ook niet anders met jouw front vs (toen nog) Mamba, RoC, Myrmi, THO & Detonation.

Beste stam:
Zero [IQ]
is de beste stam in deze Classic. Vanaf het begin van de Classic tot nu loopt de spelersgroep lekker samen en daarbij zijn er nooit interne conflicten geweest. De samenstelling van teams per account is nagenoeg hetzelfde gebleven tijdens deze Classic wat je tegenwoordig toch niet snel meer ziet.

De beste stam speler:
Binnen Zero [IQ] was de beste stam speler: Jurrien. Jurrien was geen leider binnen de stam maar toch wist hij goed lijnen uit te tekenen, pakte regelmatig VV's en zorgde voor genoeg motivatie om andere lekker actief te houden. Daarnaast wist hij ook met zijn uitgebreide onderbouwingen altijd goed te vertellen waarom een bepaalde keuze de betere keuze was, onderbouwing wat ik toch vaak mis bij andere.

Het grootste ego:
Dit moet toch wel de bespeler zijn geweest van het account Analytische Esthetica. Hoe kan je nou meermaals zo'n grote mond hebben om vervolgens je account op intern te zetten? In mijn ogen was dit een zet omdat je bang was om actief front te krijgen met Zero [IQ].

Wat er daadwerkelijk heeft speelt weten wij natuurlijk niet. Indien het op persoonlijk vlak niet meer ging neem ik natuurlijk mijn woorden terug.

Slechtste leider:
De leiding van Astra heeft volgens mij deze Classic maar één visie gehad en dat was: internen, rekruten & fuseren. De leiding van Astra stond open voor gesprekken, maar tegelijkertijd ook weer helemaal niet. Je moet uit ervaring weten dat gesprekken tussen leiders vaak een beetje "zure" gesprekken zijn omdat je gewoon simpelweg niet wil toegeven. Maar om na 1 opmerking al de chat te leaven..

Meest onderschatte stam:
In de stam Blood Arrow zaten een aantal kwalitatief goede spelers, wie ook op het west front voor veel tegengas zorgde. Met name de spelers Geralt, Leon, Xuonra, Stokkie en Bierweg springen er dan uit voor mij. Jammer dat zij uiteindelijk in verband met activiteit het niet vol wisten te houden.

Meest overschatte stam:
De stam BOYS heeft werkelijk waar helemaal niks klaar gespeeld deze Classic, waarbij ze nog zelfs zonder front al gerund waren. Ik had wel wat meer verwacht van sommige accounts. Je zou toch denken dat als je met 3 man vs 1 account front je vol de aanval gaat openen? Nee hoor, laten we massaal barabarendorpen edelen om de GAP in dominantie nog even te vergroten..

In de middelfase van deze Classic hadden wij een BG met de stam PRE., deze stam viel uiteindelijk ook wel redelijk tegen en het bleek ook dat er intern bijna geen communicatie was. Enkel het account icetubbie heeft daar nog iets weten te verrichten.

Meest overschatte speler:
Analytische Esthetica
heeft maar één standje gehad deze Classic en dat was internen en fuseren. Het mooiste is nog dat deze speler zelf een hele pre made stam heeft klaar gelegd om deze vervolgens te internen, om aan het einde van de Classic dan je account op intern te zetten is dan wel echt triest.

Meest onderschatte speler:
Naast Imper hadden wij nog een speler wie solo een account heeft bemand gedurende deze Classic: Damien. Damien van Detonation was een zeer actieve speler van wie ik zeker nog niet zo'n hoge pet had voordat hij de stam joinde. Op het moment dat hij erbij kwam zorgde hij voor activiteit en gezelligheid binnen de stam.

Zeker een aanrader dus wanneer je een keer met iemand wil samenspelen wie bereid is all-in te gaan.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Ik denk wel mijn hele stam momenteel, iedereen is bereid om voor elkaar VV's te draaien waar nodig en de bezetting is overal goed.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Ene Lars in de stam Astra wie er ook bekend om staat veel gebruik te maken van externe scripts om lekker krap te timen op de MS.

Mooiste spelers naam: OnlyFrans.
Mooiste stam naam: Zero [IQ] > Credits naar @Conceived by Communism
Het tofste topic: -
Het domste topic: -
Favoriete forum poster: -
Minst favoriete forum poster: -

Mooiste profiel foto van spelers:
1625134675069.png1625134683562.png

Mooiste profiel foto van stammen:
1625134700842.png

Mooiste actie van de wereld:

De mooiste actie van deze wereld was naar mijn ogen de overwachtse recruit van het account Myrmidonen. Ik was hier nog geen fan van op het moment dat dit werd geadviseerd. Jurrien & Sherwin hebben uiteindelijk Imper benaderd waaruit bleek dat hij zeker wel capabel genoeg leek(whaha).

Dit heeft er uiteindelijk voor gezorgd dat wij de 7e recruit hadden binnen de stam wie tegelijkertijd zwaar onverwachts de gehele oost rim wist te domineren.

Grootste blunder:
Meermaals blind mijn clears gooien op het front van AP waarmee ik ervoor zorgde dat wij geruime tijd achterstand hadden in groei.

Voor wie heb je nu echt respect:
Mijn stamgenoten
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.139
Kan zelf nog wel een lijstje gaan maken maar dat zou bijna een exacte kopie worden had het niet veel beter kunnen zeggen.

Wel nog als toevoeging

Beste Leider:
Sean heeft de hele classic het voortouw genomen.
Ondanks dat wij als stam eigenlijk zonder echte leiding gingen spelen was het toch wel handig/nodig dat Sean deze taak toch op zich heeft genomen en alles in goede banen heeft weten te leiden. Altijd druk blijven zetten om dingen voor mekaar te krijgen ook toen op een gegeven moment er een kantelpunt was deze classic waarop het niet zeker was of wij nog optijd terug binnen de 3% konden komen door alle interns van Astra en er zeker wel wat spelers binnen de stam eigenlijk al dachten dat het gespeelt was heeft hij niet op gegeven en gezorgd dat er ook met BA een samenwerking tot stand is gekomen.
 
Reactiescore
1.752
Hallokes allemaal, ik verveelde me een beetje en wegens ontwijkend gedrag besloot ik ook een lijstje te posten. Ik speel aan de zijde van [IQ] waardoor ik vooral een beeld heb van onze spelers en in mindere mate van de andere stammen en spelers. Het gebrek aan posters vanuit Astra helpt ook niet om een beter beeld te scheppen. Ik hoop dan ook dat er nog iemand vanuit Astra een lijstje gaat posten om zowel ons als de neutrale lezer een beeld te schetsen van hoe het er in deze stam aan toe ging.

Beste speler: Na de vorige lijsten kan ik haast niet anders dan hier Myrmidonen neerzetten. Daarnaast denk ik dat alle accounts uit [IQ] wel beschikten over goede spelers en een goed verloop van de classic. Het team van OnlyFrans vind ik ook top, zeker toen ze in het begin zonder enige def een massa'tje kregen vanuit *BA* en dit zonder verlies wisten af te slaan. Daarnaast zijn er enkele individuen die ik erg goed vind maar die ga ik niet allemaal vernoemen hier (#sorrynotsorry).

Beste stam: Sowieso [IQ]. Er zijn enkele uitdagingen zeer goed aangepakt door onze accounts/spelers zoals de zeer vroege strijd met de stam Team, het focussen op meerdere fronten tegelijk met *BA*, het opkomende Astra (toen nog Venom), Uriel en een stam met weed in de naam. Er zijn ook een aantal zaken gebeurd waar ik zelf (en meerderen binnen de stam ook) geen voorstander van zijn, maar deze zouden dan ook niet gebeuren als het niet noodzakelijk was in mijn ogen. Hierbij denk ik uiteraard aan het uitvoeren van een recruit uit *BA* en het internen van [IQ]-account Detonation.

De beste stam speler: Als ik deze award opvat als de meest stam-gerichte speler dan geef ik deze heel graag aan Imper van Myrmidonen. Hij is steeds bereid om vv's te draaien en doet dit zelfs als het voor hem niet zo goed uitkomt. Daarnaast een honourable mention voor het team van OnlyFrans die in mijn ogen ook geregeld een vv opnemen indien mogelijk. Tenslotte is @Vanquisher. ook een vv-machine en is hij steeds aanwezig en bereid om tips te geven en mee na te denken over de aanpak van bepaalde zaken, waarbij hij de nodige onderbouwing voorziet.

Het grootste ego: In de vorige lijstjes kreeg King Ragnar deze titel al 2x toegekend. Omdat ikzelf geen contact met hem heb gehad, ga ik hier ook geen oordeel over vellen. Kijkend naar de mensen uit onze stam denk ik dat @EquinoxDR wel een egootje heeft maar dit is in mijn ogen best terecht aangezien hij ook wel goed speelt (ly Reneeke <3)

Beste leider: Onze stam werd geleid door @et Murus Magnificum en dit deed hij zeer goed imo. Sean is aandachtig voor wat er op de wereld gebeurt en speelt hier tijdig op in. Daarnaast vuurt hij vaak iedereen aan om er een hoog tempo in te houden. Het is een goede afwisseling tussen bepalen wat er 'moet' gebeuren en waar er vrijheid kan zijn (#freeforall).

Slechtste leider: Hier plaats ik echter wel King Ragnar (weet niet wie exact de leidinggevende functie op zich neemt). Al vanaf zeer vroeg deze wereld heeft dit account een grote voorsprong kunnen opbouwen. Vanaf de fusie met het toenmalige Uriel ging het in mijn ogen mis en probeerde de stam Astra alleen nog zoveel mogelijk voorsprong te verwerven met zo weinig mogelijk moeite.

Meest onderschatte stam: Een stam die waarschijnlijk niemand kent of heeft gekend: Team. Ze maakten het de Ambulance Broeders en OnlyFrans zeer moeilijk bij de start van deze wereld wat zorgde voor een erg spannende start. We zagen enkele mooie offensieve maar ook defensieve ideeën (en uitvoeringen) vanuit de bespelers, helaas voor hen wisten onze westelijke accounts dit goed aan te pakken.

Meest overschatte stam: Eerlijk gezegd weet ik niet goed wie ik hier moet neerzetten. Vanuit [IQ] denk ik niet dat Astra werd overschat, als ik iemand moet noemen dan kies ik PRE. . We werden gedwongen om een samenwerking met hen aan te gaan door de diplomatieke banden van andere stammen, echter heeft dit ons niet veel vooruit geholpen omdat de accounts daar vrij snel tenonder gingen. Respect voor degenen die wel nog moeite deden, maar de communicatie onderling leek verre van goed en de activiteit was ook vrij belabberd. Gelukkig hebben we ons @icetubbie nog bij kunnen houden als (in mijn ogen) beste speler vanuit PRE.

Meest overschatte speler: Ook hier zet ik King Ragnar, ware het niet dat hij heel snel een groeispurt kon doormaken om zo een kwantitatieve overmacht te verwerven, weet ik niet of hij het zo ver zou schoppen. Met een huidige stand van 5 veroverde en 29 verloren dorpen tegenover [IQ] denk ik dat hij nog niet veel liet zien. Verder waren er veel dodgefouten aanwezig waardoor hij dom troepen verliest. Het enige wat deze speler in mijn ogen bewezen heeft is goed om te gaan met edels om zo een snelle groei te kunnen produceren.

Meest onderschatte speler: Bij deze doe ik graag enkele vermeldingen:
  • .Geralt of Rivia: in het begin had ik geen al te hoge pet op van dit account door het boost-gehalte binnen het toenmalige *BA* en de daardoor verworven kwantitatieve voorsprong. Als Bas bij ons zijn beste beentje voor zette dan wonnen we ook dorpen, maar sinds we samen spelen met het team van Geralt ben ik zeer blij om ze erbij te hebben. Ze houden eigenhandig heel BOYS in het gareel en zijn daarnaast ook erg stam minded. De kwaliteit om te deffen/offen is zeker aanwezig anders zouden ze niet zoveel kunnen betekenen op de west-flank.
  • Vision is key: zoals eigenlijk alle accounts van Astra, waren ook hier de verwachtingen niet erg hoog. Zeker doordat dit account gesandwiched ligt tussen Astra en 3/4 fronters van [IQ] leek het een makkelijke zaak om hier winsten te boeken. Echter werd dit goed opgevangen door het account en blijft het dorpenverlies vrij beperkt. Hoe ze dit precies doen weten we niet maar in ieder geval probs indien dit op een legale manier gebeurt ;)
  • Ambulance Broeders: beetje vreemd om mijn eigen account hier te plaatsen en toch doe ik het gewoon. Het is voor mij natuurlijk moeilijk in te schatten hoe de rest van de wereld kijkt naar mijn account. Persoonlijk heb ik niet de indruk dat mensen echt veel verwachten van ons, maar ik heb zelf het gevoel dat we een zeer sterk en complementair team hebben (mits iedereen actief is).
  • AngryPanda: voor dit account geldt een beetje hetzelfde als wat ik bij vision is key schreef. De verwachtingen lagen niet noodzakelijk hoog en door enkele dodge fouten in het begin leek dit een gemakkelijke slag te worden, toch heeft Steven (@AngryPanda) zich in mijn ogen goed herpakt ondanks zijn drukke agenda. Nu is hij ook bezig met zijn co's wat op te leren wat ik altijd fijn vind om te zien!

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Ik vermaak me prima met de aanwezigen in de [IQ] discord. Veel activiteit, kwaliteit en bereidheid tot het ondersteunen van elkaar op verschillende manieren. Als ik verder kijk naar andere spelers op deze wereld heb ik niet meteen iemand waarvan ik denk "dat lijkt me leuk" :p

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Mensen die valsspelen.

Mooiste spelers naam: OnlyFrans.
Mooiste stam naam: De stam namen spreken me allen niet echt aan.
Het tofste topic: Geen topics die ik bijzonder leuk vind. Ik heb wel veel gelachen en me geamuseerd met Classic Gekkies, sjonge jonge wat hebben we op dat vlak toch allemaal meegemaakt hier.
Het domste topic: /
Favoriete forum poster: @et Murus Magnificum
Minst favoriete forum poster: @Analytische Esthetica en zijn nep accounts @Handelaar en @Crossfire
Dikste wannabe in het spel: @Pinmunch

Mooiste profiel foto van spelers:
1625139967567.png 1625139979145.png 1625140003409.png

Mooiste profiel foto van stammen
:
1625140017012.png

Mooiste actie van de wereld: De strijd in het westen met OnlyFrans & Ambulance Broeders vs Team. Daarnaast de recruit van Myrmidonen wat een echte kwaliteits- en activiteitsboost bleek. Ook de toevoeging van @Nowhere in the sun aan ons team vond ik zeer leuk!
De oprichting van het FloppePack!!!!!

Meest belovende speler voor de toekomst: Brechtje (Bierweg) ik kies jou!!! Ook Marc (@Xeno ) lijkt me nog een speler om na deze classic in het oog te houden :)
Geen idee hoe actief Myrmidonen nog gaat spelen hierna maar na zijn kennismaking met enkele scripts is hij ook een niet te stoppen machine.

Meest belovende stam voor de toekomst: Niet meer zo relevant dit.

Grootste blunder: Heb wel meerdere edels lomp verspeeld.

Voor wie heb je nu echt respect: Iedereen die meerdere uren per dag online is en zijn/haar tijd verspilt aan dit grafspel. Mensen die meerdere dagen deffen/offen. Mensen die veel vv's draaien. Mensen die het grootste deel van tw op hun mobiel spelen.

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: @EquinoxDR moedigt me soms aan terwijl ik dan mijn timings zit te verneuken.

Ik wil graag nog meedelen dat: fijne vakantie aan iedereen die op vakantie gaat!
 
Reactiescore
1.752
TLDR: Joppe Floppe
 
Reactiescore
26
Meest onderschatte speler: Bij deze doe ik graag enkele vermeldingen:
  • Vision is key: zoals eigenlijk alle accounts van Astra, waren ook hier de verwachtingen niet erg hoog. Zeker doordat dit account gesandwiched ligt tussen Astra en 3/4 fronters van [IQ] leek het een makkelijke zaak om hier winsten te boeken. Echter werd dit goed opgevangen door het account en blijft het dorpenverlies vrij beperkt. Hoe ze dit precies doen weten we niet maar in ieder geval probs indien dit op een legale manier gebeurt ;)

Zo doen we dat, vind wel lief dat je denkt dat we cheaten :)

En wesley doet het uit de losse pols ;)

1625174908830.png
 
Reactiescore
2.062
Reactiescore
26
Hoeveel dorpen ben je de laatste 2 dagen verloren ? Waar je amper snipes hebt gezet ? Proficiat dat je er eindelijk nog eens 1 hebt gehit :oops:
En bottenkraker daar noem ik niet echt losse pols ?

Aan dit bericht zie ik al dat je te weinig op school hebt opgelet, misschien had je dat iets meer moeten doen dan kon je nog begrijpend lezen en de context begrijpen. Vervelend voor je naasten. Sommige mensen hebben wel verplichtingen nog die ze op een dag hebben ;)

Kan je het niet zonder bottenkraker

Niet als wij van jullie ook 5 aanvallen krijgen op dezelfde ms :), ik kom er gewoon openlijk voor uit dat ik het gebruik maarja ik weet dat het van jullie kant net zo goed word gebruikt ;)
 
Reactiescore
2.062
Aan dit bericht zie ik al dat je te weinig op school hebt opgelet, misschien had je dat iets meer moeten doen dan kon je nog begrijpend lezen en de context begrijpen. Vervelend voor je naasten. Sommige mensen hebben wel verplichtingen nog die ze op een dag hebben ;)



Niet als wij van jullie ook 5 aanvallen krijgen op dezelfde ms :), ik kom er gewoon openlijk voor uit dat ik het gebruik maarja ik weet dat het van jullie kant net zo goed word gebruikt ;)

Ik gebruik het niet, ik speel dit speel gewoon al veelste lang

Ik heb geen bottenkraker nodig om goed te timen :( heb het zelfs bijna nooit gebruikt als ik goed wou timen, alleen als er teveel getimed moest worden.

Heb heel die externe shit nog nooit gebruikt
 
Reactiescore
26
Dan is het niet tegen jou maar bijvoorbeeld van Sabbie kregen we in 8 aanvallen op ons dorp, 5 aanvallen op dezelfde ms :D, 1x uit de losse pols mkkay, maar 5x kan niet.
 
Reactiescore
1.752
Wordt zeker gebruikt bij verschillende mensen inderdaad. Sommigen zijn er meer behendig in/mee dan anderen (bij mij werkt het niet zo vlot dus ik doe ook op gevoel) natuurlijk, dus wil zeker niet zeggen dat jij en al je co's gebruik maken van bots ofzo. Blijkbaar zit er wel iemand op het account die al een verleden heeft met het gebruik van bots waardoor deze gedachte toch even naar boven komt als er dan edels van 10ms worden gesniped met 2 volle defdorpen op een 40-tal minuten :p
 
Reactiescore
130
Aan dit bericht zie ik al dat je te weinig op school hebt opgelet, misschien had je dat iets meer moeten doen dan kon je nog begrijpend lezen en de context begrijpen. Vervelend voor je naasten. Sommige mensen hebben wel verplichtingen nog die ze op een dag hebben ;)
Je komt hier toch stoer doen over je 1ne snipe ? Sterk werk. En tot jullie ineens achter stonden in winstpercentage konden jullie er wel continu zijn en nu niet meer ? :eek:
 
Bovenaan