CL26: Golden awards

Reactiescore
64
Hier dan nog een lijstje van mij, als niemand het verder gaat doen. Niemand is veilig XD. Er zal wel wat controverse zijn maar jullie wilden eerlijke mening dus hier is de mijne.

Gr.

Steven | AngryPanda

Beste speler: Myrmidonen. Eerst zou ik deze zeker niet hier hebben neergezet, want het verhaal ging dat de speler op myrmidonen niet kon timen en weinig actief was en dat er een andere speler op was gegaan van IQ na de overstap. Echter lees ik nu dat de speler altijd hetzelfde is gebleven, in dat geval proficiat. Kleine kanttekening: Myrmidonen had het ook niet al te lastig met spelers oost. Dedicated madness speelde vooral off en andere spelers oost defde vrij zwak. Ook de hulp van BB mag genoemd worden, heeft Myrmidonen veel geholpen.

Beste stam: IQ.
Ik denk dat het niveau van de stam IQ een stuk lager zit dan ze zelf lijken te denken, maar (mede door meer actieve leden) ze staan 1ste, gaan de wereld winnen en dan ben je dus de beste stam.

De beste stam speler: AngryPanda.
Ik noem gewoon lekker mezelf, want ik vind dat ik enorm veel heb gedaan voor een stam die er vanaf het begin zelf al weinig zin in leek te hebben xD. Maar Vision is key zou qua prestaties waarschijnlijk ver boven mij moeten, maar ik heb vaker vv's gedraaid van anderen terwijl ik 0 tijd had dus ik hou het op mezelf.

Het grootste ego: Reign of chaos (EMM specifiek).
Sprak Sean vaak op discord, komt daar over als een toffe gast. Echter komt bijna elk bericht op het AF over alsof hij denkt dat hij de koning van TW is en dat niemand in de buurt komt van zijn kunde. Zijn skills op het spel lieten dat mij echter niet blijken, hoewel RoC ook wel netjes een aantal dorpen van mij heeft weggesnoept.

Beste leider: King Ragnar. (specifiek Rick).
Veel steun in het spel aan gehad, kan goed leiding geven. Liet alleen jammer genoeg wat minder met deffen zien maar ik begreep dat hij gewoonweg geen tijd had.

Slechtste leider: Leider van BA.
Ik weet niet wie dat was (probleem 1 misschien dan al?), en verder was de politiek van BA voor mij all over the place.

Meest onderschatte stam: PRE.
Hadden goede keuze gemaakt door gewoon al vroeg ermee te stoppen, deze wereld was het niet waard XD

Meest overschatte stam: IQ & Astra.
Zowel IQ en Astra komen op mij beetje te overschat over. Astra had maar een aantal actieve leden, en had daardoor ook eigenlijk nooit de overwinning kunnen pakken. IQ komt vooral heel arrogant over op het AF waar ik niet goed tegen kan. Verder ook minder goed dan ik dacht toen we begonnen aan de classic. Maar wel de beste van het slechte niveau op Cl26 dus dat is iets.

Meest overschatte speler: Mamba Mantality en RoC.
Ik weet niet per se of mamba hoog wordt ingeschat, maar op basis van gesprekken met RoC begreep ik wel dat mamba goed niveau had. Echter aanvallen met edels net na NB op domme manier, edels met weinig troepen op stacks gooien en aanvallen zonder def achter de laatste edel te plaatsen waren enkele factoren die het er voor mij al vroeg duidelijk maakte dat ik me niet druk hoefde te maken om mamba. Vanaf dag 2 dat ik moest deffen al weinig zorgen gemaakt over aanvallen van mamba zuidelijk van mijn cluster. Verder komen de spelers van mamba wel over als goede gasten, daar niet van. Goede korte gesprekjes mee gehad.

Verder voor mij RoC wel wat overschat. Redenen onder andere beschreven hierboven bij 'grootste ego'. Maar ook het feit dat RoC al snel meedeet om de hogere plekken, maar daarna niet heel veel heeft laten zien in mijn ogen. Ik vond zijn hulp Hidden ones nog een stuk imposanter to be fair. Zoals eerder gezegd wel een aantal dorpen gepakt ook van mij, maar waren vaak blunders van mijzelf of ik was gewoon niet aanwezig om iets te doen. Zeker met het ego wat ik bij RoC meemaak dus wel overschat.

Meest onderschatte speler:
Als ik alles van beide kanten zo lees wordt iedereen wel minimaal geschat op de waarde die hij/zij bezit. Dus kan hier niet echt een goede bedenken. Misschien zou ik nog The lord of wim kunnen noemen. Was partner van mij en moest mergen met mij omdat ik Co nodig had. Heeft zich niet echt kunnen laten zien deze wereld maar in vorige werelden altijd wel iemand geweest om rekening mee te houden.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: RoC.
Puur om te zien of dat account als medespeler nou wel zo enorm goed overkomt als dat degene erop zelf denken.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Geralt of rivia.
Speler die origineel op het account speelde, toen nog onder de naam Mynameisjeff, had mij veel geleerd over TW in vorige classics / speed werelden en blijf ik hem dankbaar voor. Die was echter ineens weg en toen kwamen er nieuwe spelers op. Deze speler komt naar mijn idee echter vrij kinderachtig over, met rare namen om mensen te kleineren of iets dergelijks en met acties waarbij hij vraagt aan een speler van 500k van tegenpartij of die DU wilt worden en bij het horen van nee (als acc van 4×groter) dan beetje stoer doet dat hij diegen dan maar helemaal kapot gaat maken. Klinkt als een jochie van 15 en kan daar niet zo veel mee.

Mooiste spelers naam: Chronicles of Chaos & Reign of Chaos.
Entropie is mij niet vreemd en ik had mezelf ook wel zo'n naam kunnen zien bedenken. Vind ze wel gaaf.

Mooiste stam naam: Astra Trainica.
Ik had hierop gestemd toen 1 van onze leden ermee kwam en ik sta er nog steeds achter. In een tijd waarin iedereen wachtte op vaccin zeer toepasselijk en grappig.

Het tofste topic: - Ik zit weinig op AF dus sla dit over

Het domste topic: - Ik zit weinig op AF dus sla dit over

Favoriete forum poster: - Ik zit weinig op AF dus sla dit over

Minst favoriete forum poster: - Et murus magnificum.
Komt naar over op forum terwijl het volgens mij wel een goede gast is. Zonde dus.

Dikste wannabe op het forum: - Ik zit weinig op AF dus sla dit over

Dikste wannabe in het spel: Geralt of Rivia.
Overschat zichzelf heel erg en doet erg zijn/hun best om op te vallen / de beste te lijken. Echter ben ik niet onder de indruk van deze speler. Had wss ook bij overschatte speler gemogen als anderen wel denken dat deze speler zijn nr.1 rang verdient.

Mooiste profiel foto van spelers: RoC.
Plaatje is geinig, klaar.

Mooiste profiel foto van stammen:
Astra, vind ik gewoon heel leuk bedacht.

Mooiste actie van de wereld:
Fusie Uriel & Venom, was heel geinig de reacties daarop te zien en verder een essentiële actie voor sommigen van ons om het uberhaupt te kunnen overleven in de core.

Meest belovende speler voor de toekomst: Vision is key (specifiek Remco).
Kan zich echt vastbijten in het spel (niet altijd heel goed maarja), en heeft net als ik waarschijnlijk echt een grote inhaalstap gemaakt qua niveau op dit spel. Als die blijf spelen in de toekomst, zeker wel iemand om rekening mee te houden.

Meest belovende stam voor de toekomst:
Stammen gaan niet verder naar volgende game, maar ik denk dat er wel een aantal vanuit Astra zijn die in de toekomst weer samen zouden kunnen komen in betere omstandigheden met actievere leden. Wie weet.

Grootste blunder:
Fusie Uriel & Venom. Hierdoor kwam ik solo front en daar had ik helemaal geen tijd voor met druk werk.

Voor wie heb je nu echt respect: Remco (vision is key).
Grote strijder.

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Hierboven genoemd

Ik wil graag nog meedelen dat:
het zomer is. Lekker pilsen op terras etc. dus. Let's go!
 

Combino Pastasaus

Beste Spelleider 20/21
Reactiescore
1.957
Het tofste topic: - Ik zit weinig op AF dus sla dit over

Het domste topic: - Ik zit weinig op AF dus sla dit over

Favoriete forum poster: - Ik zit weinig op AF dus sla dit over

Minst favoriete forum poster: - Et murus magnificum.
Komt naar over op forum terwijl het volgens mij wel een goede gast is. Zonde dus.

Dikste wannabe op het forum: - Ik zit weinig op AF dus sla dit over
hier moest ik wel een glimlach onderdrukken
 
Reactiescore
449
Het grootste ego: Reign of chaos (EMM specifiek). Sprak Sean vaak op discord, komt daar over als een toffe gast. Echter komt bijna elk bericht op het AF over alsof hij denkt dat hij de koning van TW is en dat niemand in de buurt komt van zijn kunde. Zijn skills op het spel lieten dat mij echter niet blijken, hoewel RoC ook wel netjes een aantal dorpen van mij heeft weggesnoept.

Niemand gooit ongestraft shit naar mijn boy Sean!! Bukken en 20 zweepslagen incasseren jij, hatseflats!!!!!!!!!
 
Reactiescore
864
Ach iedereen ziet het op zijn manier haha
 
Reactiescore
2.062
Ik kan me er wel in vinden
 
Reactiescore
5.603
Ik ook, Sean vreselijk ventje die met dedain neerkijkt op iedereen.
 
Reactiescore
64
Haha zoals ik zei, waarschijnlijk wel wat controverse.

Het is een mening, zoals ik het allemaal meekrijg. Doe daarmee wat je wilt, maar neem het zeker met een korreltje zout. Het is allemaal minder heftig bedoeld als dat het bij sommigen lijkt aan te komen.

Ik ben niet het soort persoon om conflict te maken, bedoel alles met de beste bedoelingen. Als jullie er dan iets heel negatiefs van willen maken hebben jullie alleen jezelf daarmee :)
 
Reactiescore
38
Haha zoals ik zei, waarschijnlijk wel wat controverse.

Het is een mening, zoals ik het allemaal meekrijg. Doe daarmee wat je wilt, maar neem het zeker met een korreltje zout. Het is allemaal minder heftig bedoeld als dat het bij sommigen lijkt aan te komen.

Ik ben niet het soort persoon om conflict te maken, bedoel alles met de beste bedoelingen. Als jullie er dan iets heel negatiefs van willen maken hebben jullie alleen jezelf daarmee :)
Dikke haat op .Geralt precies wij hebben daar gespeeld en hebben nooit aan iemand gevraagd om du te worden (ik toch niet) dus weet niet goed waar jullie dat halen..?
 
Reactiescore
864
F
 
Reactiescore
6
Beste speler: OnlyFrans, zitten paar stevige spelers op, hebben van begin tot einde voor veel actie gezorgd en altijd hoog in ODA gestaan. De eerst overwinningen van de stam IQ kwamen ook van hun kant en paar keer stevig moeten verdedigen, belangrijke positie ook. Op het einde kwam Geralt Of Rivia ook als een stevige trein.

Beste stam: IQ, zat op sommige momenten goed in elkaar. Hebben voor de goeie tactiek gekozen en in het begin 4 "top" stammen de oorlog verklaard. Vemon de nr1 stam, in het westen de stam BA die stevig top 3 stonden, in het noorden ik weet niet meer welke stam het was en dan in het oosten de stam" Hele".

De beste stam speler: Jurrien, had het op sommige momenten druk maar op de juiste momenten altijd bereid om tips te geven en bepaalde dingen uit te rekenen zodat de hoop behouden bleef. Altijd goed onderbouwt, af en toe wel iets te veel bezig met ingewikkelde wiskundige forumules maar die wel goed bleken te kloppen.

Beste leider: Reign Of Choas , gaf ons veel vrijheid maar af en toe kon hij ook kordaat zijn. Was er wanneer je hem nodig had en wist mijn emotionele gevoelens altijd goed te plaatsen

Slechtste leider: Leiders van Astra, iedereen gewoon uitnodigen en interne en shit, zat weinig tactiek achter. Er zat ook nooit veel inhoud in hun berichten en visies

Meest onderschatte stam: Beep Beep, ik denk niet dat ze onderschat waren maar ik wil hun wel noemen. Hebben me beep beep goed geholpen in het oosten.

Meest overschatte stam: Ik weet hun naam niet meer.

Meest overschatte speler: Xuorna ofzo iets

Meest onderschatte speler: Nouja, The Hidden ones misschien toch, ik zou zijn rol zeker niet onderschatten. Hij als speler onderschat niemand maar puur zijn rol misschien wel.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Panda lijkt mij wel een leuke gemotiveerde speler om in je rug te hebben als jij het front hebt, jij kunt je dan volop op het front richten en Panda mag beetje interne en BB's uitbouwen en kan je goed ondersteunen.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Al die mannen die zijn gaan runnen.

Mooiste spelers naam:

Mooiste stam naam: .:H:.


De helepolis (Oudgrieks: ἑλέπολις / hélépolis; "innemer van steden") was een oud-Griekse belegeringsmachine, uitgevonden door Polyidus van Thessalië en verbeterd door Demetrios Poliorketes en Epimachus van Athene.

De helepolis was een zeer grote gepantserde belegeringstoren met ingebouwd geschut. De helepolis van Polyidus was 120 cubits hoog (± 53 meter), 23½ cubits breed (± 10½ meter) en liep boven schuin toe tot ⅘ van de basisbreedte. De toren had 20 verdiepingen en was bedekt met dierenhuiden als bescherming tegen pijlen.[1]

Tijdens het beleg van Rodos zette Demetrios een helepolis met een hoogte van 90 cubits (± 40 meter) in met 9 verdiepingen, voortbewogen door 8 massieve wielen met een diameter van 8 cubits (± 3,6 meter). Op de onderste verdieping waren zeer grote ballista's geplaatst die pijlen van 3 talenten (circa 80 kilogram) konden afschieten. Op de andere verdiepingen stonden kleinere ballista's en steenwerpende katapults, waarschijnlijk palintones. Dit torsiegeschut werd bediend door zo'n 200 manschappen.[2]

Het tofste topic: Instellingen classic #27

Het domste topic:
Praathoek

Favoriete forum poster: OmfgGoCry

Minst favoriete forum poster:
Er zijn maar 3 posters en die posten 1 bericht om de 2 weken, dit forum is dood dus ik support iedereen voor elk bericht. Mensen die posten "deze discussie slaat nergens op en vecht het ingame uit" zijn niet zo'n leuke posters. Dat is net de bedoeling van een discussie...Je hoeft ook niet in elke post te zeggen "neem het met een korreltje zout." Als je het zo vaak zegt betekent dat je te veel zout binnen hebt.

Mooiste profiel foto van spelers: Dat ene plaatje van die ene speler.

Mooiste profiel foto van stammen: Nouja, geef deze maar aan Astra.

Mooiste actie van de wereld: De stam IQ die keer op keer hard moest vechten om binnen de 3% te blijven, als ze terug slaag kregen bleven ze terug komen. Ze gebruikte de tactiek van hun vijanden tegen hun.

Grootste blunder: Die toestemming 30-35 was niet normaal ofzo, dorpjes binnen harken met 3 edels terwijl je er 4 hebt gestuurd. Misschien ook iets te weinig grondstoffen gedaan in het begin.

Voor wie heb je nu echt respect: Mensen die zonder script spelen, lekker alles oldskool. Ik heb ook respect voor mensen die mij die scripts uitleggen.

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Teamspeler zodat we strijdend samen ten onder kunnen gaan of strijdend samen kunnen winnen.

Ik wil graag nog meedelen dat:
De stam IQ is gewoon de verdiende winnaar. Er wordt veel gezegd dat er activiteit problemen waren bij de vijand maar als er op de juiste momenten was aangevallen op IQ zou er ook meer schade zijn geweest. Zo heb ik ook paar edels kunnen killen met preventief goed stacken.
In het begin heeft IQ ook gewoon 4 stammen de oorlog verklaard, pas toen de vijand alles los en vast begon te interne + ze aan iedereen vroegen om te fuseren is IQ pas begonnen met bepaalde diplomatie. Wij hebben hun eigen tactiek tegen hun gebruikt en op de juiste momenten stevige klappen uitgedeeld. Af en toe was het hard werken om binnen de 3% te blijven, zware klap als je dan hard vecht voor de rang1 en de vijand ineens weer begint te recruiten/interne.
In het begin stond ik ook gewoon altijd top 5 ODA samen met de mannen van IQ. Bij farmen was het altijd Astra dat hoog stond.
Op het einde konden ze niet meer interne en begon IQ op het juiste moment paar klappen uit te delen.
Ik vond het een zeer leuke wereld met veel actie, bedankt iedereen.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
22
Bekijk bijlage 29527

Heb even opgezocht, ging om dit gesprek volgens mij.

Gr
Lees toch een stuk ironie hierin ;)

Vindt het toch wel vreemd dat je op ons afgeeft terwijl wij gefront hebben met alle leden van boys en nog 1 van astra en ze ons niet klein gekregen hebben. En dit terwijl wij nog niet eens bij iq zaten, dus nagenoeg solo speelden. Kan je ons overschat vinden, maar naar mijn mening was bijna heel astra overschat.

Maar ach he..
 
Reactiescore
64
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Panda lijkt mij wel een leuke gemotiveerde speler om in je rug te hebben als jij het front hebt, jij kunt je dan volop op het front richten en Panda mag beetje interne en BB's uitbouwen en kan je goed ondersteunen.

Haha zo dat is nog eens een negatieve uitlating in een, soort van, positief jasje. Mooi dat dat mag van jou xD.
 
Reactiescore
64
Lees toch een stuk ironie hierin ;)

Vindt het toch wel vreemd dat je op ons afgeeft terwijl wij gefront hebben met alle leden van boys en nog 1 van astra en ze ons niet klein gekregen hebben. En dit terwijl wij nog niet eens bij iq zaten, dus nagenoeg solo speelden. Kan je ons overschat vinden, maar naar mijn mening was bijna heel astra overschat.

Maar ach he..

Ja ik heb natuurlijk niet alle berichten tussen jullie en deze persoon meegekregen, kreeg dit via discord en de latere reactie mee en vond dat nogal vreemd. En ja mijn opmerking over dat jullie overschat zijn is op basis van jullie nr.1 positie etc. Ik was zelf ook zwaar teleurgesteld over hoe zwak men in het westen speelde, vond ik ook heel jammer. 1 middagje VV op platypus had ik volgens mij al meer edels gesloopt van jullie dan velen daar xD (ik overdrijf maar je snapt neem ik aan wat ik bedoel ;) )

Nou was dit verder gewoon een voorbeeld waarnaar gevraagd was, maar er zijn meer factoren die invloed hebben gehad op mijn mening. En jouw opinie over dat Astra overschat is is vooral gebasseerd op de latere toevoegingen van BOYS lijkt me, gezien verder niemand van ons frontte met jullie. En ik ben het ook wel eens dat BOYS niet preseerde. Heel jammer vond ik dat maar daar moest ik het maar mee doen :)
 
Reactiescore
22
Ja ik heb natuurlijk niet alle berichten tussen jullie en deze persoon meegekregen, kreeg dit via discord en de latere reactie mee en vond dat nogal vreemd. En ja mijn opmerking over dat jullie overschat zijn is op basis van jullie nr.1 positie etc. Ik was zelf ook zwaar teleurgesteld over hoe zwak men in het westen speelde, vond ik ook heel jammer. 1 middagje VV op platypus had ik volgens mij al meer edels gesloopt van jullie dan velen daar xD (ik overdrijf maar je snapt neem ik aan wat ik bedoel ;) )

Nou was dit verder gewoon een voorbeeld waarnaar gevraagd was, maar er zijn meer factoren die invloed hebben gehad op mijn mening. En jouw opinie over dat Astra overschat is is vooral gebasseerd op de latere toevoegingen van BOYS lijkt me, gezien verder niemand van ons frontte met jullie. En ik ben het ook wel eens dat BOYS niet preseerde. Heel jammer vond ik dat maar daar moest ik het maar mee doen :)

True, ben het compleet met je eens.
 
Reactiescore
417
Lees toch een stuk ironie hierin ;)

Vindt het toch wel vreemd dat je op ons afgeeft terwijl wij gefront hebben met alle leden van boys en nog 1 van astra en ze ons niet klein gekregen hebben. En dit terwijl wij nog niet eens bij iq zaten, dus nagenoeg solo speelden. Kan je ons overschat vinden, maar naar mijn mening was bijna heel astra overschat.

Maar ach he..
Zwaar overschat
 
Bovenaan