CK De massastam

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Ja moet het allemaal nog uit gaan vinden hiero maar dat gaat mij vast wel lukken :rolleyes:

Ik zou niet te veel spammen.

Want tegen die tijd dat je het dan kan heb je al 100 spam waarschuwing als het niet meer zijn.

Probeer gewoon zoveel mogelijk mee te praten met een topic en dan word je gauw geaccepteert.

Ontopic: Massa stammen ftw:rolleyes:

DeletedUser

Guest
Lol, ik zit met Ashura in een stam dus weet hoe spam er uit ziet :D:D:D

Don, love u to!:p

Zal me hier mengen in de discussie zodra het weer losbarst.

DeletedUser32476

Guest
JanniQ er zal wel nog wat veranderen in onze 2 "massa stammen" daar zijn we nu al mee bezig. Maar alles heeft zo zijn tijd nodig he.

Groetjes
Ice

DeletedUser

Guest
jullie denken allemaal dat ze zwak zijn vanwege dat ze een massa stam zijn, en gatenkaas clusters hebben, maar niets is wat het lijkt....:rolleyes:

Feitelijk zijn ze wel zwak, ja.

Het verbaasde me gewoon dat ze toch eens een clear durven sturen :p.

DeletedUser23429

Guest
pff, alsof ck wat is..

Ck stelt op het eerste zicht niets voor ,maar er zaten/zitten wel enkele goede spelers in. Ook hebben zij al veel sleutel rollen gespeeld in oorlogen .
Zo denk ik maar even terug aan Gummi en fog :)

Hun samenwerking zit best goed , kwa ondersteunen . Maar aanvallend heb ik nog niet veel gezien van hun op sommige na dan ;)

DeletedUser16256

Guest
Ck stelt op het eerste zicht niets voor ,maar er zaten/zitten wel enkele goede spelers in. Ook hebben zij al veel sleutel rollen gespeeld in oorlogen .
Zo denk ik maar even terug aan Gummi en fog :)

Hun samenwerking zit best goed , kwa ondersteunen . Maar aanvallend heb ik nog niet veel gezien van hun op sommige na dan ;)

<3 Thomas

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan