CK De massastam

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
superbever zei:
En als je begint over het feit dat ~ck~ een massastam is, ja dat klopt.
Maar honor waar jij in zit is ook wel eens wat groter kwa leden geweest.
Als je toen de leden erbij deed, En zelfs nog een keer een verversing van de opleidingstam
HONOR² en honor2, weet je nog wel.

Inderdaad, HONOR was ooit eens een grotere stam dan het nu is, daarom hadden we ook een opleidingstam, toen daar geen behoefte meer aan was hadden we beide stammen samengevoegd, dat was namelijk altijd de bedoeling geweest, maar kijk ons nu..we tellen nu 52 leden.

Het verschil is, CK groeit in leden aantal en jullie doen er niets aan om die aantal terug te dringen, dat is al 1 kenmerk van een ongeorganiseerde massastam. nog een verschil is dat HONOR leden recruiteert die in onze cluster passen en CK daar niet naar kijkt. hier komt nog eens bij dat CK ook nog een opleidingstam heeft, ktula wat 123 leden telt, doe beide stammen bij elkaar en je hebt een stam wat 233 leden heeft.

Nog een belangrijke verschil tussen onze stammen: HONOR groeit dagelijks door dorpen overname en misschien hebben we de helft van jullie leden, maar we gaan jullie toch mooi voorbij op de ranglijst. maar dat kan ook niet anders..jullie zijn te druk bezig met bb-dorpjes te edelen ipv oorlogen met echte stammen aan te gaan. Maar ga vooral door met die bb-dorpjes uit te bouwen voor ons hoor;)..vinden we niet erg:p

DeletedUser16256

Guest
Dit is ontopicwaardig. Leer eerst met statistieken + kaartjes werken en beargumenteer je mening goed, of laat je post oppervlakkig zodat er nog over te discussieren valt. Maar bij dit valt niet te discussieren, we weten allemaal dat CK een massastam is en wat jij ons vertelt is niks nieuws.

Dit is amper postwaardig.

DeletedUser

Guest
aah beurre, laat dat jong toch even genieten van zijn topic:) hij is nu apetrots.. hij deed zijn woordje tegen ck.

DeletedUser

Guest
ach niet zo zaniken joh..ik neem de discussie uit grappige igm's anders werd het daar offtopic, dit gaat over ck en dus is het hier ontopic.

DeletedUser

Guest
Lol, lanceer ik 150 clears op een speler, en krijg ik er 5 - 10 clears terug.

Ook mogen ze die spelers blijven ondersteunen, net of ze denken dat het me pijn doet, het verhoogt alleen maar mijn ODA.

Ik ondersteun niet echt dorpen waar de muur in benedengehaald, krijg ik toch alleen maar 1 clear op 1 dorp :D.

DeletedUser

Guest

Ook mogen ze die spelers blijven ondersteunen, net of ze denken dat het me pijn doet, het verhoogt alleen maar mijn ODA.

Ik ondersteun niet echt dorpen waar de muur in benedengehaald, krijg ik toch alleen maar 1 clear op 1 dorp :D.

lol, zolang je de edels maar stopt..maar daar zijn ze ook geen helden in bij CK:p

DeletedUser

Guest

Wat kun je eigenlijk precies met ODA? Wat is het voordeel als je daar veel van hebt:rolleyes:

Heb maar 1 edel gezien :(, en dan nog ongelooflijk slecht getimed :mad:.

Hoe time je 1 edels ongelooflijk slecht trouwens, dat er dan 10 seconden tussen hem en zichzelf zit?

Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
hahaha..ik denk dat je dat beter aan CK kan vragen hoe je dat doet haha.

DeletedUser

Guest
Wat kun je eigenlijk precies met ODA? Wat is het voordeel als je daar veel van hebt:rolleyes:

Lol, het bewijs dat je troepen niet stilstaat, natuurlijk ;). Wat iis het voordeel van een laag ODA?

Hoe time je 1 edel ongelooflijk slecht trouwens, dat er dan 10 seconden tussen hem en zichzelf zit?

Dat er 2 à 3 uur tussen zijn clears zit, slimmeke -_-.

Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ach JanniQ :) het zal waarschijnlijk toch alleen maar gezeik zijn ... en uitlopen op off-topic.
Maar mijn eigen mening:
~CK~ is een gezellige massastam, waar het allemaal nog niet zo ongeorganiseerd en rommelig is als iedereen lijkt te denken

DeletedUser22017

Guest
Wilde Ashura ook een topic?

Dit is toch wel oud nieuws hoor ;)

DeletedUser

Guest
We wouden het ontopic houden, in plaats van te roddeln op "Grappige IGM's", dus vroeg ik of we ergens anders wou spammen over die stam op een nieuw topic ;).

DeletedUser

Guest
FOG bakt er ook niet veel van,

je krijgt er ondersteuning naar rato van internen heb ik gehoord.

De recrutering slaat ook als een tang op een varken, ze nemen leden aan
uit het Chiq.-gebied.

Djock dodged tot zijn muur op 0 staat en zet er dan weer troepen in,
kort erop laat hij 8 edels doodlopen.

Zo, nu kan dit topic ook weer over het matige niveau van FOG gaan:p

DeletedUser

Guest
FOG bakt er ook niet veel van,

je krijgt er ondersteuning naar rato van internen heb ik gehoord.

De recrutering slaat ook als een tang op een varken, ze nemen leden aan
uit het Chiq.-gebied.

Djock dodged tot zijn muur op 0 staat en zet er dan weer troepen in,
kort erop laat hij 8 edels doodlopen.

Zo, nu kan dit topic ook weer over het matige niveau van FOG gaan:p

die leden die ze in chiq gebied hebben gerecruit kwamen er ook achter dat fog bagger was en zijn nu weg ze zitten in dreamers nu :D.

DeletedUser23461

Guest
Ahja natuurlijk, ik moet al mijn dorpen volgooien en dan de edels laten gaan. Juist, dat is de bedoeling.

Jonge, poker wat zeg je weer.. . Natuurlijk stop ik de edels maar stop gewoon niet alle clears

DeletedUser

Guest
gaat het nog over ck?

ik vind het een fijne stam.
de op leiding ook daar zat ik in door een viend van mij:D

maar jah ook al is het een massa stam.
het is wel gezellig en het is een spel.

mijn mening.
ook al wilt niemand het graag weten:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan