Cijfers over het aantal verschillende spelers de laatste jaren?

DeletedUser80763

Guest
Zijn die er ergens? Ben echt benieuwd hoe snel het aantal tribalwars spelers achteruit gaat.
 
Reactiescore
2.478
Zijn die er ergens? Ben echt benieuwd hoe snel het aantal tribalwars spelers achteruit gaat.

Zo ver ik weet zijn deze niet openbaar te vinden, maar wellicht kan @Duckje hier opheldering op gegeven. Volgens mij is het de laatste paar maanden redelijk stabiel gebleven bij premades
 
Reactiescore
2.489
officiële cijfers mogen helaas niet gedeeld worden.

Mits creatief Google werk en kennis van het internet in al zijn bijZonderheden kan je wel een niet officiële bron raadplegen en zo een grafiek opzetten.

Echter blijft het een niet officiële bron, voorzichtig met conclusies dus.
 
Reactiescore
389
officiële cijfers mogen helaas niet gedeeld worden.

Mits creatief Google werk en kennis van het internet in al zijn bijZonderheden kan je wel een niet officiële bron raadplegen en zo een grafiek opzetten.

Echter blijft het een niet officiële bron, voorzichtig met conclusies dus.

Correct me if i'm wrong,
Jullie/jij hebt toch eens een postje gedaan met een lijst van aantal pre registraties in afgelopen werelden?
Volgens mij was dat naar aaleiding van een 'invite je vriend' actie op w67? Dit is uit m'n hoofd, het kan ook een andere wereld zijn geweest.
Het was iig als reactie op iets in die trend, waarbij je ons toonde hoe het aantal pre registraties per wereld liep. Is dat ergens te vinden, of kunnen jullie die met ons delen?
 
Reactiescore
2.489
Correct me if i'm wrong,
Jullie/jij hebt toch eens een postje gedaan met een lijst van aantal pre registraties in afgelopen werelden?
Volgens mij was dat naar aaleiding van een 'invite je vriend' actie op w67? Dit is uit m'n hoofd, het kan ook een andere wereld zijn geweest.
Het was iig als reactie op iets in die trend, waarbij je ons toonde hoe het aantal pre registraties per wereld liep. Is dat ergens te vinden, of kunnen jullie die met ons delen?

Klopt :) Die kan ik in principe nog wel delen:

W67 - 1.479
W68 - 1.493
W69 - 1.672
W70 - 1.346
 
Reactiescore
853
300 minder, en dat terwijl deze instellingen zouden zijn gekozen door de community, da´s wel erg pijnlijk
Denk het niet hoor, pre-registraties zeggen niet perse iets over het totale spelersaantal denk ik. Een weergave van het totale aantal spelers dat een wereld start is veel interessanter dan het aantal die zich vooraf aanmeldt (en niet eens perse speelt).
 
Reactiescore
2.478
Dat klopt, plus W69 had gewoon veel pre-registraties. Ik denk dat je eerder moet kijken naar de werelden die daarvoor, dat zal een iets stabieler patroon tonen.
Maar het is logisch dat een wereld die begin zomervakanties start (w69) meer spelers trekt dan begin van het schooljaar (w70).
 
Bovenaan