[Ci] - Oetjuh ( Leiding die stabt? )

DeletedUser74635

Guest
Joa, ik vind mijn mening het beste. Jij hebt verkeerd gehandeld. Had mij wat eerder aangesproken en dan zat je nog rustig in de stam, het feit dat je er niet meer bent ligt geheel bij jou

DeletedUser66220

Guest
Joa, ik vind mijn mening het beste. Jij hebt verkeerd gehandeld. Had mij wat eerder aangesproken en dan zat je nog rustig in de stam, het feit dat je er niet meer bent ligt geheel bij jou

Waarom zou ik jou aanspreken?
Ik kreeg opeens een massa en jullie deden er toch niets tegen, had nog een discussie op skype maar jullie hadden allen geen zin om erop in te gaan. Maar het maakt niet uit [Ci] wordt zo weggespeeld met 1 massa, dat kan ik jullie verzekeren. Er spelen geen toppers in de stam.

DeletedUser74635

Guest
Oh dus je hebt zoveel ervaring dat je het normaal vind om verkent te worden door stamgenoten?
Inschatten is ook niet je sterkste punt, ik heb nog nooit een stam zien weggespeeld worden met 1 massa ^^

Over kwaliteiten daar zou je je beter niet over uitspreken, je faalde namelijk zelf op deze wereld.

DeletedUser66220

Guest
Oh dus je hebt zoveel ervaring dat je het normaal vind om verkent te worden door stamgenoten?
Inschatten is ook niet je sterkste punt, ik heb nog nooit een stam zien weggespeeld worden met 1 massa ^^

Over kwaliteiten daar zou je je beter niet over uitspreken, je faalde namelijk zelf op deze wereld.

Faalde op deze wereld? :D:D:D
Dat had niets met kwaliteit te maken? Ik was gewoon geen BB-abusher zoals de mensen in mijn omgeving. Ook heb ik de pech gehad om telkens op stackjes te lopen in het begin, stond ook hele tijd top 20 ODA. Na de 3e keer dood te lopen bij rebuild was ik zo goed als gestopt.

Inschatten kan ik wel hoor dus niet moeilijk doen, over ervaring moet jij in elk geval niet spreken. Wss kan jij ook als 80% van [Ci] geen massa's plannen / timen. Of überhaupt een getimede trein sturen dat was ook al lastig voor Oetjuh.

DeletedUser74635

Guest
Ah zo dus ik heb geen ervaring? Laat me niet lachen. Mensen met een beetje zelf respect en zoveel ervaring als jou openen niet eens een topic zoals deze.

DeletedUser73657

Guest
Ik vind het eigenlijk wel terrecht. Je moet maar antwoorden op zijn pm's. Dit kon je zeer makkelijk vermijden, als je niet wil communiceren moet je achteraf ook niet komen janken

DeletedUser

Guest
En toch vind ik flex gelijk hebben.
Zoals hij zegt werd er geëist om co te worden daar.
En als hij daarmee de communicatie mee stopt is het namelijk nog helemaal niet erg.
Ik weet niet of hij ook helemaal stil stond met de punten maar dan is het nog geen reden om over te gaan tot aanval.
Ik vind het eerder een zielige actie om dan maar eens over te gaan tot aanval.

Mvg,

DeletedUser73696

Guest
En toch vind ik flex gelijk hebben.
Zoals hij zegt werd er geëist om co te worden daar.
En als hij daarmee de communicatie mee stopt is het namelijk nog helemaal niet erg.
Ik weet niet of hij ook helemaal stil stond met de punten maar dan is het nog geen reden om over te gaan tot aanval.
Ik vind het eerder een zielige actie om dan maar eens over te gaan tot aanval.

Mvg,

Ik vind het persoonlijk vreemd dat je niet op je eigen stab kan reageren van W39, maar wel op iemand anders zijn stab van W40.

Flex had gewoon duidelijk moeten zijn, als iemand een maand niet reageert, amper groeit etc etc. Ik zou hem ook op intern zetten. Alleen dat eisen van co is vreemd, maar dat heeft niks met de stab te maken ;)

DeletedUser

Guest
Ik vind het persoonlijk vreemd dat je niet op je eigen stab kan reageren van W39, maar wel op iemand anders zijn stab van W40.

Flex had gewoon duidelijk moeten zijn, als iemand een maand niet reageert, amper groeit etc etc. Ik zou hem ook op intern zetten. Alleen dat eisen van co is vreemd, maar dat heeft niks met de stab te maken ;)

Beste,
Waarom zou ik op de stab van W39 reageren als daar al genoeg onzin over gepraat wordt.
En ik ga mij moeite er niet voor doen om daar over te gaan jammeren er is blijkbaar al genoeg verteld :p

Nee als jij gewoon niet reageert dan is de nog niet reden om het te interen. Ik weet niet of hij ze ook gelezen heeft, maar als hij dat gedaan heeft, dan was hij nog gewoon actief. Ook al groeide hij minder als hij zo inactief was dat moest 1 van die leiders hem toch een x kicken.

DeletedUser74635

Guest
Nee als jij gewoon niet reageert dan is de nog niet reden om het te interen. Ik weet niet of hij ze ook gelezen heeft, maar als hij dat gedaan heeft, dan was hij nog gewoon actief. Ook al groeide hij minder als hij zo inactief was dat moest 1 van die leiders hem toch een x kicken.

Neen, ga jij je maar op je eigen discussie focussen. Dit is net dezelfde onzin.

Deleted User - 193283

Guest
Kennelijk zijn er wat foutjes gemaakt, maar van beide kanten dan. En als dit al een backstab wordt genoemd...

Reactiescore
117
Kennelijk zijn er wat foutjes gemaakt, maar van beide kanten dan. En als dit al een backstab wordt genoemd...

Was jij niet degene die Ci een zwakke stam noemde en daar vervolgens gejoined is.. :rolleyes:

DeletedUser

Guest
Wat een typisch karikatuur van een AF discussie. Veel geblaat, weinig wol.
Een speler die (op deze wereld) niets heeft voorgesteld komt wat janken omdat ie kreeg wat ie verdiende.
En dat krijgt aandacht. Go hard or go home.

Reactiescore
117
Heb ik nu gezegd dat Ci een uitstekende stam is dan?

Nee maar je schreeuwde van de daken dat het allemaal meer "gestab" was met het De Schoog gebeuren, vervolgens join je :p

Bovenaan