DeletedUser66220
Guest
Ik typte op mn mobiel net als nu. Dusja dan ga ik niet mn tekstje doorlezen
Ik geef ci nog tot half 4 de tijd om hun naam te veranderen of er zullen maatregelen genomen worden, ci does not forget en forgived al helemaal niet.
Waar lezen jullie pm's? Hij begint me te dwingen om als zijn co te gaan functioneren dus koos er bewust voor om niet meer te reageren in die pm. Hij weet dat ik nog logg en in de skypechat praat dus zeggen dat ik niet actief ben door niet te reageren op een gedwonge co pm slaat nergens op
Nanake, wenen? maakt me echt niet uit dat ik geinternd word hoor ^^, maar op de manier hoe heb ik nu dorpjes weggegeven aan de vijand
Bedoel je nu dat iedereen op het AF een stel aandachtszoekers zijn?Het feit alleen al dat je je tijd waste om hier een topic over te openen zegt al genoeg over je.
We weten allebij dat Ci een erg lastige tijd achter de rug heeft en nog volledig aan het rebuilden is met een nieuwe leiding die hopelijk de zaak op orde kan stellen. Er is bij mijn weten nooit gecommuniceerd via jouw kant dat je een MB zou worden. Als het van mij af hing had ik je al maanden terug gekickt. Dit is geen persoonlijke haat afrekening of wat dan ook. Maar er waren genoeg andere leiders waar ne terecht kon met je vragen.
Als je nooit antwoord op een bericht of nooit de stam helpt dan ben je in mijn ogen geen stamlid en kan je dit al zeker geen 'stab' noemen. In mijn ogen ben jij hier het probleem dat een beetje aandacht probeert te zoeken. Wel een ding kan ik je vertellen, hier hoor jij thuis.
Bedoel je nu dat iedereen op het AF een stel aandachtszoekers zijn?
Het feit alleen al dat je je tijd waste om hier een topic over te openen zegt al genoeg over je.
We weten allebij dat Ci een erg lastige tijd achter de rug heeft en nog volledig aan het rebuilden is met een nieuwe leiding die hopelijk de zaak op orde kan stellen. Er is bij mijn weten nooit gecommuniceerd via jouw kant dat je een MB zou worden. Als het van mij af hing had ik je al maanden terug gekickt. Dit is geen persoonlijke haat afrekening of wat dan ook. Maar er waren genoeg andere leiders waar ne terecht kon met je vragen.
Als je nooit antwoord op een bericht of nooit de stam helpt dan ben je in mijn ogen geen stamlid en kan je dit al zeker geen 'stab' noemen. In mijn ogen ben jij hier het probleem dat een beetje aandacht probeert te zoeken. Wel een ding kan ik je vertellen, hier hoor jij thuis.
Wij 2 in ieder geval wel hé?Dat is iedereen hier toch ook?
Wij 2 in ieder geval wel hé?
Je kent mij precies beter dan ik zelf. Naar mijn weten ben ik niet chagrijnig. Als jij dat een clusterfuck noemt..
Naar mijn weten heb IK nooit die vv gehad. Dus bekijk dat nog eens opnieuw.
Owja, waarom zouden we ons concentreren op jou? Je bent het zoveelste spelertje in ons cluster. Als ik op iedere speler kwaad moet zijn dan heb ik geen leven meer.
Het verschil met de andere leden is dat deze wel OS sturen en deelnemen aan aanvallen iets wat jij niet doet. Hun antwoorden dan ook nog eens op een mededeling, iets waar jij nog nooit van gehoord hebt.