[Ci] - Oetjuh ( Leiding die stabt? )

DeletedUser66220

Guest
Ik typte op mn mobiel net als nu. Dusja dan ga ik niet mn tekstje doorlezen :):)

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.299
Ik geef ci nog tot half 4 de tijd om hun naam te veranderen of er zullen maatregelen genomen worden, ci does not forget en forgived al helemaal niet.

Deleted User - 1711340

Guest
Nu ben ik ook wel benieuwd ja.
Ze hebben hun naam niet gewijzigd :eek:

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.299
Mijn vergelding zal zoet smaken,

Mvg

DeletedUser5071

Guest
Een stadgenoot is inactief en negeert elke pm compleet.
Dan doet een leider wat elke leider dient te doen: alle accounts sterk maken.
En nu was dat door intern.

Lekker Wenen maar.
Maar een simpele pm had veel opgelost.
Wie niet kan antwoorden op vragen van zijn leider is geen stamlid en mag gerust kapot

DeletedUser

Guest
Kapot vind ik persoonlijk wat te sterk uitgedrukt, maar ik ben het volledig eens met de opmerking dat wanneer je niet reageert op PM's van stamleden en dit een kleine maand duurt, je vervolgens niet hier op het AF een drama moet maken van het feit dat je stamgenoten dorpen van je overnemen. Andere spelers hadden dat ook kunnen doen als je inactief bent.
Als je niet inactief bent zoals je schrijft Flexibility, en je geen antwoord geeft op pm's uit de stam. waarom leaf je dan niet. Het is nogal een arrogante houding naar stamgenoten...en dan vind je het vervolgens nodig om wel een heel verhaal op het AF te schrijven..terwijl je zoals je zegt geen tijd had om een pm te beantwoorden.....

DeletedUser66220

Guest
Waar lezen jullie pm's? Hij begint me te dwingen om als zijn co te gaan functioneren dus koos er bewust voor om niet meer te reageren in die pm. Hij weet dat ik nog logg en in de skypechat praat dus zeggen dat ik niet actief ben door niet te reageren op een gedwonge co pm slaat nergens op ;)

Nanake, wenen? maakt me echt niet uit dat ik geinternd word hoor ^^, maar op de manier hoe heb ik nu dorpjes weggegeven aan de vijand :)

DeletedUser74430

Guest
Waar lezen jullie pm's? Hij begint me te dwingen om als zijn co te gaan functioneren dus koos er bewust voor om niet meer te reageren in die pm. Hij weet dat ik nog logg en in de skypechat praat dus zeggen dat ik niet actief ben door niet te reageren op een gedwonge co pm slaat nergens op ;)

Nanake, wenen? maakt me echt niet uit dat ik geinternd word hoor ^^, maar op de manier hoe heb ik nu dorpjes weggegeven aan de vijand :)

Clusterfuck ftw :cool:

DeletedUser74635

Guest
Het feit alleen al dat je je tijd waste om hier een topic over te openen zegt al genoeg over je.

We weten allebij dat Ci een erg lastige tijd achter de rug heeft en nog volledig aan het rebuilden is met een nieuwe leiding die hopelijk de zaak op orde kan stellen. Er is bij mijn weten nooit gecommuniceerd via jouw kant dat je een MB zou worden. Als het van mij af hing had ik je al maanden terug gekickt. Dit is geen persoonlijke haat afrekening of wat dan ook. Maar er waren genoeg andere leiders waar ne terecht kon met je vragen.

Als je nooit antwoord op een bericht of nooit de stam helpt dan ben je in mijn ogen geen stamlid en kan je dit al zeker geen 'stab' noemen. In mijn ogen ben jij hier het probleem dat een beetje aandacht probeert te zoeken. Wel een ding kan ik je vertellen, hier hoor jij thuis.

DeletedUser66966

Guest
Het feit alleen al dat je je tijd waste om hier een topic over te openen zegt al genoeg over je.

We weten allebij dat Ci een erg lastige tijd achter de rug heeft en nog volledig aan het rebuilden is met een nieuwe leiding die hopelijk de zaak op orde kan stellen. Er is bij mijn weten nooit gecommuniceerd via jouw kant dat je een MB zou worden. Als het van mij af hing had ik je al maanden terug gekickt. Dit is geen persoonlijke haat afrekening of wat dan ook. Maar er waren genoeg andere leiders waar ne terecht kon met je vragen.

Als je nooit antwoord op een bericht of nooit de stam helpt dan ben je in mijn ogen geen stamlid en kan je dit al zeker geen 'stab' noemen. In mijn ogen ben jij hier het probleem dat een beetje aandacht probeert te zoeken. Wel een ding kan ik je vertellen, hier hoor jij thuis.
Bedoel je nu dat iedereen op het AF een stel aandachtszoekers zijn? :mad:

DeletedUser74635

Guest
Neen, wel mensen die topics aanmaken gebaseerd op onwaarheden.

DeletedUser66220

Guest

:D:D:D, agh man, ik word nu alsnog MB. Jullie zien me heus nog wel in de toekomst ;)
Het leuke is dat jullie me niet meer weg kunnen krijgen wat ik al helemaal mooi vind. Die clusterfuck ligt nu ook heerlijk en daardoor ben je nu ook chagrijnig merk ik ;).
Wat helemaal leuk was is dat je zo zwak was om mijn VV alsnog aan te pakken, jammer voor je had ik nog genoeg tijd om mijn OS terug te trekken. En als je mensen gaat afrekenen die niet reageren op het forum kan je nog 50% van je stam kicken.

DeletedUser74635

Guest
Je kent mij precies beter dan ik zelf. Naar mijn weten ben ik niet chagrijnig. Als jij dat een clusterfuck noemt..
Naar mijn weten heb IK nooit die vv gehad. Dus bekijk dat nog eens opnieuw.
Owja, waarom zouden we ons concentreren op jou? Je bent het zoveelste spelertje in ons cluster. Als ik op iedere speler kwaad moet zijn dan heb ik geen leven meer.

Het verschil met de andere leden is dat deze wel OS sturen en deelnemen aan aanvallen iets wat jij niet doet. Hun antwoorden dan ook nog eens op een mededeling, iets waar jij nog nooit van gehoord hebt.

DeletedUser66220

Guest
Je kent mij precies beter dan ik zelf. Naar mijn weten ben ik niet chagrijnig. Als jij dat een clusterfuck noemt..
Naar mijn weten heb IK nooit die vv gehad. Dus bekijk dat nog eens opnieuw.
Owja, waarom zouden we ons concentreren op jou? Je bent het zoveelste spelertje in ons cluster. Als ik op iedere speler kwaad moet zijn dan heb ik geen leven meer.

Het verschil met de andere leden is dat deze wel OS sturen en deelnemen aan aanvallen iets wat jij niet doet. Hun antwoorden dan ook nog eens op een mededeling, iets waar jij nog nooit van gehoord hebt.

Ik negeerde 1 iemand omdat ie me dwong co te worden nooit pm's gehad van gasten zoals jij, als jij je een goeie leider noemt stond er een topicje op t forum, oh wacht stond er niet. Of in elk geval een pm van iemand anders inpv iemand die mij dwong zijn co te worden?

DeletedUser74635

Guest
Hoe kan ik op de hoogte gebracht worden als jij mijn niets laat weten? Nog eens zo een dwaas antwoord van je. Ik denk dat je het gewoon beter hierbij laat want je dwaalt toch maar rond in je eigen leugens.

DeletedUser66220

Guest
Eigen leugens? Jij bent iemand die zijn eigen mening doordramt dus maakt mij niet uit als je niet wilt discussiëren.

Bovenaan