DeletedUser66220
Guest
Hihi, laat ik voor de lol maar eens een verhaaltje ophangen over de stam [Ci].
Het begin
Na een actief begin op de wereld te hebben gehad, samen gelegen met Oetjuh en in het begin Immen stopte ik eigenlijk wat meer met deze wereld, minder tijd kwam vrij door school etc.
Had nog wel redelijk de stam geholpen, had de leiding ( voornamelijk Proxwoth ) tips gegeven, een skype chat gemaakt etc.
De Stab met inleidend verhaal
Nja de maanden vorderden, iedereen groeide door en was van plan om een rol als MoraalBreker aan te gaan nemen. Toen opeens Oetjuh met me begon te pm'en.
Ik geef een paar pm's tussen Oetjuh en mij
Ik groeide niet meer dus vragen of ik alleen speel op het account, vervolgens gaan ze door.
Reageer ik weer niet op. En later nog de vraag op 16 december speel je nog?
Ook genegeerd had wel wat beters te doen
In die tijd was ik 0x inactief, groeide niet veel maar upte wel mijn gebouwtjes.
Vervolgens beginnen ze me te scouten 1 week geleden, hecht er niet veel waarde aan want denk we zitten toch in dezelfde stam? Misschien wou die weten hoe ik ervoor stond, hij stuurde er geen PM bij dus dacht ik negeer het.
Vervolgens komt hij gisteren met een massa op mij. ( hihi je moraal is maar 82% ).
Omdat ik van plan was MoraalBreker te worden had ik jammergenoeg alleen maar off zo ongeveer
En dit is zijn laatste reactie, laat maar dan.
En dit dan nog in de skype chat:
Oetjuh is een leider van [Ci] een top 5 stam. Die niet eens een mond heeft om te overleggen met de stam zelf wat er met mij moet gebeuren, hij opereert op eigen houtje, ik wil niet gelijk de hele stam afbranden, maar wat moet hij dan als stamleiding. Als je totaal geen overleg pleegt.
Vervolgens over zijn ''skills'' zijn treintjes zijn in 40 seconden, hij stuurt een halve clear als 1e aanval en dan 3x 500 lc waarbij ik denk waar is dat voor nodig? Ik ben benieuwd naar jullie mening over dit
Handelt hij zoals jullie ook zouden doen of heb je net als mij meer iets van
Nog handig om te vermelden, ik speel inderdaad niet meer, het doet me niets, maar ik vind het wel een beetje raar dat ik spontaan geinternd word zonder overleg of een PM ofzo
Het begin
Na een actief begin op de wereld te hebben gehad, samen gelegen met Oetjuh en in het begin Immen stopte ik eigenlijk wat meer met deze wereld, minder tijd kwam vrij door school etc.
Had nog wel redelijk de stam geholpen, had de leiding ( voornamelijk Proxwoth ) tips gegeven, een skype chat gemaakt etc.
De Stab met inleidend verhaal
Nja de maanden vorderden, iedereen groeide door en was van plan om een rol als MoraalBreker aan te gaan nemen. Toen opeens Oetjuh met me begon te pm'en.
Ik geef een paar pm's tussen Oetjuh en mij
oetjuh op 30.11. om 10:29 uur
speel jij alleen op dit account?
Flexibility op 28.11. om 15:12 uur
Cleartjes aan t opbouwen, weet ook even op het moment niet wie ik moet edelen.
oetjuh op 28.11. om 14:27 uur
en hoe zit het daar bij jou? ik zie dat je niet zo snel meer groeit?
Ik groeide niet meer dus vragen of ik alleen speel op het account, vervolgens gaan ze door.
oetjuh op 30.11. om 12:24 uur
ben jij toevallig geen nacht speler? ik en mike zijn opzoek naar een co die voor ons de nachten wil doen.
Ohh ze willen dat ik ga nachten voor ze, ze stellen vragen wanneer ik kan spelen. Ik geef ze een redelijk schema'tje, maar niet groot genoeg voor ze. Ze willen dat ik een groter schema maak, maar qua tijdgebrek etc heb ik er de schijt aan en negeer de pm's die volgen.
oetjuh op 12.12. om 09:53 uur
weinig reactie. vind ik erg spijtig maar des te meer reden om deze fusie door te voeren. jouw account kan niet verder met jou alleen. dit is niet persoonlijk tegen jou. als je minder tijd hebt voor dit spel wat het natuurlijk blijft dan moeten we andere oplossingen vinden zodat je het kan blijven spelen.
dus graag even antwoord op dit:
kan jij van 12u tot 16u online? en kan jij ergens tussen 23u en 7u online?
Reageer ik weer niet op. En later nog de vraag op 16 december speel je nog?
Ook genegeerd had wel wat beters te doen
In die tijd was ik 0x inactief, groeide niet veel maar upte wel mijn gebouwtjes.
Vervolgens beginnen ze me te scouten 1 week geleden, hecht er niet veel waarde aan want denk we zitten toch in dezelfde stam? Misschien wou die weten hoe ik ervoor stond, hij stuurde er geen PM bij dus dacht ik negeer het.
Vervolgens komt hij gisteren met een massa op mij. ( hihi je moraal is maar 82% ).
Omdat ik van plan was MoraalBreker te worden had ik jammergenoeg alleen maar off zo ongeveer
oetjuh vandaag om 17:26 uur
2de keer al dat je een geel bolletje kreeg, aantal keer contact met je gezocht 0 reactie.
Dus een stab zal ik t niet noemen
Flexibility vandaag om 17:25 uur
je had het ook kunnen vragen had ik mezelf leeggezet, dit is eerder een stab dan iets anders?
Ohh 2e keer dat ik een geel bolletje kreeg, in 20 dagen tijd, waarvan 1 door de feestdagen ?
Nja, vaag dit, ik krijg geen PM van door inactiviteit wil ik zeggen dat ik je intern ofzo, nee gewoon aanvallen.
oetjuh vandaag om 17:33 uur
in de 2 dagen heb je al 2x een geel bolletje gehad, en het af kan me geen reet boeien.
Je ziet berichten binnenkomen en als daar dan niets veranderd moet er bij jou wel een belletje rinkelen.
En dit is zijn laatste reactie, laat maar dan.
En dit dan nog in de skype chat:
[17:39:23] jonas deconinck: Aan de anderen van de stam, onze excusses wij hadden het op het forum moeten melden dat hij geinternt ging worden. Sorry hiervoor.
Oetjuh is een leider van [Ci] een top 5 stam. Die niet eens een mond heeft om te overleggen met de stam zelf wat er met mij moet gebeuren, hij opereert op eigen houtje, ik wil niet gelijk de hele stam afbranden, maar wat moet hij dan als stamleiding. Als je totaal geen overleg pleegt.
Vervolgens over zijn ''skills'' zijn treintjes zijn in 40 seconden, hij stuurt een halve clear als 1e aanval en dan 3x 500 lc waarbij ik denk waar is dat voor nodig? Ik ben benieuwd naar jullie mening over dit
Handelt hij zoals jullie ook zouden doen of heb je net als mij meer iets van
Nog handig om te vermelden, ik speel inderdaad niet meer, het doet me niets, maar ik vind het wel een beetje raar dat ik spontaan geinternd word zonder overleg of een PM ofzo
Laatst bewerkt door een moderator: