chrafisch pakket

DeletedUser5599

Guest
ik heb een klein probleem met men grapisch pakket

zo is het:
chrafischpakketih3.png

maar het moet normaal zo zijn:
chrafischpakket2oe6.png


wat kan ik er aan doen om dat wit weg te krijgen ?
chrafisch pakket opnieuw instellen helpt niet
 
Reactiescore
25
Ik had dat pakket tot gisteren ook, maar gisteren begon het opeens vreemd te doen. Dus heb ik het maar weer weggehaald.
Heb net even gekeken, en nu doet hij het weer. Dus misschien dat je hem even weg moet halen en dan opnieuw moet instellen?
 

DeletedUser5599

Guest
Ik had dat pakket tot gisteren ook, maar gisteren begon het opeens vreemd te doen. Dus heb ik het maar weer weggehaald.
Heb net even gekeken, en nu doet hij het weer. Dus misschien dat je hem even weg moet halen en dan opnieuw moet instellen?

helpt niet :(
 
Reactiescore
25
Probeer hem eens een dagje niet te gebruiken? Dat werkte bij mij. En anders je cookies te verwijderen ofzo.
 
Reactiescore
25
Misschien dat de maker er meer van weet? ik heb niet zoveel verstand van .css verder wat mijn vroegere informatica leraar ook denkt
 
Reactiescore
25
De achtergrond van plaatje 1 is wit/wil niet laden
 

DeletedUser

Guest
in staleer anders firefox, is veel beter dan internet exporer, en sneller
 
Reactiescore
25
Ik vond FF altijd langzamer dan IE. Maar het is wel verder een betere browser dan IE. Maar ik denk dat dat het probleem niet oplost
 

DeletedUser5599

Guest
Ik vond FF altijd langzamer dan IE. Maar het is wel verder een betere browser dan IE. Maar ik denk dat dat het probleem niet oplost

inderdaad dat lost het probleem niet op want ik heb FF boven en daar heeft hij het ook
 
Bovenaan