CHIQUITA topstam

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Beste lezers van het algemene forum,

Graag jullie gedacht over CHIQ. hier uiten.
Wat gaan ze in de toekomst van wereld 8 betekenen ?
Doen ze het momenteel goed ?
Wat kan beter ?
Alles dat over CHIQ. gaat kan je hier posten!

Groet

DeletedUser

Guest
Rang Stamnaam Punten van de 40 beste spelers Puntentotaal Medeleden Puntendoorsnede speler Dorpen Puntendoorsnede dorp
2 CHIQ. 66.411.276 66.411.276 24 2.767.137 6875 9.660

Verslagen tegenstanders (Stammen)
Als aanvaller:
Rang 3 CHIQUITA 212,15 Mio.

Als verdediger:
Rang 8 CHIQUITA 107,54 Mio.

Totaal:
Rang 5 CHIQUITA 319,68 Mio.

Kaartje CHIQ.:

1237409663.png

Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
weeral zo'n topic...
is een goeie stam, dit topic hoeft niet

DeletedUser

Guest
Mooi cluster, toch wel wat interns af te werken.
Lone W en Gummi gaan ze wat vast doorliggen.
Trekken ze volluit de rim kaart of gaan ze bewegen?
Vered kan jij ons meer vertellen dan omgekeerd.

DeletedUser

Guest
Toen ik +/- 5mnd geleden bijna elke dag edels moest snipen voor Krepox (Sir eltimos) stelde ChiQ niet zoveel voor, het kans zijn dat ze geevalueerd zijn onder de bezielende lieding van onze vriend Beurre in een geoliede vechtmachine:D

Greetz Ferdy

DeletedUser

Guest
Cluster van Chiq. Is zeer sterk en compact. Maar tot nu toe weinig tegenstand gehad. Alleen in het begin toen ik nog bij TC en later NaN was er tegenstand van de bekende Sir Eltimos. Later heb ik ook de strijd tegen hem opgenomen, dit was zijn ondergang:p Zou mooi zijn als er weer eens een echte strijd komt. Zodat Chiq. kan laten zien dat het echt een topstam is.

DeletedUser16381

Guest
dat is een banaan ;) voor de duidelijkheid
nee, dat is de nr 2 stam van wereld 8:D we hebben idd wat interns af te werken, en daar zijn we dan ook mee bezig (niet alleen maar eh).

we hebben nooit de beste spelers van wereld 8 gehad, wel een aantal topspelers, maar er zitten er ook bij die hier voor het eerst groot zijn geworden. Nu denk je misschien, noobjes, maar ik ben de enige n000b:rolleyes:

het is altijd gezellig bij ons en we beweren dat we het gezelligste forum van w8 hebben. :D

DeletedUser16768

Guest
Gezelligste forum?

Dat klinkt bij mij in de oren als tellen enz...
Niet gek dat ze geen skills kunnen krijgen, als ze om de 5 sec naar het forum moeten omdat je via een blauw bolletje iemand tot 1545 ziet tellen;)

DeletedUser

Guest
Gezelligste forum?

Niet gek dat ze geen skills kunnen krijgen, als ze om de 5 sec naar het forum moeten omdat je via een blauw bolletje iemand tot 1545 ziet tellen;)

Hahah xD
tellen is voor noobs xD
go chiq. binnekort zitten jullie aan de 5000 xD wie weet is dat een tribal record
miss moeten jullie de mensen van het tribal world record boek eens uitnodigen en hun alles laten controleren

DeletedUser

Guest
Jullie zeiken elkaar weer lekker af!.
Ik Vind Het een top cluster, alleen de middelste speler kan nergens meer heen xD

DeletedUser

Guest
Jullie zeiken elkaar weer lekker af!.
Ik Vind Het een top cluster, alleen de middelste speler kan nergens meer heen xD

ik vind het ook een mooie cluster hoor, volgens mij hebben ze heel wat in hun mars

DeletedUser16381

Guest
Gezelligste forum?

haha, grapjas;)
nee, ik bedoel dat er een teamgeest is en mensen niet op elkaar zittern te vitten op het forum. tellen hebben we niet:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan