Chess vs Ufo/Intern oorlog Topic

Reactiescore
344
Ik geef enkel een reactie op een bewering dat deze speler een mb zou zijn van ufo.. enige les die ik heb geleerd uit deze wereld is dat er geen afspraken gemaakt worden op volgende werelden. Want deze situaties horen gewoon bij een spel. Heb toegegeven aan bb dorpen omdat we niet compleet tegen alles in wilden gaan. Want als je op de hoogte bent, weet je ook dat ik die regels gewoon nergens op vond slaan ;)
 
Reactiescore
3.538
Veel plezier op een volgende wereld dan.

Alle topstammen hanteren deze regels. Als jij in zo'n stam terecht komt zal je u er ook naar moeten schikken. Indien je niet naar een topstam gaat en bb's in hun clusters zal gaan edelen geef ik je acc en stam weinig toekomst wegens al deze stammen hetzelfde bij jullie gaan doen maar niet bij elkaar. Het zal een cf strijd van al deze stammen vs jouw zijn. Niet te vergeten je account volledig gesloopt zal worden door kata's.

CF strijd tegen topstammen is altijd een losing end. Dus het verhoogt je kansen niet, in tegendeel.
 
Reactiescore
685
Deze speler is geen mb van ufo, deze speler heeft zijn dorp vrijwillig afgestaan aan chess.

Ik geef enkel een reactie op een bewering dat deze speler een mb zou zijn van ufo

Er wordt nergens gezegt dat hij een mb is van ufo.

Hij is een Mb van Ufo:p

Dit ging namelijk over de speler discovered nu accident waar we het over hadden.

Ik zou graag nog meer willen zeggen over deze situatie, Aangezien het ons account is. Maar er valt weinig uit te leggen aan deze legale cf. En ik denk dat jokersbrain het al duidelijk uitgelegd heeft in een eerdere post.
 

DeletedUser79415

Guest
het interesseert mij vrij weinig wat er gebeurt op w66, ben daar maar wat dom aan t klote voor tijdverdrijf. enkel viel het mij op en vond dit wel een onderwerp opzicht, verder weet ik niks van de afspraken. als dit mag dan mag het maar toch vind ik het persoonlijk niet netjes maar dat ben ik.

nogmaals interesseert mij verder geen reet :)
 

DeletedUser79415

Guest
Als mb van UFO? Ik heb enkel contact met buizerd die mij heeft geholpen en ik hem in begin periode van de wereld ivm ik met hem wel eens speeds deed, hierdoor ben ik “deffbunker” geworden voor hem maar zoals ik eerder vermeld heb speel ik vrij weinig, ik zag enkel de gebeurtenis en vond dit merkwaardig vandaar mijn post daarbij heb ik ook vermeld dat het mij niet veel doet enkel vond ik het vreemd ivm andere werelden zeker niet zo word gespeeld de afgelopen jaren .
 
Reactiescore
3.538
Voorgaande werelden ging iedereen ook akkoord met de normale standaard CF regels. UFO heeft dit toch echt zelf over zich afgeroepen.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
685
Update deel 4

Chess vs Ufo/Int, Zo begon op 22-04 de openingstitel van de oorlog's topic tussen deze stammen. UFO verklaarde namelijk Chess de oorlog. Het was de eerste serieuze oorlog tussen de stammen op W66. Het was het 'grotere' ufo tegen het kleinere chess.- De Core stam tegen de Rim stam.- Het onervaren UFO tegen het ervaren Chess - De stam die in het begin slecht lag in de wereld tegen het moraalridders stam. UFO/Int. VS Chess

De oorlog heeft niet zo lang geduurd en ondanks dat er geen hele heftige aanvallen zijn geweest van beide kanten, zijn er toch wel een hoop acties geweest. (Dit alles kunt u natuurlijk teruglezen in dit topic).Maar daar wil ik het verder niet meer over hebben. Ik wil het nu hebben over het einde van dit forumstopic. Ik wil dit topic namelijk graag afsluiten. Nu denk u misschien... Maar UFO is nog lang niet verslagen?. Dat klopt.
Maar na het wegspelen/fusie van AR met Chess, De fusie tussen Int en NEO. Het wegspelen van Jaimyangel. En nog een keer een Fusie van Tranquilo met Chess, Moeten we realistisch zijn en ziet het er naar uit dat de echte strijd wel gestreden is. Er zal heus nog wel aanvallen over en weer gevoerd gaan worden tussen Ufo en Chess. Chess moet immers nog door Pancake, Dpschut, Buizerd ect. om Front te kunnen maken met NEO in het zuiden/oosten. Echter zal dit geen vraag zijn 'of het gebeurt' maar 'wanneer het gebeurt'. En daarmee willen we UFO niet onderschatten, Maar als je 'zoals ik eerder zij' vanuit een realistische oogpunt kijk dan zie je dat de kaars langzaam aan het doven is bij UFO.

De aanvallen die van Chess en/of Ufo nog op elkaar zullen komen, zullen dus niet meer samengevat hier op dit topic komen te staan. Omdat we denken dat niet iedereen dat echt interessant meer vind en het zelf dus geen meerwaarde meer vinden om hier tijd in te gaan steken.

We willen namens Chess, ufo en Int. heel erg bedanken voor de leuke strijd die jullie gegeven hebben. Jullie begonnen de wereld als de stam die zeker niet positief lag in de wereld. Maar dat hebben jullie na een verstrekkende aantal weken/maanden zelf omgezet naar een positievere uitstraling. Welke rollen de overige leden van UFO gaan spelen is nog een vraag. Sluiten ze zich aan bij NEO? Of sluiten ze zich aan bij Chess? Of gaan ze gewoon door als stam en gaan ze proberen een wonder te verrichten?


Met het 'vallen' van UFO is er dus een einde gekomen aan dit tijdperk en mogen we ondertussen wel het volgende tijdperk inluiden.
En dat tijdperk dat gaat tussen de 2 top stammen van deze wereld. De 2 stammen waarvan eigenlijk iedereen in het begin al wist dat deze 2 het gingen uitmaken op het einde.

Mensen...., Het tijdperk Chess VS NEO is aangebroken.

Einde
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan