Chess vs Ufo/Intern oorlog Topic

Red Sky at Morning

Wall Breaker 19/20
Reactiescore
126
nuja, geheel onverwacht kan je dat van red sky niet noemen he :)

wel netjes van hem dat hij de volle 5 dagen heeft gewacht met aanvallen van zijn ex stamgenoten

Er is een NAP voorstel gedaan vanuit ons, als dat niet word geaccepteerd door hun is dat niet mijn probleem!
 
Reactiescore
853
nuja, geheel onverwacht kan je dat van red sky niet noemen he :)

wel netjes van hem dat hij de volle 5 dagen heeft gewacht met aanvallen van zijn ex stamgenoten
Zoals Tim terecht aanhaalt heb ik alle UFO spelers tegen ons een 7daagse NAP aangeboden, enkel Pancake heeft deze niet geaccepteerd en is daarom dan ook eerder aangevallen.
 
Reactiescore
685
Update deel 3.

Na chess zijn mislukte actie op Intern. op vrijdag 03-05 was er een tijd van rust aangekomen voor de mannen aan het front. Er werd aan de kant van Chess gevreesd voor een tegenactie van ufo en/of intern, Maar die bleef uit. Zodoende heerste er een ontspannen sfeer aan het frontlinie.
Maar hoe langer die rust duurde des te meer dreiging er van beide kanten uit ging. Men wist ook wel dat de de boel op een gegeven moment zou escaleren tot een nieuwe gevecht.
De vraag was echter, Wie zou de aanval openen? Kijkend naar N.E.O, -die erg hard gaan-, moesten zowel Chess als Ufo/Intern snel sprongen maken om niet te ver achter te gaan lopen. Resultaat moest er binnenkort dus aan beide kanten geboekt gaan worden.



Zondag 12-05: Circus besloot de aanval te openen op Pancake. Maar aangezien het ook wel eens leuk zou zijn om het verhaal een keer van de andere kant te horen hebben we gevraagd aan pancake of hij zijn verhaal van de aanval zou willen schrijven. Dit heeft die dus -zoals jullie gelezen hebben- gedaan.

update!!

Na de blits op Jaimy was het alleen een kwestie van tijd voordat de clears van circus weer waren opgebouwd. De dag was eindelijk daar. De aanvallen begonnen binnen te stromen bij de noordelijke leden van UFO. Met als aankomst tijd moederdag :( . Onze moeder moesten dus helaas plaats maken voor dit prachtige spel. Naarmate de ochtend naderde werd het duidelijk dat Circus het op mij had gemunt!! Dit was geen verassing omdat ik in zijn situatie precies hetzelfde had gedaan. De situatie is namelijk zo dat ik een redelijke jump heb gemaakt naar het Westen. Weinig def in de buurt dus.

De reden voor deze jump heeft ook nog een interessant tintje. Het is namelijk zo dat onze ex stammie red sky at morning de hele Noordelijke edel lijn voor zichzelf had geclaimd. Wat wij toen der tijd helemaal niet erg vonden. Red zou namelijk een safe rim account creëren voor UFO. Hij heeft jammer genoeg de stam verlaten een paar dagen voor deze aanval. Overgestapt naar de stam waar we oorlog mee hebben. (niet officieel)

Gelukkig hadden we de aanval van circus dus zien aankomen. Deze was trouwens verspreid over de hele dag. Dit viel allemaal nog wel mee. Het zag er niet naar uit dat we dorpen gingen verliezen. Ze zeggen niet voor niets dat je nooit te vroeg moet juichen. Bleek dat ze nog een kaart achter de hand hadden. Deze kaart kwam uit de mouw toen Red sky at morning samen met zijn MB(die overigens nog steeds in mijn vriendenlijst staat) aanvallen lanceerde op ons kleine West clustertje (Die we dus hebben gemaakt "voor/door" redsky). Dit was een complete verassing. Nu begon het toch wel spannend te worden. Stacks verplaatsen was bijna onmogelijk. Een moeilijke situatie dus. Na 2 dagen hevig strijden, slapeloze nachten voor een aantal UFO piloten en 450.000 verslagen eenheden als verdediger erbij is de eindstand dat circus 3 dorpen heeft weten te bemachtigen (en nog 1 van onze MB) . Dit kwam door 3 mislukte recaps. Bij een bleef de TS zelfs hangen op 1! Wat een toeval. De 3e dag heeft circus geprobeerd om nog een extra dorp te pakken van onze MB. Deze aanval is tegengehouden. Naar mijn weten zijn alle of bijna alle clears van Circus gesloopt.

TeamPancake
Pancras

Onze complimenten naar Ufo/Pancake die 2 dagen lang actief en goed gedeft hebben. Uiteindelijk kwamen we dus op een magere +3 uit.
Dit belooft nog een leuke,spannende en misschien nog wel een lange strijd te worden . De toekomst mag gaan uitwijzen wie de langste adem gaat hebben.


Actie Intern op Chess

Vrijdag 03-05: De belangrijke dag was dan aangebroken. Als het Chess zou lukken om Intern te laten doen kraken/Breken dan zou dat mooi zijn voor de spelers ten westen van Chess. Die kunnen dan immers even goed doorstoten richting het zuiden.

De Fake/Clears/Edels liepen in volle draf naar de vijand toe. Ze waren bloeddorstig en het vertrouwen groeide. Nog even en ze zouden aankomen bij de vijand. In de verte zagen ze de torens al opdoemen. De bijlen werden te voorschijn gehaald en ze rende met de grootste oerkreten naar de vijand toe..........................
Maar? Wat?.... Waren ze in een hinderlaag gelopen? De vijandelijke steden waren helemaal vol met soldaten van de koning van intern. Dit zouden ze nooit kunnen winnen. Maar met al hun trots en eer bleven ze tot de laatste man toe vechten in naam van Chess. Het was een bloedbad voor de mannen van Chess en een paar verkennens dropen met hun laatste krachten af naar huis om hun Koning het slechte nieuws te vertellen over het slechte resultaat.

Is het nu wachten op wraak van Intern of gaat Chess een nieuwe poging wagen als ze weer voldoende soldaten opgeleid hebben?.


maandag 13-05 Na de bovenstaande mislukte actie van Vrijdag 03-05 van Chess op Intern was het dan tijd voor wraak. Solar was het slachtoffer en de aanvallen kwamen in 2 waves aan. 1 om 8 uur en 1 om 10 uur op het achterland van Solar. Toen alles in de toren radius kwam werd het al vrij snel duidelijk dat de wave van 8 uur fake was en de wave van 10 uur dus serieus. Maar de mannen van solar zaten ook op hun post en de aanvallen werden allemaal netjes afgehandeld. Er werd dus jammer genoeg voor Intern. geen resultaat geboekt.

2 dagen later probeerde ze het weer. ditmaal weer op solar. Maar ook nu viel er niks te halen.
Na deze wave was het gevaar dus weer voor even geweken en kon er uitgekeken worden naar een nieuwe aanval.

image (2).png




Nemen TheTrainGoesChuChu en Solar Chess bij de hand?

Dinsdag 14-05: Na al wat acties van chess zonder echt resultaat, besloten de mannen van chuchu en solar de aanval te openen op ActionReaction. Ze hadden een tijdje geleden al wat Cf's gepakt in het cluster van Ar(Zijn moraalbreker), Dus vanuit hier konden ze vermoedelijk wel een slag gaan slaan. En aangezien Circus de 2 dagen ervoor op pancake ging en N.E.0 in het zuiden de afgelopen tijd resultaat geboekt had op ufo, zou het wel eens kunnen dat er niet veel stam deff beschikbaar kon zijn bij AR. Echter was hier het tegendeel van waar. AR had nog genoeg deff staan.

Maar de mannen van Chuchu en Solar lieten zich niet zomaar tegenhouden, En bij het vallen van de avond pakte ze de eerste dorpen van AR. Dit gaf weer een boost om de volgende dag er weer vol op te gaan. Ondertussen begonnen de Clears wel aardig op te raken en veranderde deze actie langzaam in de eerste stam actie van Chess. Andere leden van Chess begonnen ook hun clears naar AR te sturen. En zodoende duurde deze aanval 3 dagen en zijn er een 19tal dorpen verloren door AR.

Ook hier hebben we gevraagd aan AR of hij zijn verhaal wilde vertellen. En ondanks zijn verliezen tegen ChuChu en solar wilde die hier gewoon aan meewerken. Nogmaals bedankt hiervoor AR, Dat wordt erg gewaardeerd.

*Wegens omstandigheden wordt deze post niet meer gemaakt



Zoals we kunnen lezen gebeurt er in de eerste 4 weken van deze oorlog genoeg. Echter zijn alle acties tot nu toe nog meer éénmans acties geweest. Het is wachten tot de eerste echte stammassa gepland wordt van beide. Pas dan zal er vermoedelijk echt resultaat geboekt kunnen gaan worden. Want zoals er in het begin van deze post al genoemd is, is dat voor beide stammen noodzakelijk met het oog op N.E.O.
 
Laatst bewerkt:

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.323
upload_2019-5-23_2-40-27.png
een mooie diepe CF. Ufo wou spelers dorpen gewoon kunnen edelen in vijandig gebied dus zitten ze nu hier mee
 
Reactiescore
685
Lekker wereldje weer haha

Ik weet niet wat je hiermee bedoeld?

De regels die aan Ufo voorgesteld waren, was dat we geen bbs en spelers onder de 4k mochten edelen in elkaars cluster.
Ufo vond die 4k te hoog en is hier niet mee akkoord gegaan. Tevens was het dorp ook nog eens hoger dan 4k.

Dus wat jij aan deze CF precies verkeerd vind snap ik niet helemaal. Aangezien we Ufo er zelf geneens over horen.
 
Reactiescore
344
Deze speler is geen mb van ufo, deze speler heeft zijn dorp vrijwillig afgestaan aan chess.

Wat ik zelf nog erger vind dan bb edelen als cf. omdat er helemaal geen weerstand gegeven kan worden, en dat er vanuit the ghost player. Ook nog eens voordeel gehaald kan worden. Mochten er andere aanvallen vanuit ufo komen om hier dan op in te kunnen spelen.

Ben heel eerlijk door zulke acties ben ik geneigd uit de cf regels te stappen..
 
Reactiescore
344
"Wat ik zelf nog erger vind dan bb edelen als cf. omdat er helemaal geen weerstand gegeven kan worden"
bb's geven wel weerstand ofzo? :D

Ha ha, heb het er over dat er extra informatie gegeven kan worden omdat een dorp die als cf geschonken word informatie kan verschaffen aan een derde partij, dat kan een bb niet ;)
 

DeletedUser61134

Guest
Ghost player heeft 4100 ODA en 1100 ODD verdient de dag van de overname.
Gewoon keihard gebacktimed jonguh!
 

DeletedUser79568

Guest
Wat ik zelf nog erger vind dan bb edelen als cf. omdat er helemaal geen weerstand gegeven kan worden, en dat er vanuit the ghost player. Ook nog eens voordeel gehaald kan worden.
Ben heel eerlijk door zulke acties ben ik geneigd uit de cf regels te stappen..

aanschouw, de TBS van UFO. Het is alsof jullie beide vastbesloten zijn die "wie is de slechtste leider"-award binnen te slepen..
 

DeletedUser79447

Guest
200.webp
 
Reactiescore
3.452
Reactiescore
2.369
Ben heel eerlijk door zulke acties ben ik geneigd uit de cf regels te stappen..
Ik stem voor, beetje diplomatieke actie op het forum en sloopoorlog ingame. Wat wil een mens nog meer
 
Reactiescore
3.541
Deze speler is geen mb van ufo, deze speler heeft zijn dorp vrijwillig afgestaan aan chess.

Wat ik zelf nog erger vind dan bb edelen als cf. omdat er helemaal geen weerstand gegeven kan worden, en dat er vanuit the ghost player. Ook nog eens voordeel gehaald kan worden. Mochten er andere aanvallen vanuit ufo komen om hier dan op in te kunnen spelen.

Ben heel eerlijk door zulke acties ben ik geneigd uit de cf regels te stappen..

Vrijwillig of niet doet er niet toe. De afspraak is dat 4k+ dorpen van spelers in elkaars cluster ge edeld mogen worden wat UFO zelf voorstelde.

Nu gaat iemand van UFO klagen dat deze regel toegepast word. Vind je het nu oneerlijk je cluster verzwakt word terwijl jij daar niets aan kon doen?

Dat is precies waarom er CF afspraken gemaakt worden. Zodat accounts niet te maken krijgen met random gaten in hun cluster. Neem er lessen uit zou ik zeggen voor de toekomst om samen met iedereen de normale cf afspraken na te gaan.
 
Bovenaan