Chemistry - Stabkoning.

DeletedUser81543

Guest
Ik snap dan Chemi's houding in de PM naar Wow eerder vandaag niet. Als Wow in het complot zou hebben gezeten, zou hij dat toch aankaarten in dezelfde PM in plaats van zo verdedigend te reageren? Ik zeg niet direct dat je screens bewerkt zijn, maar zou graag iets zien waardoor ik met zekerheid kan stellen dat dit niet het geval is, alvorens we definitieve conclusies trekken.

Here is it
 
Reactiescore
766
Wow Who heeft zelf aan aangegeven dat die mee werkte op basis van de informatie die Chemistry hem heeft verschaft. Had hij misschien eerder iets meer onderzoek moeten doen? Ja misschien wel. Heeft hij goed gehandeld nadat hij erachter kwam hoe de vork daadwerkelijk in de steel zat? Ja dat zeker.

Laten we nu niet Wow Who gaan bashen met 1 selectief stukje uit een gesprek met Chemistry.
 
Reactiescore
1.647
Ik bevestig enkel de situatie:

- Ik was handen onwetendheid, ik heb namelijk niks met situatie te maken, in mijn mening namelijk geen banden en een onderlinge verbreking van relatie
- Reden dat zijn afspraken verbroken zijn door dat Noire afspraken verbreekt, wat ik ook als eerste reactie tegen Noire zei met onderbouwing
- Net als dat we met oorspronkelijke afspraken welke Chemistry zelf bevestigd te hebben doorgestuurd, maar niet gedaan heeft er geen relatie was tussen TBS en Noire


Had ik meer navraag moeten doen? Ja achteraf wel, maar heb helaas de eigenschappen stamgenoten op hun woord te geloven. Als achteraf dan blijkt over situatie te liegen en op achtergrond zonder mijn weten hem al tijden Ana lijntje te houden dan handel ik ook gelijk.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.153
Ik geef Wow het voordeel vd twijfel, aangezien hij meteen chemistry kickte.

Maar laat duidelijk zijn dat als je ht halve continent benaderd om samen te werken je je wel deels verantwoordelijk moet houden voor het vuil dat je hiermee binnen neemt.
 
Reactiescore
1.647
Ik geef Wow het voordeel vd twijfel, aangezien hij meteen chemistry kickte.

Maar laat duidelijk zijn dat als je ht halve continent benaderd om samen te werken je je wel deels verantwoordelijk moet houden voor het vuil dat je hiermee binnen neemt.

Vind niet altijd verleden kan uitgaan, ook verwacht je normaal dat mensen als je iets zegt en ze leider zijn zaken duidelijk worden overgebracht en ze integer zijn naar hun stamgenoten. Dit gewoon niet geval geweest en waren hier geen van allen op hoogte. Alles was via Chem geregeld en alles ging daarna zoals besproken dus ook geen reden te twijfelen tot vanmorgen
 
Reactiescore
254
Dit kun denk goed zelf invullen...

Enige wat ik goed kan invullen is dat jij momenteel probeert de aandacht te verleggen naar eerst Wow Who en nu de premade. Terwijl jij behoort tot het ergste soort TW-spelers, stabbertje.
 
Reactiescore
1.647
Helder, wow who had dus al de intentie op Noire niet te laten joinen terwijl ze daar wel vanuit gingen. Lekker aan het lijntje gehouden met dat ze nog eens moeten groeien. Smash is coming for you boy :cata: :cata: :cata: :cata:

Wij hebben niks tegen Noire gezegd over groeien of iets. Hebben pas sinds gisteren contact
 
Bovenaan