Chelsea

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser58625

Guest
Chelsea!
Bayern!
Real!
Barça!

Laat die bedankjes maar komen :D
 

DeletedUser

Guest
die moeten nog eerst voorrondes doen (en dan heb je wel geluk nodig bij loting)
 

DeletedUser

Guest
De enige spelers die ik respecteer bij Chelsea zijn Lampard, Cole, Cech en Terry. De rest zijn allemaal geldzakken en janetten.
 

DeletedUser62882

Guest
voetbal is gewoon kut daar krijgen we zoveel werk van ;(
 

DeletedUser60039

Guest
Chelsea, ohjah als ze tegen Barca niet met 11 in de 16 hadden zitten spelen, dan stond Barca EERLIJK in de finale's.

Ps Peter Chech ofzo mooi gedaan hij heeft veel ervaring, en hij zat wel iedere x dicht bij de bal, en had hem wel eens:)
Verder vin ik zelf dat Bayern dat moest winnen, gewoon hoe Chelsea zo speelde tegen BARCA bah !
 
Reactiescore
254
Mwah, wel allemaal commentaar op Chelsea op de manier hoe ze tegen Barca speelde, maar het is gewoon slim. Barcalona is imo het beste team momenteel, als je hun combinatiespel en aanvallend spel kan stoppen door welke manier dan ook, zou ik dat ook doen. Chelsea heeft zich netjes aangepast op de speelwijze van Barcelona en zo gewonnen, het is inderdaad geen leuk voetbal, maar wie heeft nu uiteindelijk Champions League gewonnen? Precies, Chelsea.

Tevens, ik had ook liever Barca de Champions League zien winnen en tegen Bayern spelen, was sws een veel leukere wedstrijd geworden. Ook heb ik normaal gesproken een hekel aan Drogba hoe die zich af en toe zo kan aanstellen, maar nu was hij toch echt wel een held met die gelijkmaker. En Cech uiteraard ook, top keeper.
 

DeletedUser60039

Guest
En ik zou het liefst hebben dat Neymar naar Barca gaat, maar zal wel weer Real zijn, met hun grote bedragen, ze hebben als eens geboden zeker?
Hoeveel was het 80-85mil? :)

Is wel een topspeler, als hij naast Messi zou kunnen spelen, dan zou het pas mooi voetbal zijn, en zullen de verdedigers niet weten waar gelopen ^^
 

DeletedUser

Guest
Chelsea had uit schaamte voor hun waardeloze spel en vele onterechte overwinningen door te veel geluk gewoon die beker niet eens mogen accepteren.

Enige wat ze in die finale hebben gedaan is antivoetbal promoten. Binnenkort gaat iedereen zo spelen omdat het blijkbaar succes brengt. En dan over een paar jaar speelt iedereen zo en zal nooit iemand meer voetbal kijken :eek:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan