Check! vs Grace!

DeletedUser

Guest
Toch wel lachwekkend dat Grace, volgens mij kan dit vernoemt worden naar Check! VS Last. :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Lol zelfs een speler als Juggernut vond Grace niet goed genoeg om in te blijven :D
 

DeletedUser

Guest
Waarom dan steeds weer aandacht vragen op het AF?

Dat je het per se zo wilt noemen, is je goed recht, maar niet mijn ware bedoeling.

Het enige wat ik wil bereiken is erkenning over hoe erge flopstam Grace was en nog is.
 

DeletedUser

Guest
Ben je dan niet in het verkeerde topic bezig? volgens mij is er echt een topic over top/flopstammen ;)

Dan kan je dat ook zeggen over het goede aanvallen, goede verdediging topic.
Nee, zo werkt dat niet. Alle topics hier (misschien de praathoek o.i.d. niet) zijn uiteindelijk bedoeld voor P&P, maar je maakt toch ook niet één topic aan voor álle P&P? :eek:
 

DeletedUser61518

Guest
Dan kan je dat ook zeggen over het goede aanvallen, goede verdediging topic.
Nee, zo werkt dat niet. Alle topics hier (misschien de praathoek o.i.d. niet) zijn uiteindelijk bedoeld voor P&P, maar je maakt toch ook niet één topic aan voor álle P&P? :eek:

Jawel.
 

DeletedUser65376

Guest
Dan kan je dat ook zeggen over het goede aanvallen, goede verdediging topic.
Nee, zo werkt dat niet. Alle topics hier (misschien de praathoek o.i.d. niet) zijn uiteindelijk bedoeld voor P&P, maar je maakt toch ook niet één topic aan voor álle P&P? :eek:

Tog wel grappig dat je over "goede aanvallen, goede verdediging" begint.
Want heb daar nog niks van gezien in deze aandachttrekerij.
 

DeletedUser

Guest
Tog wel grappig dat je over "goede aanvallen, goede verdediging" begint.
Want heb daar nog niks van gezien in deze aandachttrekerij.

Omdat dit forum dood is en niemand iets te melden heeft. Op het w25 forum is geen P&P. Kijk maar eens bij W18, daar zul je wel zien wat hij bedoelt ;)
 
Bovenaan