Cheats?

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Ik was eens aan het googlen op tribalwars en toen vond ik een programma die Artmonney Se heete. Met dat programma zou je volgens hun je tribalwars grondstoffen kunnen verhogen. Het staat ook op Youtube hoe ze het doen:
http://nl.youtube.com/watch?v=Q1oEPjszxkk.
Hoe kan dit gebeuren?? Of is dit allemaal nep?
 
Reactiescore
2.489
fake.

als je goed kijkt zie je dat de grondstoffen al vol staan van voor hij het doet ;)

hij gebruikt hoogstwaarschijnlijk iets om enkel die getallen aan te passen. Hoewel het dan server-side aanpast. ( dat is ook mogelijk maar dan moet je de database al gaan hacken, en dat is wat moeilijker.

edit: iemand die weet welk liedje dat dat is ?
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Guest
haha als je klaagt over tour de dopage reflecteer dat dan op je eigen TW spel. stel je wordt nummer 1 maar je hebt gerotzooid, dan weet je van jezelf niet of je het ook was geworden als je eerlijk speelde. ik speel alleen vals in de liefde en mocht ik echte oorlog hebben, want daarin is alles toegestaan om te winnen, toch? :p

bij andere spellen cheaten mensen ook zoals in call of duty met wallhack (zien ze spelers door de muren staan filmpjes van op youtube). dat soort mensen kunnen het vaak dan nog voor geen meter, anders zouden ze ook niet cheaten. daarom is het zeer goed dat TW geen enkele commerciele activiteiten in TW toestaat zoals in sommige andere massive online spellen wel. ik speel second life e.d. niet omdat het commercieel is en er dus geklooit wordt. ik denk dat de enige hackers die ervoor gaan zitten dit spel te kraken bij TW werken als beveiliger :)
 

DeletedUser657

Guest
ja maar ik speel callof duty, datligt gewoon aan de server. als jij de server goed heb staan. dan pak jij iedereen. welke cheat ze ook gebruiken
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan