Cheaten op TOPNIVEAU

Reactiescore
6
Zullen we voor de grap allemaal katapulten sturen naar @Camus

Ik begrijp je probleem niet helemaal. Voel je je echt zo aangevallen omdat iemand het onderwerp van accountboosting op TW ter sprake brengt? Dit fenomeen bestond al in W37, maar nu gaat het om een combinatie van PP-misbruik en accountboosting. Of reageer je gewoon uit verveling en om wat aandacht te krijgen ?

Oath of the Spear

Casanova W36
Reactiescore
1.820
Hij is een PP-farm in die wereld, vandaar dat hij niet meer groeit.

Het is nooit de bedoeling geweest om te zeiken, ik wou aankaarten dat er spelers zijn die aan account boosting doen, en sommigen zijn hier nog altijd blind voor.

Je openingspost zit echter vol met aannames. Je zegt het al zelf: "Dit is bij Qui Intys Diaboli het geval, na nog geen 48u had hij al 1.000x GS'en verhandeld. Waarschijnlijk door allemaal vrienden die ervoor zorgen dat alle GS'en bij hem terecht komen."

Heb je hier inmiddels ook al concrete bewijzen voor, of blijft het bij het giswerk dat je geleverd hebt aan het begin van de wereld?

Reactiescore
46
de PP beurs, is al jaren lang een vervelend topic waar de nostalgische spelers tegen zijn.
Get used to it. Gewoon stoppen met spelen als je het niet kan verdragen.

Reactiescore
1
Beste

Tribalwars compleet uit balans. Niet alleen is het spel al uit balans door spelers die 10000'den PP gebruiken voor alles. Topspelers (waaronder mods) werken samen met andere accounts (pp-farms) om GS naar hun dorpen te sturen. Hieronder is het bewijs.

Wereld 105 is slechts 3 dagen bezig. Toch heeft Qui Intys Diaboli reeds 3.017p, wat extreem veel is als je dit vergelijkt met rang 2 (1.611p) rang 10 (945p) en rang 20 (775p). Dit is een wereld met een farmlimit. Zelf met ALLE premiumfuncties/vlaggen/max. buitgemaakte grondstoffen/... is het onmogelijk om zoveel grondstoffen te hebben om tot 3.017p te geraken.

Bekijk bijlage 36071

De enige manier om aan extra GS'en te geraken is via de Premium Beurs. Thuis heb ik twee schermen, hier heb ik eens actief de premium beurs in de gaten gehouden, en de mogelijkheid om een klein beetje GS'en te kopen is zo goed als niets. De enige kans om echt GS'en binnen te halen is door samen te werken met andere spelers. Zij verkopen GS'en op de Premium Beurs en vertellen aan Qui Intys Diaboli wanneer deze GS'en zullen verschijnen. Zo kan je via de beurs grondstoffen doorsluizen. Dit is bij Qui Intys Diaboli het geval, na nog geen 48u had hij al 1.000x GS'en verhandeld. Waarschijnlijk door allemaal vrienden die ervoor zorgen dat alle GS'en bij hem terecht komen.

Bekijk bijlage 36070

Andere topspelers zoals Vanquisher. bevestigen dit ook en passen het zelf toe. Zij werken samen met andere spelers om elkaar te boosten. Dit staat nochtans in het regels van TW "Het is verboden om één of meer accounts aan te maken met als hoofddoel om een andere account te onderhouden of daarvan te profiteren ("boosten/pushen"). ("pushen").". Topspelers en MODs zoals Qui Intys Diaboli passen dit ook toe, ik heb de berekeningen gemaakt en zonder deze techniek is het ONMOGELIJK dat Qui Intys Diaboli, in W105 (met de actieve wereldinstellingen) al zoveel punten heeft zonder samen te werken met andere spelers.

Bekijk bijlage 36073

Naar mijn mening zouden deze spelers geband moeten worden. Zelf als je een PP-abuser bent, kan je niet op als individuele spelers tegels een volledige groep die samenwerkt om 1 account te gaan boosten. GS'en door te sluizen. Waar is de eerlijkheid in het spel naartoe wanneer MODs zelf al de regels niet volgen. En het tegenargument "Je kan het nooit bewijzen" is nonsens. Om in zo'n korte tijd naar 3.017p te geraken (waar er een farmlimit is) moet je MASSEEL extra grondstoffen hebben. Qui Intys Diaboli speelt op zoveel werelden ook, het kan niet anders dat hij geïnformeerd word door anderen.

Graag jullie mening over deze praktijken.
Ik heb dit reeds gescreenshot want andere MODs zullen dit bericht waarschijnlijk verwijderen

Misschien wordt het eens tijd dat je dit soort mensen tegen elkaar laat spelen.
Zelf ben ik een zeer oud speler van zo'n 10 jaar terug en ik kan je gerust vertellen dat je het niet gaat winnen lol.
Ik ben om één van de redenen ook gestopt.

Tribalwars was een spel waar strategie zeer belangrijk was voor een goede start en de juiste keuzes maken wat betreft allianties en/of met welke troepen je begint en wanneer je begint maar deze tijd is allang voorbij, net zoals vele andere games is dit nu gewoon een heavy p2w spel, en het maakt het nog makkelijker wanneer andere elkaar helpen door op hetzelfde account in te loggen of op het begin hun dorpen laten groeien om vervolgens over te nemen voor gratis en geen inzet.

Dus om lang verhaal kort te maken, laat ze lekker hun ego boosten door tegen hunzelf te spelen, je hebt jezelf er alleen maar mee door hier gefrustreerd te raken en hun ego te boosten XD

Groetjes :D

Reactiescore
1.372
Welke noob geeft er nou geld uit aan tw.....
Leer pp farmen en gun dat (...) inno gewoon geen ene cent.

Bovenaan