Skill difference aanhalen als het over zo veel mogelijk gs opkopen gaat, is wel echt een unieke vorm van zotheid
Je hebt helemaal gelijk maatje. Ik denk dat w43 de eerste wereld was waar het pp-systeem op de kop ging. Hier hebben (oud-)mods nog gruwelijk misbruik gemaakt van hun positie. (Zo ondenkbaar is dat dus helemaal niet Camus, al zeg ik dit vooral om je weer op te doen laten laaien.) Of w47 dan de eerste wereld was met de beurs, durf ik niet te zeggen. Het is wel aannemelijk, gezien Survival of the Richest er startte om een punt te maken.
Je begint inderdaad wat reacties te krijgen, maar je creduliteit zorgt er helaas voor dat je de subtiele misleiding niet altijd doorziet. Hopelijk komt dat nog.You ain't leaving me behind
Ik begin langzaam aan een beetje support te krijgen.
Je begint inderdaad wat reacties te krijgen, maar je creduliteit zorgt er helaas voor dat je de subtiele misleiding niet altijd doorziet. Hopelijk komt dat nog.
A.k.a. een classic die elke 6 maanden opnieuw begintIk ben niet naïef, er zal niets veranderen.
TW zit vol account boosting en P2W, het zou wel eens leuk zijn om een wereld te hebben waar het puur rond strategie en skills zou gaan.
Een wereld met enkel PA, FA, een farmlimiet, zonder scripts, zonder andere Premium functies. Account boosting zal er sws altijd zijn, maar op zo een wereld zou je al meer strategischer moeten spelen.
Ik ben niet naïef, er zal niets veranderen.
TW zit vol account boosting en P2W, het zou wel eens leuk zijn om een wereld te hebben waar het puur rond strategie en skills zou gaan.
Een wereld met enkel PA, FA, een farmlimiet, zonder scripts, zonder andere Premium functies. Account boosting zal er sws altijd zijn, maar op zo een wereld zou je al meer strategischer moeten spelen.
Je bent juist wel naïef, je hebt niet in de gaten dat alle "support" sarcastisch is.
Ik heb al wat privé berichten gekregen van wat spelers die blij zijn dat ik dit heb gepost.
Maar er zijn ook spelers zoals jij die dit moeilijk kunnen accepteren.
Iedereen die mij een bericht stuurt zegt dat TW vol account boosting is. Dat er vooraf word afgesproken "op deze wereld ga ik serieus spelen" en "op deze wereld ga ik PP-farmen" ik zorg er dus voor dat alle GS tot bij u komen. En in een andere wereld is het dan omgekeerd, in W105 zijn er spelers die tot 200K gs per dag kopen.
Tuurlijk is het dan een P2W game + account boosting. Mensen die geloven dat het niet zo is (zoals u) die zijn pas echt naïef.
Niemand ontkent het p2w gedeelte (al zijn er ook gewoon werelden waar dit uit staat, w100, w97 en alle classics bijvoorbeeld)
Echter zie je echt spoken die er niet zijn.
Als je een beetje meer ervaring hebt zul je wel doorhebben dat de dingen die je roept vooral op gevoel gebaseerd zijn, omdat je je niet kunt voorstellen dat anderen zo veel beter zijn. (lees dedicated/p2w/grotere teams/ systemen beter snappen en dus beter kunnen profiteren)
Daarom zei ik al sluit is aan bij een top team en ervaar het zelf eens en je snapt in eens dat wat je roept nu erg overkomt als een complotdenker.
Kort uitgetypt hoe dit er aan toe gaat, wat de beurs betreft.
Die teams hebben vaak een handvol co's die non stop elkaar afwisselen om de beurs te controleren en met controleren bedoel ik letterlijk dat er gewoon 24/7 iemand is die naar dat scherm kijkt, op de beurs en non stop refreshed om zo als eerste die aanbiedingen er af te kunnen kopen.
Sterker nog elke minuut komt er een automatische donatie vanuit tw zelf op de beurs die door de teams met echt veel pp er af gekocht worden, direct.
Dit resulteert ook in die gouden handelaars award.
Spelers zoals mij, die pp farmen doen dit zelf, al dan niet in verschillende mate, ook in het begin. Want de beste strat om pp te farmen is om zelf eerst pp te investeren en daarna te gaan verkopen. de qoute van mij die je telkens aanhaalt, is dus ook in de fase dat je QID beschuldigde, totaal niet aan de orde. Dit is pas iets wat plaats vind na een paar dagen. Sterker nog, mijn ervaring is dat meestal maar een dag of 2 de beurs leeg is als je begint te sellen, daarna is er meestal gewoon een constante hoeveelheid gs in de beurs aanwezig.
Screenshot of kletsIk heb al wat privé berichten gekregen van wat spelers die blij zijn dat ik dit heb gepost.
Ja want een wereldstart is 100% gebasseerd op beurssnipenSkill difference aanhalen als het over zo veel mogelijk gs opkopen gaat, is wel echt een unieke vorm van zotheid
Dit topje kan wel een slotje op, het topaccount QID staat nu maar op een schamele rang 154, uiteindelijk een flopaccount.
Kunnen we nu zeiken over het volgende boostaccount?