Cheaten op TOPNIVEAU

Reactiescore
6
Wel grappig dat je klaagt over mensen die elkaar niet willen steunen, terwijl er in de TW Community zelfs een Discord bestaat voor mensen die nieuw zijn/beginnen... @Halvor de Skald iemand voor jou!

Als nieuwe speler heb je hier geen enkele kans. Momenteel sta ik op rang 61 in W105, dit zonder vlaggen, premium beurs, -20% bouwkosten, tijd halveren, scripts of meerdere spelers op 1 account, ...

Ik lees hier op het forum dat er mensen zijn die aan account boosting doen. Door verdediging te vragen aan PP-abusers in ruil voor het doorsluizen van GS via de pp-beurs.

Alleen maar door het aan te kaarten op de AF, krijg ik aanvallen binnen van "ouwe rotten" die zich beledigd voelen. En de discussie aan de kant schuiven met het argument "skill difference". In plaats om te kijken of er al dan niet 'zoals hier aangekaart op het AF' aan Account boosting wordt gedaan.

TW is gewoon een klein groepje op discord die ervoor zorgen dat nieuwe spelers zo snel mogelijk verdwijnen.

Reactiescore
1.276
Ik lees hier op het forum dat er mensen zijn die aan account boosting doen. Door verdediging te vragen aan PP-abusers in ruil voor het doorsluizen van GS via de pp-beurs.
"ik lees hier op het forum", alleen vanquisher heeft dat gezegd toch? :p

Alleen maar door het aan te kaarten op de AF, krijg ik aanvallen binnen van "ouwe rotten" die zich beledigd voelen. En de discussie aan de kant schuiven met het argument "skill difference". In plaats om te kijken of er al dan niet 'zoals hier aangekaart op het AF' aan Account boosting wordt gedaan.
Wie valt je aan? :O

TW is gewoon een klein groepje op discord die ervoor zorgen dat nieuwe spelers zo snel mogelijk verdwijnen.
Geen idee maar je komt over als een troll account, volgens mij helpt dat ook niet :p

Verder correct hoor, dat er maar een select groepje mensen echt goed samenspelen en die dikwijls in dezelfde stam terecht komen. Maar stel dat jij de keuze hebt tussen 2accounts in je stam nemen waarvan je weet dat ze er actief gaan zijn en ze niet gaan runnen, of de keuze tussen 2 nieuwe spelers een kans te geven waarvan je geen idee hebt of ze wel actief gaan blijven of niet gaan runnen?

Reactiescore
6
"ik lees hier op het forum", alleen vanquisher heeft dat gezegd toch? :p
"Inderdaad, ik merk op dat jij in wereld W105 extreem hoge punten hebt behaald. Dit lijkt alleen mogelijk te zijn door een aanzienlijke hoeveelheid GS te verkrijgen via de premium beurs, aangezien er een farmlimiet is. Zelf lees ik hier dat het niet te controleren is of spelers zich schuldig maken aan account boosting. Daarbij heeft al minstens één speler (Vanquisher) toegegeven dat hij dit doet, wat erop wijst dat er mogelijk meerdere spelers zijn die hieraan meewerken, waaronder de PP-abusers die met hem samenwerken.

Als nieuwe speler concludeer ik dat er aanwijzingen zijn dat sommigen aan account boosting doen en GS doorsluizen via de premium beurs, zonder dat dit gecontroleerd kan worden. Dit doet vermoeden dat veel spelers zich mogelijk met account boosting bezighouden. Daarom ga ik ervan uit dat spelers zoals jij, die uitzonderlijk veel punten hebben (wat alleen mogelijk lijkt met GS via de beurs) en zelfs op rang 1 staan, boven spelers die aan account boosting doen, mogelijk ook voordeel halen uit dergelijke methoden."

Reactiescore
6
Hier zit die alweer te liegen kijk maar

Bekijk bijlage 36085

Haha waar hou jij je toch mee bezig. Dit account is volledig nieuw sinds w103. Ik vermoed dat er vroeger een speler was die camus noemde en zoals daar staat "deze speler bestaat niet meer", daarom was de naam vrij.

Ik heb 10 jaar geleden wel een ander account gehad. En ik had samen een stam met de speler "Legende van het hoge Noorden". ;)

Reactiescore
541
Ik kan me echt niet voorstellen dat er twee mensen zijn die voor die kutnaam gingen dus deze vlieger gaat niet op!

De LEGENDE van het Noorden is een namchange van w92 dus geen tien jaar terug.

Reactiescore
6
Kijk Legende, val je toch door de mand
Ik heb nooit gezegd dat ik vroeger geen account had. Ik heb TW gespeeld in 2013-2015.

Dit is een nieuw account en ik ben een "nieuwe terugkerende" speler die nog eens kom kijken voor de nostalgie. Het is 10 jaar geleden dat ik dit spel speelde. Nog lang voor premium beurzen, events, bouwtijd halveren, vlaggen, ... is allemaal nieuw voor mij.

Ik had samen met Bas een stam in wereld 41.

Reactiescore
1.276
Reactiescore
50
Ik heb nooit gezegd dat ik vroeger geen account had. Ik heb TW gespeeld in 2013-2015.

Dit is een nieuw account en ik ben een "nieuwe terugkerende" speler die nog eens kom kijken voor de nostalgie. Het is 10 jaar geleden dat ik dit spel speelde. Nog lang voor premium beurzen, events, bouwtijd halveren, vlaggen, ... is allemaal nieuw voor mij.

Pp beurs kwam rond w27, kan t weten want dit is m'n eerste "echte" wereld ooit met pp haha

Reactiescore
1.217
Premium beurs is er maar van wereld 46 oid?
Systeem is deels aangepast eerst kon je gewoon vrij aanbiedingen maken voor pp
wat imo nog veel meer bs was toen kon je echt boosten door getimed heel goedkoop shit er op te gooien.
Nu noemt alleen Camus het boosten.

Reactiescore
541
Zou kunnen, maar onder welk account heb je dan met me gespeeld? De Legende van het Noorden bestaat pas van w92, daarvoor heette mijn account anders.

Ik heb je niet onthouden in ieder geval en w41 staat mij ook niet bij als een van mijn gloriewerelden.

Toch wel een succes wereld zie ik, 4000 punten gehaald!!!

Reactiescore
661
Volgende keer wil ik wel iemand boosten.
Uiteindelijk kunnen we de postjes van de moderators hier dan gebruiken tegen hen.
Excuses genoeg.

Bovenaan