Chatroom W8

DeletedUser62862

Guest
Bij deze wil ik deze ruimte gebruiken voor alle leden van Wereld 8.
Het is toch tot een einde gekomen waar waarschijnlijk spelers zijn die toch behoefte hebben om elkaar niet zomaar uit het oog te verliezen.

Na bijna 5 jaar Wereld 8 is hier toch wel een bepaalde vriendschap ontstaan.
Dus misschien met dit topic dat dit nog kan blijven bestaan :D
 

DeletedUser62862

Guest
Ja ja omdat jij de eerste bent krijg je een applaus :D
 

DeletedUser58227

Guest
De geschiedenis van w8 en een w8 meeting organiseren
 

DeletedUser20001

Guest
Als er nog w8 spelers zijn die nog wat willen betekenen op w1 dan hoor ik het wel.

Gr. Stijn
 

DeletedUser

Guest
Goudlokje heeft het overleefd. Wat een baas.:D Voor de rest heeft jammergenoeg niemand van het Lux/Divi. regime het einde mogen halen.

Nou gefeliciteerd VICA 2.0.
 

DeletedUser23482

Guest
Goudlokje heeft het overleefd. Wat een baas.:D Voor de rest heeft jammergenoeg niemand van het Lux/Divi. regime het einde mogen halen.

Nou gefeliciteerd VICA 2.0.

Ik denk dat de meest actieve spelers toch echt uit de COA -> TAoW pot kwamen. Alleen hanzimal is de echte hardcore VICA speler :)
 

DeletedUser

Guest
Ik denk dat de meest actieve spelers toch echt uit de COA -> TAoW pot kwamen. Alleen hanzimal is de echte hardcore VICA speler :)

Zoverre ik me kan herinneren had VICA gwoon zijn naam op een gegeven moment verandert naar TAoW. Dat dat na een grote recruit van COA was en daarna een hoop recruits van FOG afkwamen is weer wat anders.:p
 

DeletedUser23482

Guest
Zoverre ik me kan herinneren had VICA gwoon zijn naam op een gegeven moment verandert naar TAoW. Dat dat na een grote recruit van COA was en daarna een hoop recruits van FOG afkwamen is weer wat anders.:p

VICA was in oorlog met COA.

Ik was de grote recruit van COA naar VICA maar heb daarna na wat diplomatiek werk beide stammen samengevoegd, leiding overgenomen en de naam naar TAoW veranderd.

Ik kan me niet herrineren dat er extreem grote accounts van FOG overkwamen.

Na elke oorlog was de tactiek om 1 of 2 spelers van de stam te laten overleven en naar TAoW over te laten komen terwijl iederen nog genoeg edelruimte had.
 

DeletedUser62862

Guest
2014afa.jpg
 

DeletedUser21011

Guest
Ik wens mijn oud stamgenoten hele prettige feestdagen en een gelukkig nieuwjaar toe. En dat geldt eigenlijk voor alle spelers van w8
 
Bovenaan