[Profiel] *Chaos

DeletedUser77658

Guest
Hallo gabbertjes,

Ik probeer elke keer weer iets voor mezelf te maken maar ben nooit tevreden met het resultaat.
Bij deze zal ik het maar aan jullie vragen.

1. De tekst:
*Chaos
2. Kleurencombinatie(s)
Volledig vrij, leef je uit.
3. Thema:
Liefst wel iets dat binnen de naam past. Tenzij je zelf iets geweldig op oog hebt.Een gifje is ook niet mis aangezien ik er niet uit geraak hoe ik dat moet doen xp
Eventueel iemand die psychische wat aan haar hoofd heeft zoals het plaatje van infinite dat ik kochten.
4. Plaatje(s) om te gebruiken:
Zelf te kiezen.
5. Deadline:
/
6. Prijs/gift:
100 pp
7. Favoriet tot nu toe:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
t2d6NQN.png

Wow hier enorm blurrig, in PS totaal niet
RQuFZqJ.png
 

DeletedUser70854

Guest
Daar heb je zeker gelijk in, maar ik ga dit niet openlijk bevestigen want we zitten op een forum van het spel TW :oops:
 

DeletedUser77658

Guest
Jammer haha, dacht dat je het wel zou kennen :p
hier is een andere
uyw6yfy4ah9pm.png



Beste spel toch :D

Dit soort stocks zijn wss meer mijn smaak.( Mss dat andere met iets in de buurt mee te werk kunnen gaan). Deze neem ik mits dat de tekst beter zichtbaar is. Ik zal later nog beslissen wie ik 50pp geef en wie 100 ;)

Vergeet het sterretje niet in de naam ;)
 

DeletedUser78343

Guest
Dit soort stocks zijn wss meer mijn smaak.( Mss dat andere met iets in de buurt mee te werk kunnen gaan). Deze neem ik mits dat de tekst beter zichtbaar is. Ik zal later nog beslissen wie ik 50pp geef en wie 100 ;)

Vergeet het sterretje niet in de naam ;)
ohja oeps vergeten, zal straks nog eens wat sleutelen
 

DeletedUser78343

Guest
zvstlogxqqyd1.png

alles kan altijd aangepast worden (sterretje zet ik er nog op)
 

DeletedUser77658

Guest
Vond de vorige beter. Dit bevalt me niet echt met die sparkles roze en blauw. Ook de tekst mag gewoon clean zijn zoals ervoor alleen wat meer duidelijker. :)
 

DeletedUser78343

Guest
Is goed, mag naar .Revolution (vergeet het puntje niet)
 
Bovenaan