Chaos en stabbers

Reactiescore
399
Ik volg het drama niet zo, maar waarom wordt de hele stam POG beschuldigt van stabben, als dit alleen tussen Champ en vegterlo heeft gespeeld?

Ja dat is vaak wel het geval als de stam het goedkeurt inderdaad.
En al helemaal als ze het ook nog willen ontkennen ook.
 
Reactiescore
2
Ja dat is vaak wel het geval als de stam het goedkeurt inderdaad.
En al helemaal als ze het ook nog willen ontkennen ook.

Tuurlijk is champ flink aan de tand gevoelt door POG. Echter zijn wij overtuigd dat het echt puur toeval was.

Als er nou echt onomstotelijk bewijs was, stonden wij wss voorop om het te veroordelen.

Dat het bewijs bij champ niet duidelijk is klopt ook maar is wel heel toevallig als je ex stamgenoot je 2 uur nadat hij leaved je aanvalt en champ daar vlak achter een clear zet...

Maar om zonder waterdicht bewijs een stamgenoot direct af te gaan vallen valt ook te interpreteren als stab van heel POG, dan heb je ook de poppen aan het dansen.
 
Reactiescore
7
hahaha wat een topik, ben zelfs gestopt met lezen op pagina 2 :p maar om terug te kommen op MB's alle groten stammen hebben mbs, pog jullie gebruiken ze zelfs voor recaps niet dat die mbs daar erg goed in zijn hoor :p. En er word een stab ontkent op p1 door pog, als dit de V.I. stab is moet je voorzichtig zijn hier is meer bewijs van dan je kunt weerleggen ;) waarmee ik niet heel pog wil afschrijven als stabers!!!
 
Reactiescore
449
Reactiescore
344
hahaha wat een topik, ben zelfs gestopt met lezen op pagina 2 :p maar om terug te kommen op MB's alle groten stammen hebben mbs, pog jullie gebruiken ze zelfs voor recaps niet dat die mbs daar erg goed in zijn hoor :p. En er word een stab ontkent op p1 door pog, als dit de V.I. stab is moet je voorzichtig zijn hier is meer bewijs van dan je kunt weerleggen ;) waarmee ik niet heel pog wil afschrijven als stabers!!!
Heerlijk dat er ook maar 2 pagina’s zijn die inhoudelijk waren
 
Reactiescore
27
De enige die voor lul staat ben jij, wat een dramatische kwaliteit spotprent. @Istari leer deze jongen eens hoe t moet??
nou ik hoef geen mensen om hulp te vragen terwijl ik ergens commands op geef als je denkt dat je het zo goed kan had je er zelf wel een gemaakt.
dus ga weer lekker je hoek in en hou gewoon je mond
 
Reactiescore
449
nou ik hoef geen mensen om hulp te vragen terwijl ik ergens commands op geef als je denkt dat je het zo goed kan had je er zelf wel een gemaakt.
dus ga weer lekker je hoek in en hou gewoon je mond
Awh knulletje toch, niet zo spitsig meteen anders moet ik je straks nog troosten met je speen
 
Reactiescore
27
Laat het maar zien ingame kijken wie er met zijn speentje gaat liggen
 
Reactiescore
449
Bovenaan