Chaos en stabbers

Reactiescore
0
Dus dit vond ik wel erg verbazend. Dat Chaos een leger van MB's heeft, had ik al door. Maar is het niet vreemd dat wij beschuldig worden van iets waar ik zelf nu slachtoffer van ben?

Het betreft voornamelijk de spelers Heer Laurens en Basstripper (de echte stabber), beiden van stam TGM, die samenwerken met Chaos.

Even wat context:
Ik had een barbarendorp gepakt die naast Basstripper aangrenste. Bas heeft vervolgens edel gestuurd voor een cap. Ik had em bericht en na enige uitwisseling hadden we afgesproken dat hij mijn MB zou worden, in ruil dat ik zijn steden niet cap en hij dat dorp met rust laat. Vervolgens heeft Basstripper zelfs een suggestie gedaan om een stad van Dream (MB stam van Chaos) te pakken.

De dagen die volgde heeft Heer Laurens mij opeens edels gestuurd naar die nieuwe dorp van me. Ik wist meteen dat Heer Laurens samenwerkte met Chaos want Chaos had ook meerdere edels gestuurd op mijn andere dorpen allemaal op zelfde moment.

Vervolgens had ik Heer Laurens bericht, welliswaar was ik een beetje geirriteerd dat er weeeer een slaafje bij is gekomen bij Chaos maar prima, zal wel. Echter had ik Laurens wel geconfronteerd met het feit dat hun stam vanaf het begin anti-chaos waren maar hij liet mij weten dat hij vanaf het begin al met Chaos samenwerkte, wat behoorlijk shady is want zijn stam werd aangevallen in het verleden door Chaos en TGM had zelfs dorp van Chaos gepakt.

Vervolgens had ik Basstripper bericht met het feit dat Heer Laurens voor Chaos werkte. Basstripper gaf aan dat hij daar niks van af wist en deelde zelfs een recentelijk rapport van dat Chaos een stamgenoot van TGM had aangevallen.

Vervolgens hadden Basstripper en ik een simpel plannetje opgesteld om wat steden van SMS te pakken (dus niet zijn eerdere suggestie om Dream aan te vallen).

Paar dagen later (vandaag) stuurt Bas mij opeens edels op het dorp waarvan we hadden afgesproken die met rust te laten. Bericht ik hem en geeft hij toe dat hij me stabt. Met het excuus dat hij geen keus had want volgens Basstripper had Chaos hem bedreigt hem af te maken in het spel als hij niet meewerkt.

Basstripper heeft mij gestabt, Heer Laurens heeft zijn stam indirect gestabt en Chaos werkt met deze twee stabbers.

Ik heb van de correspondentie van beiden screenshots en van de afspraak met Basstripper.

Nu ben ik wel nieuwsgierig wat Chaos hierop te zeggen heeft en wat de community hiervan vind.

P.S.
De edels van Basstripper hebben het dorp niet kunnen cappen maar hij is wel mijn dorp kapot katapulten.
 

DeletedUser69389

Guest
Dus dit vond ik wel erg verbazend. Dat Chaos een leger van MB's heeft, had ik al door. Maar is het niet vreemd dat wij beschuldig worden van iets waar ik zelf nu slachtoffer van ben?

Het betreft voornamelijk de spelers Heer Laurens en Basstripper (de echte stabber), beiden van stam TGM, die samenwerken met Chaos.

Even wat context:
Ik had een barbarendorp gepakt die naast Basstripper aangrenste. Bas heeft vervolgens edel gestuurd voor een cap. Ik had em bericht en na enige uitwisseling hadden we afgesproken dat hij mijn MB zou worden, in ruil dat ik zijn steden niet cap en hij dat dorp met rust laat. Vervolgens heeft Basstripper zelfs een suggestie gedaan om een stad van Dream (MB stam van Chaos) te pakken.

De dagen die volgde heeft Heer Laurens mij opeens edels gestuurd naar die nieuwe dorp van me. Ik wist meteen dat Heer Laurens samenwerkte met Chaos want Chaos had ook meerdere edels gestuurd op mijn andere dorpen allemaal op zelfde moment.

Vervolgens had ik Heer Laurens bericht, welliswaar was ik een beetje geirriteerd dat er weeeer een slaafje bij is gekomen bij Chaos maar prima, zal wel. Echter had ik Laurens wel geconfronteerd met het feit dat hun stam vanaf het begin anti-chaos waren maar hij liet mij weten dat hij vanaf het begin al met Chaos samenwerkte, wat behoorlijk shady is want zijn stam werd aangevallen in het verleden door Chaos en TGM had zelfs dorp van Chaos gepakt.

Vervolgens had ik Basstripper bericht met het feit dat Heer Laurens voor Chaos werkte. Basstripper gaf aan dat hij daar niks van af wist en deelde zelfs een recentelijk rapport van dat Chaos een stamgenoot van TGM had aangevallen.

Vervolgens hadden Basstripper en ik een simpel plannetje opgesteld om wat steden van SMS te pakken (dus niet zijn eerdere suggestie om Dream aan te vallen).

Paar dagen later (vandaag) stuurt Bas mij opeens edels op het dorp waarvan we hadden afgesproken die met rust te laten. Bericht ik hem en geeft hij toe dat hij me stabt. Met het excuus dat hij geen keus had want volgens Basstripper had Chaos hem bedreigt hem af te maken in het spel als hij niet meewerkt.

Basstripper heeft mij gestabt, Heer Laurens heeft zijn stam indirect gestabt en Chaos werkt met deze twee stabbers.

Ik heb van de correspondentie van beiden screenshots en van de afspraak met Basstripper.

Nu ben ik wel nieuwsgierig wat Chaos hierop te zeggen heeft en wat de community hiervan vind.

P.S.
De edels van Basstripper hebben het dorp niet kunnen cappen maar hij is wel mijn dorp kapot katapulten.
Je hebt wel erg veel bewijslast geplaatst. Dat maakt het verhaal er geloofwaardiger op.
 

DeletedUser69389

Guest
Ik kan nog screenshots leveren van de berichten, zelfs het rapport dat mij doorgestuurd is door Basstripper.
Maakt het er wel beter op. Vooral omdat het ergens vermakelijk is na jullie reacties hier. Je zei zelf laatst dit:

Door butthurt te doen op forum erover is het salty. Is mischien shady maar is niet tegen de regels. Er zijn spionnen, backstabbers, sportieve, onsportieve, PP players en Vanilla players. Hoort bij het spel toch? Of zie ik dat verkeerd? Vertrouwen bouw je op, je kan er niet zomaar van uit gaan... is het een shady move? Vast wel. Maar is het zodanig buitengewoon in dit spel dat hiervoor een heel forum topic moet komen en mensen elkaar dingen verwijten? Vind ik compleet overbodig. In andere spellen heb je precies hetzelfde. Zoals bij Eve Online, iemand had zn clan verraden en helemaal uitgekleed. Is gewoon deel van het spel en onvermijdbaar in een Online spel....

Je kan beter zeggen "hey die speler is een verrader" zodat andere spelers kunnen oppassen. Maar om vijandig en salty erover te doen op AF, meh... leuk voor bij de popcorn I guess?
Nu ga je een beetje wenen nu het jezelf treft. Dat noem ik best opmerkelijk. Achja vermoedelijk ben je gewoon salty, omdat een kleine speler wordt weggespeeld door een grotere stam en je voelt je nu vermoedelijk machteloos en hebt een gevoel van oneerlijkheid. Wees sportief en accepteer gewoon dat Chaos simpelweg beter was op dit moment.

Volgens mij zijn ze gewoon salty. Kleine stam die weggespeelt wordt door een veel grotere stam. Ze voelen zich wellicht machteloos en/of het gevoel van oneerlijkheid welke ze nu uiten met woede of schuld geven aan anderen in plaats van sportief te zijn en accepteren dat er spelers/stammen zijn die gewoon simpel weg beter waren op dat moment. Dorpen verliezen is vervelend, snap ik, maar sportief gedrag gaat wel een heel eind ivp beetje vingers wijzen en salty zijn.
 
Reactiescore
271
Poggers die andere beschuldigt van een groot mb leger hebben is al komisch.
En dan kom je met stabs aan.

Wees maar blij dat er nog geen kata wave is geland met al die achterbakse praktijken van jullie
 
Reactiescore
0
"Achja vermoedelijk ben je gewoon salty, omdat een kleine speler wordt weggespeeld door een grotere stam en je voelt je nu vermoedelijk machteloos en hebt een gevoel van oneerlijkheid" - Hoezo voel ik me machteloos? En over welk kleine speler heb je het nu over?

Even voor de duidelijkheid, ik heb never gezegd dat stabben goed is. Ben er zeer op tegen. De mensen die mij kennen op deze wereld weten dat ik erg netjes speel, geen stabs, geen shady praktijken, diplomatiek.
Stabben is een grote deal voor de TW community en ook voor mij. Daarom deel ik dit. Ik heb concrete bewijzen. Ik vraag niet om sympatiek, maar ik deel gewoon met de community zodat we een fijne toxic vrije spel ervaring kunnen hebben met zijn allen.

Ik vind wel dat je nu erg oordelend bent over iets wat ik gezegd heb dat verkeerd begrepen is, en weinig input levert over wat deze topic over gaat. De "ja maar hij" mentaliteit is niet bevoordelijk voor een fijne TW ervaring.

Ik heb heel lang geleden TW gespeeld daarna lang gestopt. Dit is mijn eerste wereld in hele lange tijd. Zit hier met een aantal vrienden, gewoon beetje lol hebben. Zelf heb ik niemand wat misdaan en ben helemaal voor fairplay.

Dat ik nu gestabt ben, kan ik niks aan veranderen. Moet er maar het beste van maken. Maar ik dacht dat de TW community wel geintresseerd was in wat er gebeurd in de wereld, gezien men al zo snel een oordel kan hebben over een ander.

Stabben is een no-go, voor het geval ik nog steeds niet duidelijk ben geweest en mijn stam is ook 100% tegen stabben.

Daarnaast vroeg ik alleen over jullie opinie wat er gebeurd is vandaag. Waarom opeens van topic veranderen over iets wat ik gezegd heb wat ik al aangaf verkeerd begrepen is en ik het niet bedoelde om zo over te komen.

P.S.

Hier de screenshot
 

Bijlagen

  • Screenshot_20210615-125756_Tribal wars.jpg
    Screenshot_20210615-125756_Tribal wars.jpg
    968,8 KB · Weergaven: 44
  • Screenshot_20210615-125938_Tribal wars.jpg
    Screenshot_20210615-125938_Tribal wars.jpg
    792,2 KB · Weergaven: 45
  • Screenshot_20210615-125445_Tribal wars.jpg
    Screenshot_20210615-125445_Tribal wars.jpg
    555,9 KB · Weergaven: 39
Reactiescore
0
Poggers die andere beschuldigt van een groot mb leger hebben is al komisch.
En dan kom je met stabs aan.

Wees maar blij dat er nog geen kata wave is geland met al die achterbakse praktijken van jullie

Van jullie? Je moet even specifieker zijn. Is makkelijk om gewoon in het wild wat te roepen. Laat maar bewijs zien van "jullie".
 
Reactiescore
399
Dus dit vond ik wel erg verbazend. Dat Chaos een leger van MB's heeft, had ik al door. Maar is het niet vreemd dat wij beschuldig worden van iets waar ik zelf nu slachtoffer van ben?

Het betreft voornamelijk de spelers Heer Laurens en Basstripper (de echte stabber), beiden van stam TGM, die samenwerken met Chaos.

Even wat context:
Ik had een barbarendorp gepakt die naast Basstripper aangrenste. Bas heeft vervolgens edel gestuurd voor een cap. Ik had em bericht en na enige uitwisseling hadden we afgesproken dat hij mijn MB zou worden, in ruil dat ik zijn steden niet cap en hij dat dorp met rust laat. Vervolgens heeft Basstripper zelfs een suggestie gedaan om een stad van Dream (MB stam van Chaos) te pakken.

De dagen die volgde heeft Heer Laurens mij opeens edels gestuurd naar die nieuwe dorp van me. Ik wist meteen dat Heer Laurens samenwerkte met Chaos want Chaos had ook meerdere edels gestuurd op mijn andere dorpen allemaal op zelfde moment.

Vervolgens had ik Heer Laurens bericht, welliswaar was ik een beetje geirriteerd dat er weeeer een slaafje bij is gekomen bij Chaos maar prima, zal wel. Echter had ik Laurens wel geconfronteerd met het feit dat hun stam vanaf het begin anti-chaos waren maar hij liet mij weten dat hij vanaf het begin al met Chaos samenwerkte, wat behoorlijk shady is want zijn stam werd aangevallen in het verleden door Chaos en TGM had zelfs dorp van Chaos gepakt.

Vervolgens had ik Basstripper bericht met het feit dat Heer Laurens voor Chaos werkte. Basstripper gaf aan dat hij daar niks van af wist en deelde zelfs een recentelijk rapport van dat Chaos een stamgenoot van TGM had aangevallen.

Vervolgens hadden Basstripper en ik een simpel plannetje opgesteld om wat steden van SMS te pakken (dus niet zijn eerdere suggestie om Dream aan te vallen).

Paar dagen later (vandaag) stuurt Bas mij opeens edels op het dorp waarvan we hadden afgesproken die met rust te laten. Bericht ik hem en geeft hij toe dat hij me stabt. Met het excuus dat hij geen keus had want volgens Basstripper had Chaos hem bedreigt hem af te maken in het spel als hij niet meewerkt.

Basstripper heeft mij gestabt, Heer Laurens heeft zijn stam indirect gestabt en Chaos werkt met deze twee stabbers.

Ik heb van de correspondentie van beiden screenshots en van de afspraak met Basstripper.

Nu ben ik wel nieuwsgierig wat Chaos hierop te zeggen heeft en wat de community hiervan vind.

P.S.
De edels van Basstripper hebben het dorp niet kunnen cappen maar hij is wel mijn dorp kapot katapulten.

Sterk verhaal als wij de stabbers niet zijn maar hun.

Ook sterk dat wij veel slaafjes hebben maar alles wat om supergirl heen ligt hem constant recapt op commando van bertha.

Wij hebben bij wurm ook al een tijdje een gesrpek met bass en hebben hem nooit gehoord over dat hij jullie MB was.
Sterker nog hij zei dat wij zen dorpen konden pakken na dat jullie zijn stamgenoot en hem gingen aanvallen.....
 
Reactiescore
399
Daarnaast vind ik het best grappig dat jullie nu van ons reactie vragen maar jullie zelf nooit een goeie en duidelijk reactie hebben gegeven over de beschuldigingen tegen Champ.

Dus hoe durven jullie ons nu uberhaupt zo weg te zetten...

Snap het wel hoor zou ik ook doen als de deff op begint te raken en er fouten beginnen gemaakt te worden.
 
Reactiescore
0
Daarnaast vind ik het best grappig dat jullie nu van ons reactie vragen maar jullie zelf nooit een goeie en duidelijk reactie hebben gegeven over de beschuldigingen tegen Champ.

Dus hoe durven jullie ons nu uberhaupt zo weg te zetten...

Snap het wel hoor zou ik ook doen als de deff op begint te raken en er fouten beginnen gemaakt te worden.

Ik zal je zeggen, ik van jullie ook geen concreet reactie gezien dat jullie het gedrag van Bas afkeuren. Dus indirect keur je het goed? Lex silencio positivo hou ik maar aan dan bij jou.

Ik vind ook best "grappig" hoe je zelf zegt dat wij geen duidelijke reactie hebben gegeven, terwijl we meerderen malen ontkent hebben. Daarnaast was er ook geen concreet bewijs zoals ik dus net nog heb gegeven.

Daarnaast wat heb ik ermee te maken? Deze topic gaat over hoe Chaos samenwerkt met stabbers, niet over ons. In plaats van dat je me bedankt dat ik ze expose met onontkennelijk bewijs dat ze super shady bezig zijn en dat jullie daar (hopelijk) niet mee geassocieerd willen worden, ga je nu vinger wijzen?

Ik heb net aangegeven dat ik een fairplay en toxic vrije TW ervaring wil maar van meeste reacties hier gaat het alleen maar over emotionele vingers wijzen... heel jammer weer hoor...
 
Reactiescore
399
Ik zal je zeggen, ik van jullie ook geen concreet reactie gezien dat jullie het gedrag van Bas afkeuren. Dus indirect keur je het goed? Lex silencio positivo hou ik maar aan dan bij jou.

Ik vind ook best "grappig" hoe je zelf zegt dat wij geen duidelijke reactie hebben gegeven, terwijl we meerderen malen ontkent hebben. Daarnaast was er ook geen concreet bewijs zoals ik dus net nog heb gegeven.

Daarnaast wat heb ik ermee te maken? Deze topic gaat over hoe Chaos samenwerkt met stabbers, niet over ons. In plaats van dat je me bedankt dat ik ze expose met onontkennelijk bewijs dat ze super shady bezig zijn en dat jullie daar (hopelijk) niet mee geassocieerd willen worden, ga je nu vinger wijzen?

Ik heb net aangegeven dat ik een fairplay en toxic vrije TW ervaring wil maar van meeste reacties hier gaat het alleen maar over emotionele vingers wijzen... heel jammer weer hoor...

Screenshot_20210615-144652_Chrome.jpg

Als het jou mb is waarom vraagt hij ons dan om de dorpen van hem en melmo te pakken omdat bough en wss ook jij hem aanvalt...
 
Reactiescore
26
Dus dit vond ik wel erg verbazend. Dat Chaos een leger van MB's heeft, had ik al door. Maar is het niet vreemd dat wij beschuldig worden van iets waar ik zelf nu slachtoffer van ben?

Het betreft voornamelijk de spelers Heer Laurens en Basstripper (de echte stabber), beiden van stam TGM, die samenwerken met Chaos.

Even wat context:
Ik had een barbarendorp gepakt die naast Basstripper aangrenste. Bas heeft vervolgens edel gestuurd voor een cap. Ik had em bericht en na enige uitwisseling hadden we afgesproken dat hij mijn MB zou worden, in ruil dat ik zijn steden niet cap en hij dat dorp met rust laat. Vervolgens heeft Basstripper zelfs een suggestie gedaan om een stad van Dream (MB stam van Chaos) te pakken.

De dagen die volgde heeft Heer Laurens mij opeens edels gestuurd naar die nieuwe dorp van me. Ik wist meteen dat Heer Laurens samenwerkte met Chaos want Chaos had ook meerdere edels gestuurd op mijn andere dorpen allemaal op zelfde moment.

Vervolgens had ik Heer Laurens bericht, welliswaar was ik een beetje geirriteerd dat er weeeer een slaafje bij is gekomen bij Chaos maar prima, zal wel. Echter had ik Laurens wel geconfronteerd met het feit dat hun stam vanaf het begin anti-chaos waren maar hij liet mij weten dat hij vanaf het begin al met Chaos samenwerkte, wat behoorlijk shady is want zijn stam werd aangevallen in het verleden door Chaos en TGM had zelfs dorp van Chaos gepakt.

Vervolgens had ik Basstripper bericht met het feit dat Heer Laurens voor Chaos werkte. Basstripper gaf aan dat hij daar niks van af wist en deelde zelfs een recentelijk rapport van dat Chaos een stamgenoot van TGM had aangevallen.

Vervolgens hadden Basstripper en ik een simpel plannetje opgesteld om wat steden van SMS te pakken (dus niet zijn eerdere suggestie om Dream aan te vallen).

Paar dagen later (vandaag) stuurt Bas mij opeens edels op het dorp waarvan we hadden afgesproken die met rust te laten. Bericht ik hem en geeft hij toe dat hij me stabt. Met het excuus dat hij geen keus had want volgens Basstripper had Chaos hem bedreigt hem af te maken in het spel als hij niet meewerkt.

Basstripper heeft mij gestabt, Heer Laurens heeft zijn stam indirect gestabt en Chaos werkt met deze twee stabbers.

Ik heb van de correspondentie van beiden screenshots en van de afspraak met Basstripper.

Nu ben ik wel nieuwsgierig wat Chaos hierop te zeggen heeft en wat de community hiervan vind.

P.S.
De edels van Basstripper hebben het dorp niet kunnen cappen maar hij is wel mijn dorp kapot katapulten.
Doen we niks mee
 
Reactiescore
0
Bekijk bijlage 29315

Als het jou mb is waarom vraagt hij ons dan om de dorpen van hem en melmo te pakken omdat bough en wss ook jij hem aanvalt...

Je laat wel heeeel toevallig de datums weg he ;) waarom moet je zo shady doen? Laat beter het complete plaatje zien dan? Want dan zie je dat hij mn MB is geworden NA wij zijn dorpen hebben gepakt en dat kan je ook zien in de screenshots die ik heb gegeven van het gesprek. Daar zie je datums.
Ik heb alleen die barbarendorp recapt omdat het deel van de deal die we gesloten hebben.

Dus waarom kom je nu de werkelijkheid verstoren? Beetje andere op verkeerde been zetten en weer ons als boeman branden. Zegt meer over jou zou ik zeggen.
 
Reactiescore
399
Ook best leuk dat je zegt dat je van ons nog geen reactie hebt gehad terwijl dit topic anderhalf uur open is

Dat het bewijs bij champ niet duidelijk is klopt ook maar is wel heel toevallig als je ex stamgenoot je 2 uur nadat hij leaved je aanvalt en champ daar vlak achter een clear zet...
 
Reactiescore
26
Je laat wel heeeel toevallig de datums weg he ;) waarom moet je zo shady doen? Laat beter het complete plaatje zien dan? Want dan zie je dat hij mn MB is geworden NA wij zijn dorpen hebben gepakt en dat kan je ook zien in de screenshots die ik heb gegeven van het gesprek. Daar zie je datums.
Ik heb alleen die barbarendorp recapt omdat het deel van de deal die we gesloten hebben.

Dus waarom kom je nu de werkelijkheid verstoren? Beetje andere op verkeerde been zetten en weer ons als boeman branden. Zegt meer over jou zou ik zeggen.
Als er een stam is die hier geen topic voor hoeft te openen dan is het Poggers wel.
 
Reactiescore
634
5dc6ge.gif
 
Reactiescore
399
Je laat wel heeeel toevallig de datums weg he ;) waarom moet je zo shady doen? Laat beter het complete plaatje zien dan? Want dan zie je dat hij mn MB is geworden NA wij zijn dorpen hebben gepakt en dat kan je ook zien in de screenshots die ik heb gegeven van het gesprek. Daar zie je datums.
Ik heb alleen die barbarendorp recapt omdat het deel van de deal die we gesloten hebben.

Dus waarom kom je nu de werkelijkheid verstoren? Beetje andere op verkeerde been zetten en weer ons als boeman branden. Zegt meer over jou zou ik zeggen.
Screenshot_20210615-145458_Chrome.jpg

Je wilt de datums hier heb je ze
Zegt vrij weinig vind ik
Wij krijgen bericht dat jullie hem en zijn maat melmo (eigenlijk zen hele stam) aanvallen en hij vraagt ons om zen dorp(en) te pakken.
 
Reactiescore
2
Dat het bewijs bij champ niet duidelijk is klopt ook maar is wel heel toevallig als je ex stamgenoot je 2 uur nadat hij leaved je aanvalt en champ daar vlak achter een clear zet...

Onduidelijk bewijs en toeval is blijkbaar al ruim voldoende voor de huidige TW community op het AF om een acc plus bijbehorende stam te veroordelen....
 
Bovenaan