CF of niet, AF decides

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.133
Als dat een clusterfuck is ben ik Sinterklaas.

Alsof het overigens gangbaar is om met elke stam in de beginfase afspraken te gaan maken over CF's? Ik weet niet wie jou heeft opgeleid, maar die heeft je serieus veel blazen wijsgemaakt.

Hallo Sinterklaas, ik ben noah
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.133
maargoed, ik ga die tekst niet lezen

IIG, als ik het zo moet zien dat blauw 1 speler is en geel de CF is, dan vind ik dat zeker een CF ja.
 
Reactiescore
676
Om eerlijk te zijn denk ik dat je openingspost voor de meeste mensen wat onduidelijk is omdat je weinig gebruik maakt van alinea's etc. Om het kort samen te vatten zijn (volgens mij) omtrent CF's de volgende dingen gangbaar op classics:
  1. CF's zijn pas cf's vanaf dat mensen of stammen heldere clusters hebben. Dit is vaak voorbij de start wanneer de meeste mensen 10x het aantal dorpen hebben van waarmee ze gestart zijn (denk ik ongeveer?)
  2. CF-afspraken worden meestal gemaakt als de grotere oorlogen uitbreken op de wereld, dit zal zijn als er vaak nog 2, 3 of 4 stammen over zijn die veel groter zijn dan de andere stammen.
  3. Wanneer een dorp tussen 2 spelers in ligt is het vaak fair game. Is vaak ook te zien aan de politieke kaart van beide kanten denk ik.

Ik snap dat het misschien wat omslachtig geschreven is haha. Ik heb zelf geen enkel probleem met lange teksten lezen en heb mijn best gedaan om er een duidelijke verloop en argumentatiestructuur in toe te passen. Waar de onduidelijkheid bij mij grotendeels vandaan komt is dat ik het lastig vind dat iedere wereld/speler andere momenten of groottes lijkt te hanteren wanneer een cluster gezien moet worden als cluster. Hieruit maak ik op dat dit early game geen ding is. Bedankt voor het wat meer inhoudelijke antwoord, dat is uiteindelijk waar ik ook om vroeg ipv dat ik probeerde mijn argumentatie voor een CF te maken.
 
Reactiescore
676
maargoed, ik ga die tekst niet lezen

IIG, als ik het zo moet zien dat blauw 1 speler is en geel de CF is, dan vind ik dat zeker een CF ja.

Nee het is het cluster van mijn stam. De verwarring zat er voor mij in dat het kennelijk vaak in een latere fase wel wordt gezien als CF als het, zoals jij aangeeft 1 speler betreft, maar dat dit early game niet het geval is.
 
Reactiescore
3.536
Hey you, speel je hier of ben je bang dat Howlin je laat bannen?

Nog nooit bang geweest voor iets op TW, hoop dat dit voor iedereen het geval is. Ban kwam toen goed uit, zaten toch in verloren positie betreft de stam waarin ik in zat. Vooral een verloren kans voor andere om die Jannes eens op zen bek te geven, bedank Fred er maar voor Larsje! Verder kan ik veel van Howlin hebben dus hij mag me gerust bannen als hij daar gelukkiger door zou worden,...
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.133
Nee het is het cluster van mijn stam. De verwarring zat er voor mij in dat het kennelijk vaak in een latere fase wel wordt gezien als CF als het, zoals jij aangeeft 1 speler betreft, maar dat dit early game niet het geval is.

Tsja als het een stam is met allemaal spelers met 1 of 2 dorpjes zou ik idd als aanvallende stam daar ook niet al te veel rekening mee houden inderdaad.
 
Reactiescore
973
Nog nooit bang geweest voor iets op TW, hoop dat dit voor iedereen het geval is. Ban kwam toen goed uit, zaten toch in verloren positie betreft de stam waarin ik in zat. Vooral een verloren kans voor andere om die Jannes eens op zen bek te geven, bedank Fred er maar voor Larsje! Verder kan ik veel van Howlin hebben dus hij mag me gerust bannen als hij daar gelukkiger door zou worden,...

Had graag aan je gefront hoor ^^
 

DeletedUser84257

Guest
Dikke CF.
Fuckers van Immortal... Proficiat met de intern winst.
 
Reactiescore
973
Teveel frisdrank op bij de MacDonald's?
 
Bovenaan