CF 2.0

Reactiescore
1.365
Dan gaat er toch ergens iets fout :redface:
Als je mb te laag moraal krijgt doet of wel de mh of wel de mb zijn werk niet goed.
Niet zo stoer doen jij. Dat bestaat serieus xD
 
Reactiescore
300
Jij speelt in functie van leon en hij is jou mb, met andere woorden hoort hij ook gewoon bij talent. Hoe je het draait of keert.

Trouwens een mb met een mb? Het moet niet gekker worden. Dit toont gewoon aan dat talent hun mbs niet onder controle hebben (wat we ook al hadden gemerkt met de mbs van woestepony).

Mwah goeie poging tot wat P&P maar je concludeert iets dat geen hout trekt. In Flex zijn geval waren 95% van zijn MB's maatjes. Dan is het ineens anders als je een MB die je niet kent in de schoot geworpen krijgt die niet in je originele plan hoort en die probeert mee te krijgen vanwege een fusie. Vooral als vervolgens blijkt dat hij amper of niet mee wil met wat je voor ogen hebt. Vind dat dit niet perse op het conto van Flex valt.

Ik ben het vervolgens ook niet eens met je stelling dat hij dan dus bij Talent hoort. Je kijkt bij een fusie altijd naar medestanders van je fusiepartner als MB's/DU's maar soms zijn er gewoon mensen die niks willen of de kont tegen de krib gooien. En als ik Vampi mag geloven zijn er hierin genoeg keuzes geboden zodat hij met ons mee kon komen. Dat hij dat vervolgens niet wil is natuurlijk zijn goed recht, zo ook het gelijk lopen naar Cult om daar zijn dorpen af te geven, maar dat zegt meer over hem dan over ons als stam en onze 'controle over MB's' vind ik.

Dat staat los van de hele discussie imo over het 'stelen' van een MB (overigens was het meer internen dan stelen maar dat terzijde). Ondanks dat hij dus blijkbaar niet mee wilde is het een vrij vervelende conclusie dat hij besluit om zijn dorpen af te geven aan je directe tegenstander, dan mag hij niet officieel een MB voor onze stam geweest zijn maar snap ik de frustratie wel als je moeite gedaan hebt om hem mee te nemen in het proces en hij vervolgens zorgt voor close range dorpen tegen je cluster aan.

Ik ga maar verder niet in op je stelling waar je ons als hele stam over een kam scheert als het gaat over het niet onder controle hebben van MB's.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
bende wijven
 
Reactiescore
487
Mwah goeie poging tot wat P&P maar je concludeert iets dat geen hout trekt. In Flex zijn geval waren 95% van zijn MB's maatjes. Dan is het ineens anders als je een MB die je niet kent in de schoot geworpen krijgt die niet in je originele plan hoort en die probeert mee te krijgen vanwege een fusie. Vooral als vervolgens blijkt dat hij amper of niet mee wil met wat je voor ogen hebt. Vind dat dit niet perse op het conto van Flex valt.

Ik ben het vervolgens ook niet eens met je stelling dat hij dan dus bij Talent hoort. Je kijkt bij een fusie altijd naar medestanders van je fusiepartner als MB's/DU's maar soms zijn er gewoon mensen die niks willen of de kont tegen de krib gooien. En als ik Vampi mag geloven zijn er hierin genoeg keuzes geboden zodat hij met ons mee kon komen. Dat hij dat vervolgens niet wil is natuurlijk zijn goed recht, zo ook het gelijk lopen naar Cult om daar zijn dorpen af te geven, maar dat zegt meer over hem dan over ons als stam en onze 'controle over MB's' vind ik.

Dat staat los van de hele discussie imo over het 'stelen' van een MB (overigens was het meer internen dan stelen maar dat terzijde). Ondanks dat hij dus blijkbaar niet mee wilde is het een vrij vervelende conclusie dat hij besluit om zijn dorpen af te geven aan je directe tegenstander, dan mag hij niet officieel een MB voor onze stam geweest zijn maar snap ik de frustratie wel als je moeite gedaan hebt om hem mee te nemen in het proces en hij vervolgens zorgt voor close range dorpen tegen je cluster aan.

Ik ga maar verder niet in op je stelling waar je ons als hele stam over een kam scheert als het gaat over het niet onder controle hebben van MB's.
Wat een hoop tekst joh...
Als zoon speler niet mee wil werken terwijl jij aan het fuseren bent dan ontsla je hem toch? Anders blijft hij gewoon jou verantwoordelijkheid... En dan terug komend dat volgens UBM het wel een mb van Leon was en dan volgens flex ineens niet.

Tja op zo een grote wereld als toen was het idd zo dat de directe MB's van ZO een slecht moraal hadden en dan kon ik lekker inspringen als MB voor de MB's. Zoiets ga je inderdaad tegenwoordig niet meer zien, hoewel het voor 1 dorpsrimspelers nog steeds een oplossing is.
Je doet net alsof die wereld gigantisch groot was... Jezus. En fijn voor je dat je de mb van de mb van de buurvrouw mocht spelen maar dan gaat er ergens gewoon iets fout. Dan moet de mh maar mbs aannemen die elk op een andere grote spelen etc want als mbs zelfstandig mbs gaan aannemen dan loopt het in de soep dat zie je nu wel weer.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Maar langs de andere kant, mrfrank-is-cool heeft wel eerder deze wereld mensen liggen backstabben zoals zijn eerste stam (tja.) dus was ergens wel te verwachten dat hij ooit nog eens zou backstabben wanneer het hem "goed" uitkwam.

Misschien moeten jullie dit soort spelers niet als mb nemen
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Volgens mij word er hier toch echt door een co speler bevestigd dat het een MB speler is ofniet?
Ben wat laat, maar moet toch even zeggen dat dit gebeurd is na ik al gequit was op leone. De mb was van na mijn tijd al, heb t enkel te horen gekregen van andere.
 
Bovenaan