Catastrofale beslissing

Reactiescore
110
Hallo .n0t0ri0us,

We hebben eerder dit jaar contact met je opgenomen over het koppelen van je forumaccount aan je in-game accountnaam. Vanwege feedback hebben we besloten dit proces explicieter te maken om de privacy en veiligheid van je account te beschermen. Daarom moet je nu het eigendom van je forum-account bevestigen. Dit is eenvoudig: klik op de volgende link, log in met je in-game account en volg de instructies.

ACTIE HIER: *knip*

Als je je account niet via dit proces koppelt, wordt je forum-account de komende weken verwijderd.

Als je problemen ondervindt, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze Ondersteuningsteam

Als je je account niet koppelt wordt je forum account verwijderd. Oftewel, iedereen die niet redelijk actief is zal een nieuw account moeten maken. Wat een ontzettend slecht paardenmiddel! Goede manier om het forum te vermoorden....
 

DeletedUser1435

Guest
ik had een support ingediend en kreeg die mail weer nou ze kijken maar ff wat zxe doen kwak joeee
 
Reactiescore
1.661
ja ik kreeg dat ook heb dus maar dit aangemaakt ipv het kwak joe plaatje
 
Reactiescore
770
ma gast je klassieke account is dus weg ofzo???? JE ZAT ME ZELF NOG TE ZEGGE VAN MN ACCOUNT TE VERIFIEREN EN DIE STAPPE TE VOLGE EN NU BEN JE HEM ZELF KWIJT OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOHHHHH TIS VRESELIJK MET JOU
 
Bovenaan