Casus RRDW

Reactiescore
5
@Pinmunch Mja, snap dat de kick niet ideaal was.
De dorpen van Time heb ik niet echt aangeboden maar is QQ zelf op gegaan, ik heb daarna wel op eigen initiatief de OS van Grommie eruit gesmeten door de kick.
Time beschouwde ik niet echt als een volwaardig stamlid (was niet actief, nergens op forum/OS/whatsapp te bespeuren)
Nadat Campionen terug actief genoeg was om de jumps te blocken wou hij nog steeds niet eens met ons spreken of samen werken.
'Melt jumps zijn niet nodig, ik ben terug actief, stack deze dorpen aub' had voldoende geweest voor ons om dit allemaal te vermijden.

Daarna had ik er echter genoeg van en had ik ze liefst gewoon alle 3 uit de stam gebonjourd.
Campionen eruit smijten had echter dom geweest want de gedeelde incommings was de enigste info die we hadden/kregen om nog recaps te fixen.

Time is niet terecht behandeld geweest, daar ben ik het mee eens.
Maar het zou wel de eerste keer zijn dat de AF politie zich om een kleine, amper actieve speler gaat bekommeren met een topic van 9 pagina's. :p
Nood breekt wet.

- Stabje out, peace :cool:
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
742
hij krijgt ook nog incs van QQEEZZ en plaatst daarop vv plots bij Snow, mijn co logde 45min na die aanvraag want we hadden het eerst niet eens door, kwamen scouts aanvallen maar dus niets mee gedaan want was toch al getagd.
dus je beschuldigd QQ ervan vv te draaien maar zelf draait ICE ook vv tf?
 
Reactiescore
1.752
@Pinmunch Mja, snap dat de kick niet ideaal was.
De dorpen van Time heb ik niet echt aangeboden maar is QQ zelf op gegaan, ik heb daarna wel op eigen initiatief de OS van Grommie eruit gesmeten door de kick.
Time beschouwde ik niet echt als een volwaardig stamlid (was niet actief, nergens op forum/OS/whatsapp te bespeuren)
Nadat Campionen terug actief genoeg was om de jumps te blocken wou hij nog steeds niet eens met ons spreken of samen werken.
'Melt jumps zijn niet nodig, ik ben terug actief, stack deze dorpen aub' had voldoende geweest voor ons om dit allemaal te vermijden.

Daarna had ik er echter genoeg van en had ik ze liefst gewoon alle 3 uit de stam gebonjourd.
Campionen eruit smijten had echter dom geweest want de gedeelde incommings was de enigste info die we hadden/kregen.

Time is niet terecht behandeld geweest, daar ben ik het mee eens.
Maar het zou wel de eerste keer zijn dat de AF politie zich om een kleine, amper actieve speler gaat bekommeren met een topic van 9 pagina's. :p
Nood breekt wet.

- Stabje out, peace :cool:
Niet ideaal is wel understatement van het jaar hoor haha.
Dus omdat jij Time niet als volwaardig lid beschouwd, mag je die aan zijn lot overlaten ondanks dat die OS aanvraagt op het forum en er genoeg stond vanuit Grommie om te blocken (92 bevelen liepen terug na je kick)? Dat Campionen niet wil spreken of samenwerken zou je ook niet mogen verbazen als dit het beleid van je stam is dus wat je nu doet is 'blame the victim' :p

Je geeft nu ook toe dat je de Campionen niet kickt omdat je zijn gedeelde incomings nodig hebt? Om wat mee te doen exact want OS ging je niet sturen dat was duidelijk.
Dit wil dus zeggen dat: Reisje Rond De Wereld = stabber, booster én spion? :D

dus je beschuldigd QQ ervan vv te draaien maar zelf draait ICE ook vv tf?
Wat een shocker dat je dit even extra in de verf wil zetten ;)
- Niemand heeft dit ooit bij ons beweerd omdat wij die toer (zie w80) niet willen opgaan. Plots zien we gewoon bewijs dat QQ daar VV zit te draaien tegen BEWD. Ofja dat klopt niet helemaal want ze hebben gewoon de vv doorgezet naar Xbraun!
- Wij hebben niet aangeboden om vv te draaien maar kregen plots dit verzoek
- Is letterlijk niets gebeurd op vv buiten geopend en co die dacht "wat moet ik nu doen met scout incs", in tegenstelling tot QQ die zelf aangeeft "Laatst hebben wij op Midas al geholpen via vv met verdedigen".
- Dit alles vindt plaats kort nadat QQ belachelijke jumps doet en nóg belachelijker reageert op het AF. Waarbij we dus te weten komen dat er een vv is gedraaid om te deffen. Zoals jullie zo graag zeggen: actie-reactie. Wij hebben dan geeneens gedeft en die vv laten staan zonder er wat mee te doen.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
hey fred
 
Reactiescore
1.363
Ik ga mij nog slim voelen hier, wtf
 
Reactiescore
1.542
Het is allemaal de schuld van QQ! wel vervelend zeg.

Vraag me nog steeds af waarom en hoe ice aan de info komt dat wij op time/campionen liepen. Je weet zelfs hoeveel os er liep en wat er op ieder dorp zou komen? En dat was allemaal pas in het begin van het verhaal al..

Of hebben we jullie potentiële intern gwn weggekaapt en is dat de reden dat jullie zo boos zijn? ;)
 
Reactiescore
242
Niet ideaal is wel understatement van het jaar hoor haha.
Dus omdat jij Time niet als volwaardig lid beschouwd, mag je die aan zijn lot overlaten ondanks dat die OS aanvraagt op het forum en er genoeg stond vanuit Grommie om te blocken (92 bevelen liepen terug na je kick)? Dat Campionen niet wil spreken of samenwerken zou je ook niet mogen verbazen als dit het beleid van je stam is dus wat je nu doet is 'blame the victim' :p

Je geeft nu ook toe dat je de Campionen niet kickt omdat je zijn gedeelde incomings nodig hebt? Om wat mee te doen exact want OS ging je niet sturen dat was duidelijk.
Dit wil dus zeggen dat: Reisje Rond De Wereld = stabber, booster én spion? :D


Wat een shocker dat je dit even extra in de verf wil zetten ;)
- Niemand heeft dit ooit bij ons beweerd omdat wij die toer (zie w80) niet willen opgaan. Plots zien we gewoon bewijs dat QQ daar VV zit te draaien tegen BEWD. Ofja dat klopt niet helemaal want ze hebben gewoon de vv doorgezet naar Xbraun!
- Wij hebben niet aangeboden om vv te draaien maar kregen plots dit verzoek
- Is letterlijk niets gebeurd op vv buiten geopend en co die dacht "wat moet ik nu doen met scout incs", in tegenstelling tot QQ die zelf aangeeft "Laatst hebben wij op Midas al geholpen via vv met verdedigen".
- Dit alles vindt plaats kort nadat QQ belachelijke jumps doet en nóg belachelijker reageert op het AF. Waarbij we dus te weten komen dat er een vv is gedraaid om te deffen. Zoals jullie zo graag zeggen: actie-reactie. Wij hebben dan geeneens gedeft en die vv laten staan zonder er wat mee te doen.
Wij hebben ook niks gedaan op die vv hoor heb alleen een toren dorp uit gekozen en daar Am aangezet voor als die weer back was.
 
Reactiescore
1.752
"Oh nee onze argumenten zijn weerlegd, geen zorgen jongens ik heb een idee we gaan conspiracy theories gooien en sarcastisch doen!"

Heb je gewoon al gezegd dat speler van NW toenadering zocht tot ons dankzij deze acties dus doe maar ff niet :)
 
Reactiescore
1.752
Wij hebben ook niks gedaan op die vv hoor heb alleen een toren dorp uit gekozen en daar Am aangezet voor als die weer back was.
Das alsnog meer dan wij hebben gedaan dan hoor!!! :mad::mad::mad::mad:
Nee geen idee wat jullie hebben gedaan maar je kan vast wel snappen dat het niet zo fijn is voor ons om plots te horen dat Melt wat zit te vv'en op een account waar BEWD op dat moment op aanvalt ;)
 
Reactiescore
271
1 Het is allemaal de schuld van QQ! wel vervelend zeg.

2 Vraag me nog steeds af waarom en hoe ice aan de info komt dat wij op time/campionen liepen. Je weet zelfs hoeveel os er liep en wat er op ieder dorp zou komen? En dat was allemaal pas in het begin van het verhaal al..

3 Of hebben we jullie potentiële intern gwn weggekaapt en is dat de reden dat jullie zo boos zijn? ;)
Oke ik heb hier weinig mee te maken met deze kwestie maar je praat zoveel poep dat ik wel moet reageren.

1 Nee, dit topic heet dan ook casus RRDW. Wel faciliteert QQ hier wel degelijk de stab en profiteren jullie ervan door gratis dorpen te krijgen. QQ treft dus wel terecht blaam.

2 Je zit hier gewoon wat te roepen om mensen van ice zwart te maken.
Iedereen kan zien aan de overnames dat jullie jumpen op die dorpen van time en campionen. Feit dat hier geen recaps vantevoren op liepen vanuit Ice geeft al een indicatie dat hier geen weet van was. Sterker nog, in de pms van Reisje kun je zien dat het tegenovergestelde waar is en dat jullie info kregen over de aanvallen van ICE. Info over hoeveel os er terug liep is duidelijk aangegeven door Joppe. Eén van de gedupeerden van de stab van Reisje, Grommie, heeft dit vermeld. Dit is NADAT hij uit de stam is gekickt (lees: stab) want op dat moment wordt alle os automatisch teruggetrokken. Dit is dus pas na de stab en nadat qq aanvallen stuurde waardoor 'En dat was allemaal pas in het begin van het verhaal al..' ontkracht is ;)

3. Intern... nog meer onzin. Ice was al een tijdje de stam NW aan t aanvallen. Kijk naar de dorpsovernames en OD tussen de stammen. Nota Bene Grommie die zogenaamd pro-Ice zou zijn was de grootste defsupplier gezien zijn verslagen tegenstanders als ondersteuner. Let op, dit is TEGEN Ice, waar men vanuit Melt dus vv voor draaiden lees ik hierboven waardoor je weet dat 'intern' niet waar is.
 
Reactiescore
1.363
Meen je deze dirk
Ik via mobiel onder werk raak snipen
En jij en tad raakte niks via pc met ttime?

Heb daar nog wel screens van staan ergens hahaha
Hoevaak had noo-noo vv gedraaid mook xd
 
Reactiescore
242
Oke ik heb hier weinig mee te maken met deze kwestie maar je praat zoveel poep dat ik wel moet reageren.

1 Nee, dit topic heet dan ook casus RRDW. Wel faciliteert QQ hier wel degelijk de stab en profiteren jullie ervan door gratis dorpen te krijgen. QQ treft dus wel terecht blaam.

2 Je zit hier gewoon wat te roepen om mensen van ice zwart te maken.
Iedereen kan zien aan de overnames dat jullie jumpen op die dorpen van time en campionen. Feit dat hier geen recaps vantevoren op liepen vanuit Ice geeft al een indicatie dat hier geen weet van was. Sterker nog, in de pms van Reisje kun je zien dat het tegenovergestelde waar is en dat jullie info kregen over de aanvallen van ICE. Info over hoeveel os er terug liep is duidelijk aangegeven door Joppe. Eén van de gedupeerden van de stab van Reisje, Grommie, heeft dit vermeld. Dit is NADAT hij uit de stam is gekickt (lees: stab) want op dat moment wordt alle os automatisch teruggetrokken. Dit is dus pas na de stab en nadat qq aanvallen stuurde waardoor 'En dat was allemaal pas in het begin van het verhaal al..' ontkracht is ;)

3. Intern... nog meer onzin. Ice was al een tijdje de stam NW aan t aanvallen. Kijk naar de dorpsovernames en OD tussen de stammen. Nota Bene Grommie die zogenaamd pro-Ice zou zijn was de grootste defsupplier gezien zijn verslagen tegenstanders als ondersteuner. Let op, dit is TEGEN Ice, waar men vanuit Melt dus vv voor draaiden lees ik hierboven waardoor je weet dat 'intern' niet waar is.
je weet dat wij geen gratis dorpen gepakt hebben en QQ ook niet. Sterker nog Campionen blockte ons gewoon
 
Reactiescore
242
Daarnaast, we hebben met onze buurman Blue eyes, naar mijn mening een van de netste accounts die k tot nu toe tegen ben gekomen ook al afspraken gemaakt over een lijn waar beide partijen tevreden mee zijn.
 
Bovenaan