Casus RRDW

Reactiescore
1.754
Jaja ik geloof er niks van, val niet voor die zoete praatjes van Joppe jongens!
Hoi papa Kyly

Je komt aan met cfs en jumpen over een stam, terwijl die cfs gewoon gemaakt zijn via dorpen van een stamlid?
Mag je straks dan ook niet een cf dorp van ice pakken want je jumpt over de stam heen?

Qq jumpt nergens in ice gebied of wat dan ook toch?
Je kan nu gaan moeilijk doen over de exacte benamingen maar ik denk dat het wel duidelijk is dat deze dorpen op een achterbakse manier zijn gepakt? Ik weet zelfs niet of ik moet zeggen dat de dorpen gepakt zijn want ze worden zowat cadeau gedaan door Reisje die met alle plezier informatie verschaft en zelfs spelers kickt zodat QQ niet teveel troepen zou kwijtspelen.
Voor zover je NW nog als stam kan rekenen, zijn deze dorpen gewoon beide want QQ jumpt het stamcluster in en CF't hier de andere leden van de stam.

Welke term zou jij erop kleven als ik straks deze dorpen plots in bezit heb? Want naar die stam toe ik pak de dorpen van de stam dus volgens jouw logica is dit noch een CF noch een jump dan?
1652285043135.png
(Roze = .Da Vinci, Groen = stam genaamd DEF)
 
Reactiescore
454
Hoi papa Kyly


Je kan nu gaan moeilijk doen over de exacte benamingen maar ik denk dat het wel duidelijk is dat deze dorpen op een achterbakse manier zijn gepakt? Ik weet zelfs niet of ik moet zeggen dat de dorpen gepakt zijn want ze worden zowat cadeau gedaan door Reisje die met alle plezier informatie verschaft en zelfs spelers kickt zodat QQ niet teveel troepen zou kwijtspelen.
Voor zover je NW nog als stam kan rekenen, zijn deze dorpen gewoon beide want QQ jumpt het stamcluster in en CF't hier de andere leden van de stam.

Welke term zou jij erop kleven als ik straks deze dorpen plots in bezit heb? Want naar die stam toe ik pak de dorpen van de stam dus volgens jouw logica is dit noch een CF noch een jump dan?
Bekijk bijlage 32723
(Roze = .Da Vinci, Groen = stam genaamd DEF)

Bij jou kaartje jump je over een melt lid heen
Bij nw jumpt qq nergens over ice heen of in gebied van ice
Een hele kromme vergelijking dus

Dat je t jammer vind dat qq dat gebied zo afbakent snapt ik
En dat die mss ver naar boven jumpt oke maar wat kan qq eraan doen dat ze grommie kicken of wat dan ook en qq dorpen van notabene nw pakt waar grommie deel van uitmaakte en het dan cfs noemen slaat natuurlijk de plank mis
 
Reactiescore
1.754
Bij jou kaartje jump je over een melt lid heen
Bij nw jumpt qq nergens over ice heen of in gebied van ice
Een hele kromme vergelijking dus

Dat je t jammer vind dat qq dat gebied zo afbakent snapt ik
En dat die mss ver naar boven jumpt oke maar wat kan qq eraan doen dat ze grommie kicken of wat dan ook en qq dorpen van notabene nw pakt waar grommie deel van uitmaakte en het dan cfs noemen slaat natuurlijk de plank mis
Nou dan zal ik een meer vergelijkbare situatie geven:
1652285684604.png
Roze = .Da Vinci, Groen = stam BEAST

Hoe zou je het noemen als wij plots hier gaan lopen edelen? Hier blijf ik zelfs nog verder weg van leden van Melt. dan dat QQ doet door zich tegen BEWD aan te leggen.
Jammer vind ik het niet, eerder heel laag en achterbaks zeker door de manier waarop (contact met de stamleider die gewoon zijn eigen leden stabt). Je laatste zin begrijp ik niet zo goed. Het is niet de schuld van QQ dat Reisje zijn stamgenoot Grommie stabt door hem te kicken (omdat die niet wil meewerken met dorpen aan QQ te geven overigens), maar dat geeft niet het recht om dan meteen daarachter te lopen edelen?

Of nog beter die Grommie wordt gekickt en dan duurt het hooguit 15u voordat QQ denkt die nemen we te grazen. Waar is de tijd naartoe dat zulke spelers een NAP krijgen en dat stabbers als Reisje worden aangepakt?

Nogmaals het blijft een trieste vertoning van een account als QQ. Staat momenteel op rang 6 van de wereldranglijst en acht het toch nodig om aan de hand van een samenwerking extra dorpen te garanderen. Een samenwerking waarbij stabs worden goedgekeurd overigens.
Zulke acties tijdens dat er voorstellen voor lijnen liggen, nemen alle goodwill weg bij mij als persoon en mijn account. Ook BEWD is absoluut niet gediend hiermee dus ik vraag me af wat QQ hoopt te bereiken met zulke acties.
 
Reactiescore
448
Bij jou kaartje jump je over een melt lid heen
Bij nw jumpt qq nergens over ice heen of in gebied van ice
Een hele kromme vergelijking dus

Dat je t jammer vind dat qq dat gebied zo afbakent snapt ik
En dat die mss ver naar boven jumpt oke maar wat kan qq eraan doen dat ze grommie kicken of wat dan ook en qq dorpen van notabene nw pakt waar grommie deel van uitmaakte en het dan cfs noemen slaat natuurlijk de plank mis
Hij jumpt toch over Grommie heen? Hoe is dat gebied afbakenen. Alsof dat dan opeens je cluster is lol.

Wat je kan doen aan een stam waar je een NAP/samenwerking mee hebt die willens en wetens stabt is afstand nemen van die stam en de NAP/samenwerking opzeggen
 
Reactiescore
454
Zeker is dat dan onderdeel van je cluster aangezien de lijn netjes afgebakend is
Vraag maar aan @Absurd.
Die destijds w80 cf afspraaken invoer als er maar zoveel velden tussen dorpen zitten en er dan een lijn ontstaat is dat idd een gebied


@Pinmunch als je daar zou edelen zou je heel diep edelen maar in feite doe je niks fout aangezien je niet over melt of wat heen jumpt
Als je zo diep wil jumpen zou wat fors zijn maar je plaatst geen illegale cfs of wat dan ook
zoals ik in mn vorige post al zei valt er te praten over hoe het ver springen van qq maar naast dat doet die weinig fout
 
Reactiescore
1.754
Ik antwoord later moet training geven
 
Reactiescore
1.962
Weer een topic om te janken, hier kom ik toch gvd niet voor naar het forum zo af en toe.
 
Reactiescore
454
Nee t grappige is dat qq nu de boosdoener is op t af

Maar als vanq alles instant recapt in een stamcluster tegen ong turtle aan dus ook een jump met ook gegeven info van de bende stam wat dus neerkomt op een soortgelijk iets maar dat van vanq nog veel eger omdat die alles free pakt
Het door 80% ice goed gepraat word
Maar als het teruggebeurd komen ze net zo hard huilie doen
 
Reactiescore
1.365
Reactiescore
1.140
Nee t grappige is dat qq nu de boosdoener is op t af

Maar als vanq alles instant recapt in een stamcluster tegen ong turtle aan dus ook een jump met ook gegeven info van de bende stam wat dus neerkomt op een soortgelijk iets maar dat van vanq nog veel eger omdat die alles free pakt
Het door 80% ice goed gepraat word
Maar als het teruggebeurd komen ze net zo hard huilie doen
Dat zijn toch gewoon dorpen van jullie die aansluiten op mijn cluster?
 
Reactiescore
454
Nee door de gegeven info liepen de edels al voordat t uberhaud melt was dus waren het bende dorpen
Als.ik nu de kaart kijk zie ik een boogje dat de dorpen van qq en braun ook prima aansluiten op hun cluster
 
Reactiescore
448
Zeker is dat dan onderdeel van je cluster aangezien de lijn netjes afgebakend is
Vraag maar aan @Absurd.
Die destijds w80 cf afspraaken invoer als er maar zoveel velden tussen dorpen zitten en er dan een lijn ontstaat is
Haha nee ik zie het gewoon als losse dorpskes daar en zeker niet als cluster. Zit nog een gehele speler tussen?!
 
Reactiescore
448
Nee door de gegeven info liepen de edels al voordat t uberhaud melt was dus waren het bende dorpen
Als.ik nu de kaart kijk zie ik een boogje dat de dorpen van qq en braun ook prima aansluiten op hun cluster
Die dorpjes lagen gewoon rond onze dorpen. Sluit goed aan in cluster, er is geen jump van vanquisher maar destijds wel van Turtle ri ons front om "gebied af te bakenen"
 
Reactiescore
454
Ah dus in de rim mag er over de vanq lijn gejumpt worden want ja het sluit niet aan dus zien het niet als een cluster?
 
Reactiescore
454
Als je nu kijkt van t dichtbijzijnste dorp wat qq geedeld heeft schuift die steeds een stukje veder waardoor het dus aansluit op zn ouderen dorpen en zn cluster je zegt het zelf die paar dorpen die je daar had de rest sluit goed aan op dat cluster
 
Reactiescore
448
Ah dus in de rim mag er over de vanq lijn gejumpt worden want ja het sluit niet aan dus zien het niet als een cluster?
Dat werd toch al gedaan en geprobeerd met diepe dorpen van Peaky Blinders in onze rim. Dus wat blaat je nou
 
Reactiescore
448
Toen kwamen er bozen pms en prive dms met stop met cfe enzo
Terwijl als k de rim kijk niet meer als een paar losse vanq dorpjes zie
Haha nee hoor. Peaky was boos omdat we de dorpjes terug pakte. Zelf geen enkele PM gestuurd.
 
Bovenaan