Casus RRDW

Reactiescore
1.753
QQEEZZ en Xbraun flop, zetten CF's bij de rang 13 stam "om gebied veilig te stellen"
Daarnaast: Reisje Rond De Wereld dikke stabber.

1652266695779.png
1652266764224.png

Fun fact 1: de speler Grommie (licht roze op bovenstaande kaart) werd zo'n 30min voor de aankomst van QQEEZZ edels op enkele dorpen van Time For Change, gekickt uit zijn stam om zo ondersteuning in die dorpen (92 bevelen) te doen teruglopen waardoor er minder, laat staan geen, tegenstand zou zijn op die dorpen.
Fun fact 2: speler BEWD edelt al langer dorpen van deze stam, vandaag veroverde hij de twee dorpen in het blauwe cirkeltje. Het duurde welgeteld 1 minuut en 36 seconden vooraleer er een kwade pm van QQEEZZ in zijn inbox zat met "nice cf". Beetje hypocriet nadat je zelf net een hele stam vol zet natuurlijk :) .
Fun fact 3: de leider van de stam NW (Reisje Rond De Wereld) zegt tegen zijn leden het volgende: "Ik zou OS terugtrekken en die dorpen aan QQ afstaan zodat die van daaruit kan helpen Ice tegen te houden. Anders gaan we het niet lang meer trekken."
Fun fact 4: het account QQEEZZ heeft al vv gedraaid binnen de stam NW (op het account Midas) om zo BEWD af te remmen toen ze daarop aan het edelen waren.
Fun fact 5: het is blijkbaar toegelaten om stammen te clusterfucken om op die manier gebied veilig te stellen, laat je dus allemaal lekker gaan zou ik zeggen en volg dit mooie voorbeeld van QQEEZZ en Xbraun :D .
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
tldr
 
Reactiescore
1.228
Reactiescore
1.542
Easy dorpen GG
 
Reactiescore
1.753
Wat voor stab doet rrdw? #tldr
Ik verwijs je naar funfact 1 en 3.
Komt erop neer: Reisje kickt Grommie vlak voor aankomst om zo te zorgen dat OS uit dorpen van Time for Change is en QQ ze mag oprapen ;)
 
Reactiescore
1.542
QQEEZZ en Xbraun flop, zetten CF's bij de rang 13 stam "om gebied veilig te stellen"
Daarnaast: Reisje Rond De Wereld dikke stabber.

Bekijk bijlage 32709
Bekijk bijlage 32710

Fun fact 1: de speler Grommie (licht roze op bovenstaande kaart) werd zo'n 30min voor de aankomst van QQEEZZ edels op enkele dorpen van Time For Change, gekickt uit zijn stam om zo ondersteuning in die dorpen (92 bevelen) te doen teruglopen waardoor er minder, laat staan geen, tegenstand zou zijn op die dorpen.
Fun fact 2: speler BEWD edelt al langer dorpen van deze stam, vandaag veroverde hij de twee dorpen in het blauwe cirkeltje. Het duurde welgeteld 1 minuut en 36 seconden vooraleer er een kwade pm van QQEEZZ in zijn inbox zat met "nice cf". Beetje hypocriet nadat je zelf net een hele stam vol zet natuurlijk :) .
Fun fact 3: de leider van de stam NW (Reisje Rond De Wereld) zegt tegen zijn leden het volgende: "Ik zou OS terugtrekken en die dorpen aan QQ afstaan zodat die van daaruit kan helpen Ice tegen te houden. Anders gaan we het niet lang meer trekken."
Fun fact 4: het account QQEEZZ heeft al vv gedraaid binnen de stam NW (op het account Midas) om zo BEWD af te remmen toen ze daarop aan het edelen waren.
Fun fact 5: het is blijkbaar toegelaten om stammen te clusterfucken om op die manier gebied veilig te stellen, laat je dus allemaal lekker gaan zou ik zeggen en volg dit mooie voorbeeld van QQEEZZ en Xbraun :D .

Grappig dat je gelijk weer het forum opvliegt met je schattige lijstje.

Het klopt dat wij inderdaad gehandeld hebben toen we zagen dat campionen dorpen verloor. We hadden niet mega veel contact met deze stam maar altijd wel vrij snel reactie. Na campionen een PM te hebben gestuurd (06;46 uur) kregen we de hele dag maar geen reactie en zagen we dorp na dorp verloren gaan.

We hadden ofc. in ons achterhoofd zitten hoe we meermaals genaaid zijn, vooral aan de oostkant door diepe jumps waardoor “gebied veilig is gesteld” dus we hebben besloten om dit te gaan voorkomen.

Op een aantal dorpen van campionen stuurde wij clears en treinen, waarvan er uiteindelijk 1 door is gekomen. Hier was die al helemaal boos over etc. Totaal verontwaardigd dat wij dit deden terwijl die al 150k punten verloren was en BEWB inmiddels een front bij xbraun had.

De rest liep dood en later gooide die zelfs nog clears op ons. Daarna hebben wij er voor gekozen om op de betreffende speler (Time for change) gericht wat treinen te gooien zodat we dus idd ons cluster veilig konden stellen. Je kan erover zeggen wat je wilt maar ice deed het ook en wij wisten niet wat we konden verwachten. Als we dit grondgebied zouden verliezen waren we helemaal de Sjaak.

Ik kreeg op een gegeven moment info dat stacks vanuit grommie zouden staan. Reisje heeft aan mij gevraagd of die grommie moest kicken, hierop heb ik geantwoord dat dit niet bepaald gepast is. Ik had de dorpen zelf al beschouwd als block ok toen ik ineens een pm kreeg dat die hem toch gekicked had omdat die een grote mond had gehad, hier kan QQEEZZ zelf vrij weinig aan doen.

Wij willen ook gwn een leuk front tegen onze tegenstanders, maar de tijd dat wij ons laten of lieten naaien is voorbij. Alles wordt vanuit jullie kant maar gedoogd zoals die recap actie van vanquisher op Turtle waar precies hetzelfde gebeurd als wij nu doen maar dan in ergere mate. Eerlijke lijnen en fronten kunnen en worden nu besproken zodat het nog eens wat kan worden.

Dus steek je fun fact lijstje maar in je reet en kijk eerst eens in de spiegel voor je gelijk weer op ons komt janken. Als zelfs je leiding zegt dat ze een speler niet tegen kunnen houden omdat een groot deel van de stam het gedrag en de speelwijze goedkeurt moet je jezelf gwn kapot schamen.

PS:
Wel zeer grappig om te zien hoe jullie bij iedere situatie tot in de detail alles weten te vertellen zoals het exacte aantal os bevelen? Hoe kom je aan die info vraag ik me dan af.

Spelers van snow (TJ) hebben al screens gezien van het bovenstaande verhaal en kunnen bevestigen dat dit geen lulkoek is.
 
Laatst bewerkt:

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
Beetje spijtig dat Melt gelijk in het verhaal meegetrokken wordt zonder eerst na te vragen. Vind het verder een erg curieuze actie van Reisje overigens, al zou eigenlijk het verhaal van twee kanten moeten komen dan, wellicht waren er nog meer beweegredenen, anders zou ik het erg bijzonder vinden om een vast lid te kicken voor zoiets. Ziet er in ieder geval niet bepaald gezellig uit.
 
Reactiescore
5.600
Maar NW werkt dus samen met Melt?
 
Reactiescore
448
We hadden ofc. in ons achterhoofd zitten hoe we meermaals genaaid zijn, vooral aan de oostkant door diepe jumps waardoor “gebied veilig is gesteld” dus we hebben besloten om dit te gaan voorkomen.
Waar heb je het over. Die dorpen sluiten gewoon aan op onze dorpkes die daar al lagen. Het was juist SF! dat jumpte naar dat gebied om ''gebied veilig te stellen''.

Veel plezier trouwens met alle VV's!:axe:
 
Reactiescore
1.753
@aapjeklapklap krijgt later nog uitgebreide reactie van me no worries

@Calamity. ik betrek Melt helemaal niet? Ik benoem steeds het account QQ en ook eenmalig Xbraun, enige Melt in mijn hele post is op het kaartje. Vind het wel knap dat de grote leider van Melt zijn oorspronkelijke reactie is "niet janken" om vervolgens totaal onnodig het belang van de stam te gaan verdedigen. Toont naar mij toe waar je prioriteiten liggen deze wereld en een leuke wereld is dat dan niet als je hier zo mee omspringt.
 
Reactiescore
448
Dit verdiende wel een eigen topic.
Dit verdiende wel een eigen meme.

6fqriw.jpg
 
Reactiescore
1.542
Maar NW werkt dus samen met Melt?
Enkel een Nap die een eeuw terug is afgesproken. Verder nooit met die gasten gepraat of een actie samen gepland of wat dan ook.
 
Reactiescore
448
Enkel een Nap die een eeuw terug is afgesproken. Verder nooit met die gasten gepraat of een actie samen gepland of wat dan ook.
Ohja en natuurlijk de gratis dorpjes door een stamlid te kicken en de informatie mbt waar OS loopt vanuit diezelfde stam. Voor de rest geen samenwerking
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
@aapjeklapklap krijgt later nog uitgebreide reactie van me no worries

@Calamity. ik betrek Melt helemaal niet? Ik benoem steeds het account QQ en ook eenmalig Xbraun, enige Melt in mijn hele post is op het kaartje. Vind het wel knap dat de grote leider van Melt zijn oorspronkelijke reactie is "niet janken" om vervolgens totaal onnodig het belang van de stam te gaan verdedigen. Toont naar mij toe waar je prioriteiten liggen deze wereld en een leuke wereld is dat dan niet als je hier zo mee omspringt.

Als je post gefixeerd is op QQ en Xbraun mag ik toch gewoon Melt zeggen?
Mijn reactie was ook meer als grap in de PM, gezien jullie vraagstelling ook.
 
Bovenaan