- Reactiescore
- 363
Als analfabeet is dat ook niet raar.Ik heb inderdaad dit topic niet echt gelezen
We zoeken nieuwe moderatoren om het forum te modereren. Druk hier voor meer informatie
Als analfabeet is dat ook niet raar.Ik heb inderdaad dit topic niet echt gelezen
ik doe altijd ctrl + f 'EOS baazekes'Volgens mij lezen zelfs de helft van de mainspelers niet eens dit forum.
Jij was te druk bezig met pets huntenIk heb inderdaad dit topic niet echt gelezen
Jij was te druk bezig met pets hunten
Niet alleen een melvinnetjeIk heb mn eigen Melvinnetje achter me aanlopen![]()
Volgens mij lezen zelfs de helft van de mainspelers niet eens dit forum.
Dus qqeezz en xbraun flop?
Dus jij bent daadwerkelijk zo dom dat je iedereen oprichter geeft ipv Leiding?Mooiste is in onderstaand bericht dat reisje als leiding wordt gezien. Nou dat was hij zeker niet. Iedereen had gewoon alle stamrechten van mij gekregen en reisje besluit grommie de stam uit te zetten omdat grommie hem niet zint. Daarna neemt hij mijn rechten af in een stam die ik zelf heb opgericht. Nog nooit meegemaakt in 13 jaar tw.
Als je zelf met Grommie meermaals uit je eigen stam stapt zonder aankondiging verlies je helaas je oprichters rechten.Mooiste is in onderstaand bericht dat reisje als leiding wordt gezien. Nou dat was hij zeker niet. Iedereen had gewoon alle stamrechten van mij gekregen en reisje besluit grommie de stam uit te zetten omdat grommie hem niet zint. Daarna neemt hij mijn rechten af in een stam die ik zelf heb opgericht. Nog nooit meegemaakt in 13 jaar