Casus RRDW

Reactiescore
5.602
Hmm okay nvm dan
 
Reactiescore
1.542
Leuk spel he jongens.

Edit: Jullie zijn niet eens meer bezig met het spel, jullie zijn alleen maar bezig met janken en achterbaks spelen. Zowel ICE als MELT. Jullie doen wel alsof je goed bent, maar tot nu toe is er alleen nog maar smerig spel gespeeld volgens de neutrale kijker :)

We zijn goed en we spelen smerig!
 
Reactiescore
1.542
Enige wat wij gejumpt hebben is in Luc zijn hoofd want elke edelactie voorwaarts is volgens hem een jump.
Hoezo dit? Dus je wilt zeggen dat zowel EOS als Vanq geen jumps heeft gemaakt ri melt die verder dan een paar veldjes zijn? die zijn ook echt flinke velden gesprongen hoor via “neutrale stammen”
 
Reactiescore
76
Is dit de karma waarmee Luc steeds zat te dreigen? Wansmakelijke hypocrisie om zulk gedrag van een NAP partner niet af te keuren. Sterker nog het willens en wetens ervan profiteren. Schaam je en scheer je weg zou ik bijna zeggen. Hoe kun je commentaar hebben over anderen wanneer je zelf zulk gedrag toelaat en alleen maar versterkt? Commentaar hebben op hoe het spel is geëvolueerd en toch zelf wat deze wereld en de vorige betreft TW samen met Duckje versneld richting een opheffing toejagen door geen respect te tonen voor andersdenkenden en spelers die minder actief/goed zijn.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.753
Hoezo dit? Dus je wilt zeggen dat zowel EOS als Vanq geen jumps heeft gemaakt ri melt die verder dan een paar veldjes zijn? die zijn ook echt flinke velden gesprongen hoor via “neutrale stammen”
Toon de jumps maar aan want weet zo niet wat je bedoelt. EOS is ook een bijzondere situatie want daar werd al vroeg een lijn afgesproken met Calamity als ik me niet vergis en daar werken ze beiden naar toe.

Je blamede Snow ook van jumpen toen wij op een normale manier richting zuid edelden (wat vrij normaal is op dit spel dat je richting je tegenstander edelt) en recent zei je dat BEWD ook aan het jumpen was terwijl dat ook allemaal op een erg normale manier verliep. Als je wil kan ik wel even wat door pm's scrollen om te kijken over welke dorpen en "jumps" dit ging, dan kan ik misschien ook jullie tegenreactie laten zien op onze fameuze jump.
Ben wel enigszins opgelucht dat je je pijlen richt op een andere zaak want dat toont aan dat je ofwel inziet dat wat jullie doen niet oké is en je dit zo probeert goed te praten, ofwel weet je niet wat zeggen om het goed te praten dus focus je je op iets anders :)
 
Reactiescore
1.542
Toon de jumps maar aan want weet zo niet wat je bedoelt. EOS is ook een bijzondere situatie want daar werd al vroeg een lijn afgesproken met Calamity als ik me niet vergis en daar werken ze beiden naar toe.

Je blamede Snow ook van jumpen toen wij op een normale manier richting zuid edelden (wat vrij normaal is op dit spel dat je richting je tegenstander edelt) en recent zei je dat BEWD ook aan het jumpen was terwijl dat ook allemaal op een erg normale manier verliep. Als je wil kan ik wel even wat door pm's scrollen om te kijken over welke dorpen en "jumps" dit ging, dan kan ik misschien ook jullie tegenreactie laten zien op onze fameuze jump.
Ben wel enigszins opgelucht dat je je pijlen richt op een andere zaak want dat toont aan dat je ofwel inziet dat wat jullie doen niet oké is en je dit zo probeert goed te praten, ofwel weet je niet wat zeggen om het goed te praten dus focus je je op iets anders :)
Neuh tis meer dat het me gwn niet zoveel boeit en ik geen zin heb om boekwerken te typen. ;) Je zou ook gwn kunnen mengen op discord met mij en je stammies voor een gesprek / overleg ipv telkens het af te zoeken. Schiet je geen zak mee op en is zonde van je tijd.
 
Reactiescore
1.753
Neuh tis meer dat het me gwn niet zoveel boeit en ik geen zin heb om boekwerken te typen. ;) Je zou ook gwn kunnen mengen op discord met mij en je stammies voor een gesprek / overleg ipv telkens het af te zoeken. Schiet je geen zak mee op en is zonde van je tijd.
"Telkens het af op te zoeken" toon me eens aan waar ik dit dan nog doe buiten nu en als ik memes gooi :p
En dat "je had me kunnen aanspreken" is toch ook helemaal geen argument joh precies of je je dan anders zou gaan gedragen/opstellen?
 
Reactiescore
1.753
Ook wel tof dat je de 'jumps van EOS en Vanq' aanhaalt als beweegreden en vervolgens zegt dat het je allemaal niet boeit :)
 
Reactiescore
1.363
bgs of starten met 10+ mbs pp.. raad het verschil
 
Reactiescore
1.363
Mwa, mbs zijn tbh ook gewoon bgs. Maar dat kunnen domme amateurs wss niet inzien i guess.
 
Reactiescore
1.918
joppe laat je niet doen
stuur de tanks & de knokploeg
 
Bovenaan