Casuals - Inventaris meenemen?

DeletedUser79785

Guest
Veel beter dan eerst. 20.000 item was goed voor edel limiet van 260. En ja voordeel? iedereen kon gokken en pakketjes sparen. Ik zie dat er al verschillende zijn met meerdere dorpjes. Die zullen ook wel iets mee gekregen hebben van thuis. Niet te doen je moet verschillende keer klikken voor zo een item. En het moet allemaal gebeuren op een korte tijd. 10% vervalt, vlaggen booster vervalt. Niet dat ik van het klikken af ben ik moet dit nu ook doen maar kan het meer spreiden. Ik begin nu grondstof pakketjes te sparen voor een volgende.

Groetjes nakal.

Dat je na je "successen" op casual 5 en 6 nog de moeite neemt.. Wel sportief, zo gun je andere edelvoer ^_^
 
Reactiescore
698
In dit topic is er nog maar weinig gezegd de laatste tijd.

Maar laten we eerlijk zijn dat cas8 er een heel klein beetje is op vooruitgegaan.
Casual spelers kunnen niet meer van de ene casual naar de andere, waardoor hun inventarissen verdwijnen.
Net zoals velen had ik een inventaris opgebouwd, helaas kan ik deze niet meer meenemen en kan ik hem perfect delen hier. Je ziet de afbeelding niet volledig, maar deze had ik in whatsapp gedeeld.
20190519 inventaris.jpg
38*10% gs. Daar kom je een heel eind mee.

2 maand geleden had ik al eens gerekend naar hoeveel gs pakketten ik had. Helaas heb ik het niet meer geüpdate, want ik dacht er te laat aan, maar je kan al snel zien hoeveel iemand kan opsparen.
20190519 gs pakketen.PNG

Aangezien het zonde is om alles te laten staan heb ik even muntjes gemept met -10% muntkost en vlaggjes. Ik had bijna het dubbele aan edels omdat ik al maanden stil lig, maar heb alsnog 117 edels bij kunnen meppen. Dus nu kan ik bijna 3 edels per dorp maken.
20190519 nieuwe edels.PNG
Net gerekend en ik bekom vandaag op +/- 350 munten per dorp.
Wie doet er beter? ;)
20190519 totaal gs.PNG

Al die edels gaan we nu gebruiken om vlaggen te farmen :)

De vraag is: Welke inpact zou dit hebben gehad op cas8 moesten +/- 50 spelers zo een inventaris hebben en een beetje minder, want ja hoor. Waarschijnlijk zijn er VEEL die met een inventaris sleuren. :eek:

PS: mensen op normale werelden w63 tot w66 kunnen ook redelijk grote inventarissen hebben.
 

DeletedUser79785

Guest
Helaas helaas luistert Inno maar amper naar de ontvangen input :-(

Maar laten we eerlijk zijn dat cas8 er een heel klein beetje is op vooruitgegaan.
Aan de andere kant doe je ook een stapje de verkeerde kant op, en wordt er getracht een probleem op te lossen met een halve maatregel.

Doordat je niet meer kan overstappen van casual naar casual, voorkom je inderdaad dat er accounts met grote (opgespaarde) inventarissen kunnen overstappen, dat is natuurlijk goed. Echter voorkomt dit niet dat er, zoals @miketijger aangeeft, spelers van normale werelden met een groot inventaris overstappen.

En tegelijkertijd is het nu niet meer mogelijk om als casual speler de overstap te maken naar een nieuwe casual wereld. Hiermee haal je dus eigenlijk nog meer spelers van de reguliere werelden naar de casual omgeving, terwijl het is aangegeven dat de casual omgeving juist wat meer teruggeduwd moet worden naar waar het voor is bedoeld..

Dit alles terwijl er een hele voor de hand liggende oplossing is: Maak overstappen van elke wereld mogelijk, maar dan geheel zonder inventaris, zoals vele al hebben geopperd.
 
Reactiescore
389
Vind het beter dat een casual speler niet meer over kan stappen met zijn inventaris, omdat die dan in principe zelfs al van een wereld eerder kan zijn opgebouwd. Als je vanuit een normale wereld overstapt, kan je dat inventaris alleen hebben opgebouwd op die wereld. Stel er zouden nu casual spelers van cas 6 naar 8 gaan, dan hebben die in het extreme geval al 6 werelden de tijd gehad om op te bouwen, al zal dat niet vaak het geval zijn. Maar 2 casual werelden opbouwen kan natuurlijk wel.
 
Bovenaan