Casuals - Inventaris meenemen?

Reactiescore
73
Ik kan bevestigen dat Prestigieus grondstoffenpakket + Flamboyante spraak niet overgedragen zal worden naar Casual 7. We verwachten dit in de update binnen 2 weken en nadien zal Casual 7 starten.

Net wanneer ik precies 773 pakketjes heb, wat een timing:(

Maar bon, is wel beter zo:p
 

DeletedUser70435

Guest

DeletedUser78932

Guest
GoudmuntenTotaal :351
Huidig edelmanlimiet :26
12.320 13.200 11.000

Vlag -23% (-46%) + item - 10%

Nu sparen voor edels. Jammer maar 1 Privilege item.

Groetjes nakal.
 

DeletedUser78932

Guest
Veel beter dan eerst. 20.000 item was goed voor edel limiet van 260. En ja voordeel? iedereen kon gokken en pakketjes sparen. Ik zie dat er al verschillende zijn met meerdere dorpjes. Die zullen ook wel iets mee gekregen hebben van thuis. Niet te doen je moet verschillende keer klikken voor zo een item. En het moet allemaal gebeuren op een korte tijd. 10% vervalt, vlaggen booster vervalt. Niet dat ik van het klikken af ben ik moet dit nu ook doen maar kan het meer spreiden. Ik begin nu grondstof pakketjes te sparen voor een volgende.

Groetjes nakal.
 

DeletedUser78605

Guest
Veel beter dan eerst. 20.000 item was goed voor edel limiet van 260. En ja voordeel? iedereen kon gokken en pakketjes sparen. Ik zie dat er al verschillende zijn met meerdere dorpjes. Die zullen ook wel iets mee gekregen hebben van thuis. Niet te doen je moet verschillende keer klikken voor zo een item. En het moet allemaal gebeuren op een korte tijd. 10% vervalt, vlaggen booster vervalt. Niet dat ik van het klikken af ben ik moet dit nu ook doen maar kan het meer spreiden. Ik begin nu grondstof pakketjes te sparen voor een volgende.

Groetjes nakal.
Ach, jij hebt die voorsprong nodig. We halen je later wel in, je bent een mooi edeltarget :)
 

DeletedUser76198

Guest
Het gaat dan ook niet om winst, maar om de mooie vlaggen die TW aanbied!
 

DeletedUser78932

Guest
Moest ik dat al kunnen denk niet dat ik dit zou mogen van Wiranto.


Vriendelijke groetjes nakal.
 
Bovenaan