Casuals - Inventaris meenemen?

Reactiescore
323
Ik ben wel benieuwd, voor de spelers die de overstap al hebben gemaakt: welke items kan je meenemen? :D

Community Manager Edit:

We openen dit topic om te bespreken wat spelers wel en/of niet mogen meenemen naar de Casual wereld.

Denk dan aan:
  • De inventaris, een limiet, bepaalde items wel en of niet?
  • De goudmunten?
  • Het dorp?

Etc.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.019
alles, vanaf de oude cas werelden, edels alleen niet. ik ken al iemand die perongeluk zn invetaris heeft overgezet, en dat eigenlijk helemaal niet wilde :D
 
Reactiescore
323
zelfs met gs pakketten gaat dat niet lukken denk ik xD
Als je 200 edels hebt, wat flamboyante spraak items pakt via het event en dan pakketten gaat boosten kom je al ver. Als je ook nog eens 200% in je inventaris hebt, + een hoge muntvlag + een vlaggenbooster ;)
 

DeletedUser70435

Guest
Ik heb 2x flamboyante spraak, 170 edels die ik kan produceren. Dit gaat uitkomen op rond de 500-600 pakketten van flamboyante spraak. Vlaggenbooster & level 7 munt vlag. Dan nog een 100% aan gs pakketten. Ga in de buurt van 50 komen :p
 
Reactiescore
91
Op pakketjeswerelden kan je deze dus mee overdragen naar de Casual? Of wat is dat precies?
 

DeletedUser70435

Guest
Volgens mijn berekeningen ga ik op 46 edels uitkomen die ik kan maken over 2 dagen, wanneer ik mijn dorp verplaats (1173 goudmunten). M'n goudmunten gaan 13.200 leem per stuk kosten :p

Dat zal ongetwijfeld niet het meeste zijn wat op casual 6 gaat komen
 
Reactiescore
323
Volgens mijn berekeningen ga ik op 46 edels uitkomen die ik kan maken over 2 dagen, wanneer ik mijn dorp verplaats (1173 goudmunten). M'n goudmunten gaan 13.200 leem per stuk kosten :p

Dat zal ongetwijfeld niet het meeste zijn wat op casual 6 gaat komen
Met een beetje farmen haal je dat wel weer in:D
 
Reactiescore
179
alles, vanaf de oude cas werelden, edels alleen niet. ik ken al iemand die perongeluk zn invetaris heeft overgezet, en dat eigenlijk helemaal niet wilde :D

Ja mij dus, ik kon die boosters wat meer gebruiken op Cas1 dan deze wereld. Al is het grotendeels weer wat opgelost, om wat boosters te halen met dat event.
 
Bovenaan