Casuals - Inventaris meenemen?

Reactiescore
29
Kinderachtig? Geloof dat we hier aan een verkeerd adres zijn, maar maakt niet uit, jouw post was nog niet eens zichtbaar toen ik aanpaste. Jouw uitspraak van "ïk moet niks" interpreteer ik dan weer anders, zal maar niet zeggen hoe :p

Buitendien weet ik nog steeds niet waar je "moeten" vandaan haalt, of je zou jezelf aangesproken moeten voelen :rolleyes: Van mij moet niemand iets hier ;)
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
142
Casual 5 zijn we ook gestart zonder pakkettjes en staan ook steady top ;)

Kijk, ik ben natuurlijk niet zo goed als jullie maar ben op Casual6 ook gestart met 0 pakketjes. Die pakketje zijn een mooie vlugge start maar uiteindelijk gaat het gewoon om hoe de speler is.
 

DeletedUser78932

Guest
Kijk, ik ben natuurlijk niet zo goed als jullie maar ben op Casual6 ook gestart met 0 pakketjes. Die pakketje zijn een mooie vlugge start maar uiteindelijk gaat het gewoon om hoe de speler is.

Hoewel ik ook tegen het meenemen van pakketjes ben, zie https://forum.tribalwars.nl/index.php?threads/casual-werelden-items.198113/. Was ik toch maar eens opnieuw begonnen op een ander account op c5 . Inderdaad een mooie start. Na een tijdje is het onmogelijk nog een dorpje te nemen. Alle barbaren staan vol verdediging. En omdat ik niet kan vechten gaat het dan vlug achteruit. Had al ergens een opleiding gevolgd maar niet afgewerkt. Laat maar vlug de volgende Casual beginnen zodat iemand anders op C5 kan verder spelen. Ik haat al die aanvallen.

Maar wat ik niet begrijp, waarom start je op een casual zonder pakketjes. Vooruitdenken is toch ook een bedrevenheid, bekwaamheid, capaciteit van een goede speler.

nakal.
 

DeletedUser76198

Guest
Hoewel ik ook tegen het meenemen van pakketjes ben, zie https://forum.tribalwars.nl/index.php?threads/casual-werelden-items.198113/. Was ik toch maar eens opnieuw begonnen op een ander account op c5 . Inderdaad een mooie start. Na een tijdje is het onmogelijk nog een dorpje te nemen. Alle barbaren staan vol verdediging. En omdat ik niet kan vechten gaat het dan vlug achteruit. Had al ergens een opleiding gevolgd maar niet afgewerkt. Laat maar vlug de volgende Casual beginnen zodat iemand anders op C5 kan verder spelen. Ik haat al die aanvallen.

Maar wat ik niet begrijp, waarom start je op een casual zonder pakketjes. Vooruitdenken is toch ook een bedrevenheid, bekwaamheid, capaciteit van een goede speler.

nakal.

Ga eens heel gauw terug naar bijl sturen als os jij
 
Reactiescore
142
Hoewel ik ook tegen het meenemen van pakketjes ben, zie https://forum.tribalwars.nl/index.php?threads/casual-werelden-items.198113/. Was ik toch maar eens opnieuw begonnen op een ander account op c5 . Inderdaad een mooie start. Na een tijdje is het onmogelijk nog een dorpje te nemen. Alle barbaren staan vol verdediging. En omdat ik niet kan vechten gaat het dan vlug achteruit. Had al ergens een opleiding gevolgd maar niet afgewerkt. Laat maar vlug de volgende Casual beginnen zodat iemand anders op C5 kan verder spelen. Ik haat al die aanvallen.

Maar wat ik niet begrijp, waarom start je op een casual zonder pakketjes. Vooruitdenken is toch ook een bedrevenheid, bekwaamheid, capaciteit van een goede speler.

nakal.

Dat kwam omdat ik op een normale wereld besloot te stoppen en daar een mooi dorp had. Maar geen pakketjes, ik had er überhaupt niet over nagedacht ze te sparen voor een casual wereld. Omdat ik geen intenties had mijn dorp over te zetten naar casual.
 

Deleted User - 2172780

Guest
Hoewel ik ook tegen het meenemen van pakketjes ben, zie https://forum.tribalwars.nl/index.php?threads/casual-werelden-items.198113/. Was ik toch maar eens opnieuw begonnen op een ander account op c5 . Inderdaad een mooie start. Na een tijdje is het onmogelijk nog een dorpje te nemen. Alle barbaren staan vol verdediging. En omdat ik niet kan vechten gaat het dan vlug achteruit. Had al ergens een opleiding gevolgd maar niet afgewerkt. Laat maar vlug de volgende Casual beginnen zodat iemand anders op C5 kan verder spelen. Ik haat al die aanvallen.

Maar wat ik niet begrijp, waarom start je op een casual zonder pakketjes. Vooruitdenken is toch ook een bedrevenheid, bekwaamheid, capaciteit van een goede speler.

nakal.
Slaat natuurlijk nergens op dit. Als je er tegen bent doe je het geeoon niet. Daarnaast kun je met die extra dorpen extra clears maken waardoor je toch die bb kan overnemen. En wat je zegt heeft niets te begrijpen. Dat vooruitdenken. Heeft niks te maken met een goede speler.
 

DeletedUser78932

Guest
Ga eens heel gauw terug naar bijl sturen als os jij

Ja is mijn fout. Ik mocht nakal niet verplicht hebben om in die stam te blijven na de poging tot stelen van mijn account. Ze heeft ofwel 1000 bijl of 500 lc naar elk dorp van die speler gestuurd. Sommige dorpjes een bonus ram. Dit voor de vlag ondersteuner te bekomen. Dit is een pak werk. Ze had geen toegang tot het stam forum, kon niet weten welke dorpjes onder vuur lagen, en wou dat ook niet weten. Andere stam leden en bondgenoten waren ondertussen mooi barbaren aan het verdedigen. Haar ondersteuning heeft de nep aanvallen kunnen stoppen. Ik heb wel duidelijk gesteld dat ze enkel voor vlaggen verder zou spelen. De stam heeft de kans gekregen om een nieuwe speler op mijn account te zetten. Omdat ze uit de stam gezet is, en daardoor veel inkomsten van grondstoffen verloren heeft, is mijn aanbod onder voorwaarden niet meer geldig.

Wiranto.
 

DeletedUser76198

Guest
Ja is mijn fout. Ik mocht nakal niet verplicht hebben om in die stam te blijven na de poging tot stelen van mijn account. Ze heeft ofwel 1000 bijl of 500 lc naar elk dorp van die speler gestuurd. Sommige dorpjes een bonus ram. Dit voor de vlag ondersteuner te bekomen. Dit is een pak werk. Ze had geen toegang tot het stam forum, kon niet weten welke dorpjes onder vuur lagen, en wou dat ook niet weten. Andere stam leden en bondgenoten waren ondertussen mooi barbaren aan het verdedigen. Haar ondersteuning heeft de nep aanvallen kunnen stoppen. Ik heb wel duidelijk gesteld dat ze enkel voor vlaggen verder zou spelen. De stam heeft de kans gekregen om een nieuwe speler op mijn account te zetten. Omdat ze uit de stam gezet is, en daardoor veel inkomsten van grondstoffen verloren heeft, is mijn aanbod onder voorwaarden niet meer geldig.

Wiranto.

De pm met dorpen erin en proberen contact te maken liepen inderdaad ook vlekkeloos. Nog nooit zo'n bot (als in niet zelf denkend) account gezien als wiranto. Maar je zult vast mooie vlaggen hebben
 

DeletedUser78932

Guest
De pm met dorpen erin en proberen contact te maken liepen inderdaad ook vlekkeloos. Nog nooit zo'n bot (als in niet zelf denkend) account gezien als wiranto. Maar je zult vast mooie vlaggen hebben

Is moeilijk om telkens alles te moeten herhalen en toch nog vriendelijk te blijven. 100 keer moeten zeggen nee ik blijf neutraal, ik ondersteun je dorpen niet. Nee ik verstuur geen nep aanvallen. Nee ik verander niet van stam. Maar ik werk er aan.

Met vriendelijk groeten Wiranto.
 
Reactiescore
2.490
Het grootste probleem is de flamboyante spraak toch? Zijn er andere items die problemen veroorzaken of zou het deactiveren van dit item al heel wat problemen oplossen?
 
Reactiescore
127
Dat is waarschijnlijk al veels te laat.
De meeste spelers zijn alweer maanden aan het sparen.

Het gaat meer om de al gemaakte grondstof pakketten.
 
Reactiescore
2.490
Dat is waarschijnlijk al veels te laat.
De meeste spelers zijn alweer maanden aan het sparen.

Het gaat meer om de al gemaakte grondstof pakketten.

Flamboyante spraak en aansluitend de gegenereerde genereuze grondstoffenpakketten dus, anything else?
 

DeletedUser78932

Guest
Het flamboyante spraak niet meer aanbieden zou inderdaad het probleem oplossen. Spelers die pp aan het item besteed hebben zouden het dan verder kunnen gebruiken.

Nu heeft nakal 20k van onderstaande pakketjes gemaakt. We hebben meer dan voldoende flamboyante spraak over om er nog 10k bij te maken.
Prestigieus Grondstoffenpakket Bruikbaar Grondstoffenpakket
Voeg 20.000 25.000 25.000 toe aan de opslagplaats van je huidige dorp.

Met vriendelijke groeten Wiranto.
 

DeletedUser76198

Guest
Het flamboyante spraak niet meer aanbieden zou inderdaad het probleem oplossen. Spelers die pp aan het item besteed hebben zouden het dan verder kunnen gebruiken.

Nu heeft nakal 20k van onderstaande pakketjes gemaakt. We hebben meer dan voldoende flamboyante spraak over om er nog 10k bij te maken.
Prestigieus Grondstoffenpakket Bruikbaar Grondstoffenpakket
Voeg 20.000 25.000 25.000 toe aan de opslagplaats van je huidige dorp.

Met vriendelijke groeten Wiranto.

Maak je niet druk, je kunt ze nog altijd gebruiken op de wereld waar je nu speelt :)
 

DeletedUser78932

Guest
Maak je niet druk, je kunt ze nog altijd gebruiken op de wereld waar je nu speelt :)

Ja dat weet ik, zou het ook niet erg vinden. Hoeveel tijd zou er niet in kruipen om die 20K pakketjes om te zetten in munten?

Die 20k pakketjes zullen dan 10k vlaggen opleveren al ze niet kunnen mee genomen worden. Ook niet mis.

Met vriendelijke groeten Wiranto.
 
Bovenaan