Casuals - Inventaris meenemen?

DeletedUser78932

Guest
Ik wist wel dat lc's geen goede verdediging was. Het was de bedoeling die nuttig kwijt te geraken. Niet de bedoeling te ondersteunen.
Versterking (Goud - Level 4)

Ondersteun andere spelers in 3.000 gevechten.

nakal.
 

DeletedUser78605

Guest
Ik wist wel dat lc's geen goede verdediging was. Het was de bedoeling die nuttig kwijt te geraken. Niet de bedoeling te ondersteunen.
Versterking (Goud - Level 4)

Ondersteun andere spelers in 3.000 gevechten.

nakal.
Ja je bent een goede stamspeler ja..
 

DeletedUser78932

Guest
Zeker niet, bij de stam van de beste spelers van casual 5 hoorde ik niet. Niet ik heb de keuze gemaakt voor die stam. Ik heb aangegeven de leden van de stam en hun bondgenoten niet te ondersteunen. Een half uur of zo heb ik toegang gekregen tot het forum. Niet voldoende om alles te lezen maar wel voldoende om geen vertrouwen in de stam te hebben. Ik weet niet waarom zo lang gewacht is om me te ontslaan.

nakal.
 

DeletedUser78605

Guest
Zeker niet, bij de stam van de beste spelers van casual 5 hoorde ik niet. Niet ik heb de keuze gemaakt voor die stam. Ik heb aangegeven de leden van de stam en hun bondgenoten niet te ondersteunen. Een half uur of zo heb ik toegang gekregen tot het forum. Niet voldoende om alles te lezen maar wel voldoende om geen vertrouwen in de stam te hebben. Ik weet niet waarom zo lang gewacht is om me te ontslaan.

nakal.

Waarom ben je überhaupt gebleven?
 

DeletedUser78932

Guest
Ik mocht verder op het account voor vlaggen spelen onder voorwaarde dat ik in de stam bleef. Blijkbaar waren daar over afspraken gemaakt. Zelfs zonder die afspraak zou ik de stam niet verlaten hebben. Het Level van de stam gaf mij een groot voordeel. De enige die in mijn schietbaan lagen zaten in die stam. Stamleden kunnen elkaar niet aanvallen op casual5 denk ik.

nakal.
 

DeletedUser78605

Guest
Ik mocht verder op het account voor vlaggen spelen onder voorwaarde dat ik in de stam bleef. Blijkbaar waren daar over afspraken gemaakt. Zelfs zonder die afspraak zou ik de stam niet verlaten hebben. Het Level van de stam gaf mij een groot voordeel. De enige die in mijn schietbaan lagen zaten in die stam. Stamleden kunnen elkaar niet aanvallen op casual5 denk ik.

nakal.
Wat ben jij een saaie en slechte speler zeg
 
Reactiescore
142
Nou, beetje actie op zijn tijd hou ik wel van, en een praatje met de tegenstander ben ik ook niet te beroerd voor:engel:
 

DeletedUser79589

Guest
Ik heb nog een vraagje ivm met deze wereld. Ik heb net een barbarendorp overgenomen, maar aangezien ook een andere speler dit dorp was aan het aanvallen, voor dat ik het deelde en zijn troepen nog onderweg zijn, komt er nog steeds een edeltrein binnen. Echter heb ik gelezen dat enkel spelers die de 120%-limiet niet overschrijden je kunnen aanvallen.
Komen zijn troepen dan alsnog aan of niet?
 
Bovenaan