Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
https://forum.tribalwars.nl/index.php?threads/casual-werelden-items.198113/Als je dan enkel de grootste boosdoeners wilt tegenhouden, waarom laat je dan niet gewoon meteen de optie om de inventaris mee te nemen weg?
Als je dan enkel de grootste boosdoeners wilt tegenhouden, waarom laat je dan niet gewoon meteen de optie om de inventaris mee te nemen weg?
We proberen het er door te pushen maar het staat op dit moment nog ter discussie.
Er zijn natuurlijk wel personen die op deze manier heel veel items 'verliezen' en daar terecht niet tevreden mee zouden zijn.
Ik zou persoonlijk iedereen geen items of een startbonus geven (identiek setje items voor iedereen). Echter is het nog to be decided. Vermoedelijk dus niet voor Casual 7 gerealiseerd.
Dus 'normale' gspakketten en vlaggenboosters wel? Want dan kan ik nog steeds +50 edels boosten. Maar dit is iig een goede eerste stapIk kan bevestigen dat Prestigieus grondstoffenpakket + Flamboyante spraak niet overgedragen zal worden naar Casual 7. We verwachten dit in de update binnen 2 weken en nadien zal Casual 7 starten.
Dus 'normale' gspakketten en vlaggenboosters wel? Want dan kan ik nog steeds +50 edels boosten. Maar dit is iig een goede eerste stap
Dus 'normale' gspakketten en vlaggenboosters wel? Want dan kan ik nog steeds +50 edels boosten. Maar dit is iig een goede eerste stap
Dit is dus nogsteeds niet helemaal eerlijk als sommige al met edellimiet 25 beginnen![]()