Casual

Reactiescore
0
Hallo allemaal,

Ik was op wereld 79 begonnen en ging best lekker totdat ik mijn hoofddorp kwijt raakte. Nu heb ik alleen nog maar een 2k punten dorp op die wereld, deze gebruik ik nu om wat PP bij elkaar te sparen. Nou zag ik alleen ook dat je naar de casual wereld kan overstappen wat me wel heel leuk lijkt, zit alleen met wat vragen:

- Als ik nu overstap met nog maar 1 dorp op wereld 79, verlies ik deze dan of kan ik daar gewoon door blijven spelen?
- Als ik nu overstap kom ik dan op casual 11 terecht of op 10?

Hopelijk is er iemand die mij dit kan vertellen!
Alvast bedankt,

Shan
 

DeletedUser17472

Guest
Je komt dan op casual 10. Alleen casual 80 kan overstappen naar casual 11. Je kunt nog gewoon op w79 blijven spelen.
 
Reactiescore
0
Aa oke, dus als ik graag op casual 11 wil spelen dan kan ik dat doen vanuit wereld 80 en ook gewoon nog is door spelen op wereld 80?
Je dorp word letterlijk gekopieerd naar de casual wereld i.p.v geknipt en geplakt.
 

Deleted User - 487983877

Guest
Aa oke, dus als ik graag op casual 11 wil spelen dan kan ik dat doen vanuit wereld 80 en ook gewoon nog is door spelen op wereld 80?
Je dorp word letterlijk gekopieerd naar de casual wereld i.p.v geknipt en geplakt.
Je kan inderdaad je dorp kopiëren naar Casual 11 vanaf wereld 80. Zoals Vanquisher al aanhaalt moet je de keuze maken of je je inventaris laat staan op W80 of als je deze wilt meenemen naar cas 11. Ook premium functies moet je ofwel laten staan ofwel mee overnemen.

Als je de overstap naar casual 11 wilt maken kan ik je volgende tip geven: probeer je opslagplaats zo hoog mogelijk te hebben zodra je overstapt, deze is namelijk volledig gevuld bij aankomst :)
 
Reactiescore
1.139
Ben niet echt een casual expert maar je neemt je Ridder ook mee.
En volgensmij worden al je boeken die je niet gebruikt hebt niet mee genomen en krijg je er random nieuwe voor terug.
Dus als je boeken hebt waarvan je denkt die wil ik gebruiken gebruik ze dan en als je paar gratis rerolls wil kun je die mooi ongebruikt laten.

Weet niet of dit nog afhankelijk is van of je je inventaris wel of niet mee neemt.
Zou me kunnen voorstellen dat als je inventaris mee neemt dat hij die boeken wel mee pakt en misschien zelfs wel op w80 nieuwe boeken geeft.
 
Bovenaan